Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDAREA CORPURILOR DE CLADIRE C3 SI C4 monumente istorice, STR. ORIENTULUI NR.23, BRAILA


Detaliu pentru invitatia numarul 329249
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: POLITIA LOCALA BRAILA
Numar invitatie: 329249/12.06.2012
Denumire contract: CONSOLIDAREA CORPURILOR DE CLADIRE C3 SI C4 monumente istorice, STR. ORIENTULUI NR.23, BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA BRAILACod fiscal: 18160322, Adresa: BRAILA, STR. ORIENTULUI NR.23, Braila, Telefon: 0339401346, Fax: 0339401343
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRAILA, STR. ORIENTULUI NR.23, Braila, Romania, cod postal: 810017, telefon: +40 339401343, fax: +40 339401343, persoana de contact: IOANA MARGARIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRAILA, STR. ORIENTULUI NR.23, JUD. BRAILA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDAREA CORPURILOR DE CLADIRE C3 SI C4 monumente istorice, STR. ORIENTULUI NR.23, BRAILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSOLIDAREA CLADIRILOR C3 SI C4 PRIN EFECTUAREA DE SUBSIZIDIRI SI LARGIREA TALPILOR DE FUNDATII, CAMASUIREA PERETILOR DE ZIDARIE
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 670, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum: 13400 LEI, 2. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI3. MODALITATEA DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE: a)Instrument de garantare emis de in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In conformitate cu art.86 din HG925/2006. Scrisoarea de garantie bancara, va fi eliberata de banca/societate de asigurari de preferatcu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia.Conform art86 alin4 din HG925/2006, "Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la deschiderea ofertelor".Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.b)Lichiditati depuse la caseria Politiei Locale Braila, din str. Orientului nr.23, BrailaOfertantii care vor constitui garantia de participare conform art.16(2) din legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie.Nota: Suma care se va retine in cazul respingerii de catre CNSC a unei contestatii ca fiind nefondate se va calcula conform art.278^1 din OUG 34/2006In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM, se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul :5% din valoarea contractului, fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - se va efectua in conformitate cu art.90 din HG 925/2006IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%Restituirea garantiei de buna executie: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor.-30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de ganatie a lucrarilor executate pe baza PV receptie finala.Pentru garantia de buna executie, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponbil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006 ( Formularul 12A si Formularul 12B)Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG34/2006.(Formularul 10)Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Executiv: JIPA TRAIANDirector Executiv Adjunct: HAHUI DUMITRUSef Birou Financiar Contabilitate, Logistic, Achizitii si Administrativ : ANDREI JEANSef Serviciu Paza Obiective si Dispecerat : MIHALCEA IONELConsilier Juridic : GALBINAS CRISTINAInspector : MARGARIT IOANAInspector: FRATILA LIVIUInspector: ADETU LILIConsilieri locali municipali care au aprobat bugetul Politiei Locale Braila pentru anul 2012 prin HCLM - Braila nr.9 din 30.01.2012: Presedinte Sedinta : FRIGIOIU ADELAConsilier : BOSNEAG SORIN-EUGENConsilier: DAMIAN DORUConsilier: CIOCAN DOINITAConsilier: NEGOITA DANIELConsilier: DRAGOMIR VIOREL MARIANConsilier: MANGIUREA SILVIUConsilier: CHIRIAC FRANCISK IULIANConsilier: COROS MARIAConsilier: TIMPLARU IONELConsilier: BELICIU CONSTANTINConsilier: POTEC GRIGOREConsilier: MITROFAN DANIELConsilier: NECULA NICUSORConsilier: BOBOC LUCIANAConsilier: ENUTA IONELConsilier: BUIESTEANU MARIANconsilier: VARGA VASILEConsilier: BROASCA VASILEConsilier; COSTIN IULIAN SORINConsilier: POPA PETRICA COSTELConsilier: DANAILA ZAHARIA ALEXANDRUConsilier: BUTEICA DANCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 (Formularul 9)Certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblogatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.Certifcat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.in original/copie legalizata/xerocopie certificata conform cu originalulOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Pt pers juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC original/copie legalizata/xerocopie certificata conform cu originalul, sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.Pentru persoanele fizice: autorizatie de functionare/altele echivante pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionalaimpusa de indeplinirea ctr.Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta cerif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig. de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.in original/copie legalizata, xerocopie crtif pt conform cu originalul insotite de traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra deafaceri: Se impune ca cifra de afaceri globala anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.341.598 lei sau 298.132 euroEchivalenta se va efectua la un curs BNR astfel: - anul 2011:1 euro = 4.2379 ron- anul 2010:1 euro = 4.2099 ron- anul 2009 :1 euro = 4.2373 ron, Bilantul contabil la 31.12.2011 (vizat DGFP)Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte minim un contractcare a avut ca obiect executia unor lucrari pentru cladiri monumente istorice, similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie a carei valoare sa fie de minim149.066 euro (fara TVA) sau de minim 670.799 lei (fara TVA).Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand experienta similara din care sa reiasa urmatoarele: nr. contract, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile partilor.Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 3 ani achivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: -anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON-anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON-anul 2009:1 euro = 4, 2373 RONPv de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilor (model propriu)., Resurse tehniceDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor asigura acele utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform extras utilaje aferent Proiectului Tehnic.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine aceste echipamente tehnice indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie)., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiPersonalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii: - Sef santier cu studii de inginerie constructii-Responsabil tehnic cu executia RTE-Responabil cu controlul tehnic de calitate CQ- Expert atestat de catre ministerul Culturii si cultelorDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPentru personalul propus se vor atasa urmatoarele documente: -Copii certificate "conform cu originalul" ale contractelor de munca sau colaborare si prezentarea unor angajamente de colaborare-Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute, Sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/ sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asiciat/asociati sau subcontractat/subcontractanti), Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Declaratie privind partea sau partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraAceasta lista va fi insotita de acordurile de subcontractare, Informatii privind asociatii Standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari de constructii), Standarde de asigurare a protectiei mediului - Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari de constructii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer