Achizitie publica - CONSOLIDAREA CLADIRII SI AMENAJAREA PODULUI EXISTENT AL SCOLII POPULARE DE ARTE SI MESERII-PITESTI??
Detaliu pentru invitatia numarul 348881
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348881/19.06.2013
Denumire contract: CONSOLIDAREA CLADIRII SI AMENAJAREA PODULUI EXISTENT AL SCOLII POPULARE DE ARTE SI MESERII-PITESTI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA POPULARA DE ARTE PITESTICod fiscal: 4229466, Adresa: Bdul Republicii, Nr. 66, Pitesti, Telefon: 0248212260, Fax: 0248212260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, Nr. 66, Pitesti, Romania, cod postal: 110014, telefon: +40 348457560, fax: +40 248212260, persoana de contact: Catalina Frintura, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Populara de Arte si Meserii Pitesti, B-dul Republicii, Nr. 66, Pitesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDAREA CLADIRII SI AMENAJAREA PODULUI EXISTENT AL SCOLII POPULARE DE ARTE SI MESERII-PITESTI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSOLIDAREA CLADIRII SI AMENAJAREA PODULUI EXISTENT AL SCOLII POPULARE DE ARTE SI MESERII-PITESTI??VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR = 1014263 LEI FARA TVA, IN DEVIZUL GENERAL ELEBORAT DE CATRE PROIECTANTNU S-AU PREVAZUT CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 014, 263 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: cont RO57TREZ0465010XXX000248 deschis la Trezoreria Pitesti, CUI 4229466. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de4.794, 26 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
10% din val. totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare, contractantul areobligatia de a deschide un cont la dispoz. autorit. contr., la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 3- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular 4 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular 1 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Pendiuc Gabriela ?director;Frantura Catalina ? contabil sef;Oprea Nicolae ? responsabil comisie metodica;Marineata Cristian ? responsabil PSI, PMIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Certificat de atestare privind executare si amenajarea demonumente istorice, emis de Ministerul Cultelor Si Patrimoniului National in conformitate cu prevederile Legii nr.422/2001, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Ordinului MCC 2535/2003 cu modificarile si completarile ulterioareInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, minim 2.000.000, 00 lei. Prezentareinformatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012). Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor debilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror altedocumente disponibile pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012), in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? decatre reprezentantul legal al ofertantului.Valorile vor fi exprimate inlei, la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anulrespectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legatede cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecaredocument va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabilevizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limbaromana., Se vor prezenta: (1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2)Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si aleart.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 2, Formular 3, Formular 6A si Formular 7a.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor tertepersoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiileprevazute la alin 2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.000.000, 00 lei exclusiv TVA executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor - Completare si prezentare Formular 30 si Formular 31.Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara sevor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificarile de buna executie.Prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat?se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptive finala.In situatia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele prezentate caexperienta similara exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limbaromana.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., O echipa de personal compusa din: --1 sef santier inginer/subinginer specialitatea constructii civile si industriale-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) lucrarilor deconstructiipe domeniul I siatestat deMinisterul Culturii si Cultelor(MCPN) in domeniul E-executie lucrari-1 responsabil tehnic cu controlul calitatii(RTQ) constructiiPentru seful de santiersi pentru responsabilul tehnic cu controlul calitatii(RTQ)se vor prezenta CV-uri, declaratii de disponibilitate, diplome studii, atestate(dupa caz), legitimatii (dupa caz), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) se vor prezenta declaratia de disponibilitate, atestate(dupa caz), legitimatii (dupa caz), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Completare si prezentare: Formular 34 ?Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere prezentate in original semnate si datate conform Formular 36; Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, confom Formular 35. In cazul unei asocieri, Formular 34 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 35, va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinireaacestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei de personal de specialitate.In cadrul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantiiCompletare si prezentare Formular 6A, Formular 37., Informatii privind asociatiiCompletare si prezentare Formular 6A, Formular 38., Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 2, Formular 3 si Formular 6A -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. De asemenea, ofertantul va prezenta: Formular 7b ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Formularul 7c ?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? utilaje si Formularul 7d ?Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional -personal din sectiunea Formulare. Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? decatre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemuluicalitatii din seria ISO9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
15
Descriere: Termen de executie
Garantia lucrarii
10
Descriere: Garantia lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 17:26