Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidarea cladirii si amenajarea podului existent al Scolii Populare de Arte si Meserii Pitesti-Extindere Anexa magazie(garaj)


Detaliu pentru invitatia numarul 331873
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA POPULARA DE ARTE PITESTI
Numar invitatie: 331873/18.07.2012
Denumire contract: Consolidarea cladirii si amenajarea podului existent al Scolii Populare de Arte si Meserii Pitesti-Extindere Anexa magazie(garaj)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA POPULARA DE ARTE PITESTICod fiscal: 4229466, Adresa: Bdul Republicii, Nr. 66, Pitesti, Telefon: 0248212260, Fax: 0248212260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SCOALA POPULARA DE ARTE PITESTI, B-dul Republicii, Nr. 66, Pitesti, judetul Arges, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA POPULARA DE ARTE PITESTI, B-dul Republicii, Nr. 66, Pitesti, judetul Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidarea cladirii si amenajarea podului existent al Scolii Populare de Arte si Meserii Pitesti-Extindere Anexa magazie(garaj)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidarea cladirii si amenajarea podului existent al Scolii Populare de Arte si Meserii Pitesti-Extindere Anexa magazie(garaj)
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.450 lei fara TVA;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.- In masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de 1.232, 30 lei fara TVA;Modul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar - contRO57TREZ0465010XXX000248deschisla Trezoreria Pitesti;ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.
Garantie de buna executie
- 5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei dupa semnarea contractului(Formular nr.26).Se vor respecta prevederile Ord 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.05), original2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.06), original.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara celei in care se vor depune ofertele, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara celei in care se vor depune ofertele, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(Formularul nr.7) original;.NOTA: -Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.6.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.25), original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta(Formularul nr.15), original.7.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.23), original.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Pendiuc Gabriela ?director;
- Frantura Catalina ? contabil sef;
-Cojocaru Irina-secretar Ofertantul va prezenta: 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantii - persoane juridice straine ? vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii ? persoane juridice straine - vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : ? ca in termen de 30 zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania, sau? inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.NOTA: Actele normative care impun astfel de documente se vor mentiona in anuntul/invitatia de participare.Pentru ofertantii declarati castigatori se solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii prezentarea pentru conformitate a documentului original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii trei ani, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 123.230, 00 lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE respectiv: 2009 = 4, 2373 lei/euro; 2010 = 4, 2099 lei/euro si 2011= 4, 3197 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie a carei valoare va fi de minim 123.230 lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere., Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii civile, industriale, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii civile, industriale. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, sau decizie de numire, declaratie de diponibilitate, - inspector protectia muncii. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat inspector protectia muncii cu certificat de absolvire a unui curs de specialitate, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pretul ofertei: cel mai mic pret=75 pct.;pt alt pret se calc dupa formula: P(financiar n) = (pret minim/pret n) x 75
Durata de executie
15
Descriere: Pt. durata de executir mai mica se acorda 15 pct.'Pt.alte durate se calc.dupa form.D(durata de executie n)=(durata de executie minima/durata de executie n) x 15. Durata de executie va fi exprimata in zile calendaristice si nu va fi mai mica de 60 de zile si mai mare de 90 de zile.
Garantia lucrarii
10
Descriere: Descriere criteriu: pt oferta cu per. de garantie cea mai mare se acorda pct. maxim;Pt. garantie mai mica se calc. dupa form: PGL(perioada n) = (perioada de garantie n /perioada de garantie maxima)x10. Durata garantiei va fi exprimata in ani si nu va fi mai mica de 2 ani si mai mare de 10 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratis de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer