Achizitie publica - Consolidarea si reabilitarea Casei Memoriale G. Oprescu
Detaliu pentru invitatia numarul 338974
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338974/06.11.2012
Denumire contract: Consolidarea si reabilitarea Casei Memoriale G. Oprescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIAROMANACod fiscal: 4192472, Adresa: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2128650, Fax: +40 2128649
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071, telefon: +40 2128650, fax: +40 2128649, persoana de contact: ILEANA ANDRA MARCULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ACADEMIA ROMANA, CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidarea si reabilitarea Casei Memoriale G. Oprescu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidarea si reabilitarea Casei Memoriale G. Oprescu
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 724, 659.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 14.493, 18 LEI (724.659, 06 LEI X 2%). IN CAZUL IN CARE OFERTANTULDEPUNE O CONTESTATIE CARE VA FI RESPINSA DE CNSC CA NEFONDATA, SE VA RETINE CONTESTATORULUI SUMA CALCULATA CF. ART. 278^1, AL (1) DIN OUG 34/2006, RESPECTIV, 4.504, 65 LEI [4.200 LEI +(724.659, 06 - 420.001)x 0.1% LEI.GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI IN LEI, FIE PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS CONFORM LEGII DE CATREO SOCIETATE BANCARA ORI DE CATRE O SOCIETATE DE ASIGURARI, FIE PRIN ORDIN DE PLATA (VIRAMENT) EMIS DE OFERTANT IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CONTUL RO90TREZ7005005XXX000193 DESCHIS LA DIRECTIA DE TREZORERIE SI CONTABILITATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BUCURESTI, ORICARE DIN VARIANTELE DE MAI SUS VA ALEGE, OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA IN ORIGINAL DOCUMENTUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PANA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE CEL PUTIN 60 (SAIZECI) DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI. DACA OFERTANTUL BENEFICIAZA DE REDUCERILE PREVAZUTE DE LEGEA NR. 346/2004, ACESTA VA DEPUNE O DECLARATIE PR PROPRIA RASPUNDERE IN ACEST SENS. GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA VA FI RESTITUITA CONFORM ART 87 SI 88 DIN HG 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. ACHIZITORUL ARE OBLIGATIA DE A ELIBERA GARANTIA PENTRU PARTICIPARE SI DE A EMITE ORDINUL DE INCEPERE A CONTRACTULUI NUMAI DUPA CE EXECUTANTUL A FACUT DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE, IN CEL MULT 3 (TREI) ZILE LUCRATOARE.DATA LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEI- EURO - 9.11.2012.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI ESTE DE 10% DIN PRETUL FARA TVA AL ACESTUIA, SI SE POATE CONSTITUI PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE (care devine anexa la contract)EMIS IN CONDITIILE LEGII, DE CATREO SOCIETATE BANCARA SAU DE ASIGURARI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE POATE CONSTITUI SI PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DASTORATE PENTRU FACVTURI PARTIALE.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 3 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA INDISPOZITIILE ART 181 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 4 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); CERTIFICAT DE PARTICIPARE CUOFERTA INDEPENDENTA (FORMULAR 2 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVINDCALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DE ACHIZITIE (FORMULAR 9 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIAPRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 69 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 8 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE");Lista persoanelor din cadrul ACADEMIEI ROMANE cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire- Acad. Ionel Haiduc - Presedinte al Academiei Romane- Acad. Dan Berindei - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ioan Cristian Hera - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ionel ValentinVlad - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Marius Sala - Vicepresedinte al Academiei Romane- Prof.univ.dr.Cornel Ionescu - Director General al Academiei Romane- Ec. Dragos Fodi - Director Directia Economica- Ec. Dumitru Dinu - Director Directia Patrimoniu- Prof.univ.dr.Mihai Sandru - Sef Serviciu Juridic- ec. Marculescu Andra - Presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor(Inspector de specialitate - Compartimentul Intern Specializat in atribuirea contractelor de Achizitii Publice )- ec. Preda Luisa - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Bone Zoica - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ing. Ciobanu Mihai - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ing. Gavrilescu Maria - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA A OBLIGATIILOR SCADENTE CATRE BUGETUL DE STAT, ELIBERAT DE CATRE ORGANULDE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL (INORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL);
- CERTIFICAT PRIVIND PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, ELIBERAT DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRAREFISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL IN ORIGINAL/ COPIELEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL).CERTIFICATELE SOLICITATE MAI SUS TREBUIE SA EVIDENTIEZE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARACELEI IN CARE SE DEPUNE OFERTA. OFERTANTUL CARE PREZINTA CERIFICATE FISCALE CU DATORII NEESALONATE SAUFARA COMPENSARI VOR FI EXCLUSI DE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE. IN MASURA IN CARE OPERATORII ECONOMICIPREZINTA INLESNIRI LA PLATA DE GENUL ESALONARILOR SAU COMPENSARILOR, APROBATE DE ORGANELE COMPETENTE INDOMENIU, CERINTA PRIVIND OBLIGATIILE DE PLATA SE CONSIDERA INDEPLINITA. VOR FI EXCLUSI DIN PROCEDURA DEACHIZITIE OFERTANTII CARE SE AFLA INTR-UNA DIN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 180, 181 SAU 69^1 PRECUM SI CEI CE NU RESPECTA PREVEDERILE ART. 46 DIN O.U.G. 34 /2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE CERTIFICATUL CONSTATATOR ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATREREGISTRUL COMERTULUI. PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE: PREZENTAREA DE DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT (TRADUSE IN LIMBA ROMANA SI LEGALIZATE). PERSOANA JURIDICA STRAINA BENEFICIAZA IN ROMANIA DE ACELASI REGIM PRIVIND PARTICIPAREA DE CARE BENEFICIAZA SI FURNIZORUL ROMAN IN TARA IN CARE FURNIZORUL STRAIN ESTE REZIDENT. CERTIFICATUL CONSTATATOR POATE FI DEPUS IN ORICARE DIN FORMELE: ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL; AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA OFERATANTULUI CASTIGATOR, INAINTE DE COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII SI IN SITUATIA IN CARE ACEASTA A DEPUS CERTIFICATUL CONSTATATOR IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL, DE A-L DEPUNE PENTRU CONFORMITATE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ULTIMUL BILANT CONTABIL IN COPIE CONFORM CUORIGINALUL, INFORMATII GENERALE, SCRISOARE DE BONITATE BANCARA DIN PARTEA BANCILOR LA CARE OFERTANTUL ARE CONTURI, IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor de reparatii cladiri-monument istoric executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (RECOMANDARI / DOCUMENTE CONSTATATOARE/PROCESE-VERBALE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR EMISE DE CATRE CLIENTI AI FIRMELOR OFERTANTE), Inf. referit.la personalul tehnic de spec. de care dispune ofert, in spec. pt. asig. contr. calitatii astfel: -CV ?RESPONSABIL DE CONTRACT-CV ?RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)-ATESTAT ?RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA(RTE)-LEGITIMATIE?(RTE)-CV- RESPONSABIL CALITATE (CQ)-ATESTARE(CQ)-CV?ING. CONSTRUCTOR ? SPECIALIST IN DOMENIUL CALITATII, MEDIULUI- CERTIFICARI ? CA SPECIALIST IN DOMENIUL CALITATII, MEDIULUI-CV? ING. CONSTRUCTOR ?EVALUATOR RISCURI SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA- CERTIFICAT ?EVALUATOR RISCURI SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA-CV ? COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- CERTIFICAT ?COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE IN MUNCA- CV?CADRU TEHNIC CU ATRIB. IN DOM. PSI- CERTIFICAT ?CADRU TEHNIC CU ATRIB. IN DOM. PSI-CV? CADRU TEHNIC CU ATRIB. IN DOM.MONUMENTELOR ISTORICE-CERTIFICAT ?CADRU TEHNIC CU ATRIB. IN DOM. MONUMENT. IST, DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE AL PERSONALULUI ANGAJAT, AL CADRELOR DE CONDUCERE, PRECUM SI A PERSONALUL ATESTAT DE MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR PT.LUCRARI DEREPARATII A MONUMENTELOR ISTORICE, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, MIJLOACELE DE TRANSPORT, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI - CERTIFICAT PRIVIND IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII, IN CONFORMITATE CU CERINTELE SPECIFICATIEI SR EN ISO 9001:2008, - CERTIFICAT PRIVIND IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE MANAGEMENT DE MEDIU, IN CONFORMITATE CU CERINTELE SPECIFICATIEI SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pt. pretul ofertei ? 70 puncte se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte preturi decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: p(pret n) = (pret minim/pret (n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte). Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executie lucrari fara TVA.
Termenul de executie
10
Descriere: Termenul de executie este de maxim 12 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului. Punctajul pentru factorul tehnic de evaluare , ,termen de executie? se acorda 20 puncte, dupa cum urmeaza : a) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru termene de executie cuprinse intre 10-12 luni calendaristice punctajul se va acorda proportional, astfel: P(timp n) = (timp minim/timp (n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte); c) pentru un termen de executie mai mic de 10 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului se acorda 0(zero) puncte. Termenul de executie va fi confirmat prin prezentarea graficului fizic si valoric aferent activitatilor, defalcat pe luni si categorii de lucrari.
Perioada de garantie pentru lucrarile executate
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,perioada de garantie? se acorda 10 puncte, dupa cum urmeaza : a) pentru cea mai mare perioada de garantie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte perioade de garantie decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(perioada n) = (perioada n)/(perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte). Perioada de garantie va fi exprimata in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma). Peste durata de garantie maxima de 60 luni, ofertele nu vor fi punctate suplimentar, avand punctaj maxim de 10 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 14:03