Achizitie publica - CONSOLIDARE ZONA AFECTATA DE ALUNECARI DE TEREN, KM 0+720, LA CENTRUL DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA
Detaliu pentru invitatia numarul 354395
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354395/03.10.2013
Denumire contract: CONSOLIDARE ZONA AFECTATA DE ALUNECARI DE TEREN, KM 0+720, LA CENTRUL DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN CLUJ Calea Dorobantilor, nr. 106, mun.Cluj-Napoca, cod postal: 400094 - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CONSILIULUI JUDETEAN CLUJ Calea Dorobantilor, nr.106, mun.Cluj-Napoca, cod postal: 400094
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE ZONA AFECTATA DE ALUNECARI DE TEREN, KM 0+720, LA CENTRUL DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de consolidare a terenului afectat de alunecari, la km 0+720, laCentrul de Management Integrat al Deseurilor din municipiul Cluj- Napoca, conform proiectului tehnic atasat invitatiei de participare.Valoarea estimata a contractului de lucrari: 7.942.434lei, fara TVA.Valoarea estimata, fara TVA, defalcata pe componente, este: a)Investitia de baza = 7.388.310 leib)Organizare de santier= 184.708 leic)Diverse si neprevazute = 5% = 369.416 leiNota: Cheltuielile diverse si neprevazutese vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 5% din valoarea ofertata pentru investitia de bazasi se vor include in oferta financiara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ?Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente capitoluluiDiverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 942, 434 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 151.460 lei, si valabilitate, cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conf.art.86 din HG925/2006:1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autorit.contractante, JUD. CLUJ, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in doc. atribuire, se va utiliza Formularul 3 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (2)-(4) din HG925/2006, 2) virament bancar in contul RO 44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria mun. Cluj Napoca, CUI 4288110. Dovada constituirii gar. de particip. Trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Conform prevederilor articolului 278^1, alin.1, lit c) din OUG 34/2006, in caz de contestatie si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare suma de 8317 lei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constit.in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor din categoria IMM conf. Legii nr. 346/2004(facand dovada in acest sens ? Formular 4, gar. particip.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atribuire. Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta pt. o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR(leu/valuta) din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVAa contractului si se constituie conform art. 90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(in original) care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art.90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004(facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 90-92 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 9A, sectiunea Formulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se completeaza Formularul 16 si Acordul de asociere Formularul 9B.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani , printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completare Formularul 5 ? Sectiunea Formulare).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator(dupa caz)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire : declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, model Formularul 6, sectiunea FormulareNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator. Pt. tertul sustinator se solicita Declaratie cu neincadrarea la pct. a, c^1, d.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor;Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele susmentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste ca operatorul economic nu are datorii scadente neachitate in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Forma de prezentare: in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente.Cerinte nr. 4Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 ( evitareaconflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul 8.Se completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertul sustinator - in cazul in care exista.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Uioreanu Horea-Dorin, Oleleu Ioan, Vakar Istvan Valentin, Lapusan Remus Gabriel, Minzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cecan Eugen, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oprea Laurentiu, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Murea Porfirie Sebastian, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Todea Cosmin Alexandru, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Pop Valentin, Ferencz Stefan, Husar Axente, Ianchis-Ghete Iulia-Ligiana, Gaci Simona, Oltean Sanda, Tatomir Simona-Cornelia, Ratiu Mariana, Pop Dan-Vasile, Cretu Alexandru ? Simion, Coman Diana, Schiop Cristina, Iliescu Stefan Eduard, Gazsi Rodica Felicia, Salanta Corina, Furcovici Daniela Georgeta, Tiuca Adina , Botezan Alexandru Romulus, Cimpoies Mihaela Cristina, Rusu Claudia Eleonora , Bogdan Aurelia , Engi Inauan Simona , Rotaru Angela, Rad Niculina Aurelia , Rotaru Gabriela , Lazarciuc Lenuta, Fried EmericNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului/subcontractantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul, nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 2).Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.a) Persoane juridice romane: prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma e inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 aniinsotitade Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta: Declaratiainsotita de Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul nr. 11 si Formularul 11A, Cerinta nr.2Se solicita Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi conform Legii nr. 10/1995., Informatii privind asocierea (daca ste cazul). In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat, Informatii privind subcontractantii. Se va completa Formularul nr. 16, cu subcontractantii si specializarea acestora., Informatii privind masurile de protectie a mediuluiSe va completa Formularul 18 -Declaratia privind protectia mediului Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii ? certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii.Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari ? Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului.Prezentarea certificatului ISO 14001sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 13:54