Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidarea si reabilitarea corpului de cladire C1+C2


Detaliu pentru invitatia numarul 321825
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA NOVA PLOIESTI SRL
Numar invitatie: 321825/13.03.2012
Denumire contract: Consolidarea si reabilitarea corpului de cladire C1+C2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA PLOIESTI SRLCod fiscal: RO13102711, Adresa: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Telefon: 0244407657, Fax: 0244407681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Romania, cod postal: 100330, telefon: +40 244407657, fax: +40 244407681, persoana de contact: OLIVIA TAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, str. Bobalna, nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidarea si reabilitarea corpului de cladire C1+C2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidarea si reabilitarea cladirii apartinand Apa Nova Ploiesti include lucrari de rezistenta, arhitectura, instalatii sanitare, termice si electrice.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 226, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 20000 RON- Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data depunerii ofertei.- Modul de constituire a garantiei pentru participare: viramentbancarsau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In formularul nr. 13 este un model de Scrisoare de garantie de participare.-Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, iar plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul in care sunt indeplinite prevederile art 2781 din OUG 34/2006:5421.8 RON- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului-Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art.90 din HGR 925/2006.-In formularul 15 este un model de Scrisoare de garantie de buna executie. Aceasta trebuie sa fievalabila pana la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor.-Deblocarea garantiei se va face conform prevederilor art. 92 alin 4 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din OG 34, conform formularului 2. Aceeasi declaratie va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OG 34, conform formularului 3. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prev. art.181/OG 34 lit a), c1)si d)vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formularului 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OG 34, conform formularului 5. Aceeasi declaratie va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asociatiei trebuie sa prezinte documentele de mai sus.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic si membru in comisie, Bogdan Trimbitasu - Director Exploatare Adjunct si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Simona Elena Munteanu, Sergiu Utza - Baicoianu. Pentru persoane juridice romane : - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul''.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine : - Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: -Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 2 452 000 lei sau echivalentul in euro, respectiv 564 028.2 euro.Transformarea s-a facut la cursul de schimb al BNR din data de 14.02.2012, 1 euro = 4.3473 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta Angajamentul Tertului sustinator., Cerinta 2: -Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, pentru o perioada de 6 luni.Cerinta minimaSuma minima de care trebuie sa dispuna ofertantul este de 613000 lei., Cerinta 3: - Bilantul contabil pe anul 2010, vizat. Se accepta si bilantul contabil pe 2011 daca operatorul economic l-a inregistrat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de procese verbale de receptie si recomandari pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinte minime: Se va prezenta minim 1 contract( copie de pe partile relevante)pentru executie lucrari constructii civile cu valoarea de minim 1200000lei, respectiv 276033 euro.Transformare curs BNR din 14.02.2012, 1 euro = 4.3473 lei.Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci va prezenta pe langa formularele de mai sus si Angajamentul si Declaratia de sustuinere a tertului., Cerinta 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, inclusiv responsabili de protectia muncii si protectia mediului.Cerinte minime: - Personalul propus pentru indeplinirea contractului sa aiba experienta in domeniul constructiilor civile de minim 5 ani- Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa fie atestat in domeniul'' Constructii civile si industriale'', Cerinta 3O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta 4O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (din dotare proprie sau contract de inchiriere) cel putin urmatoarele utilaje si echipamente necesare indeplinirii contractului: 1autobasculanta, 1 centrala de beton semiautomatizata, 1 malaxor pentru mortar, 1 macara de fereastra, 1 bob elevator mobil, 1 masina automata de taiat si indreptata otel beton, 1 masina de fasonat otel beton, 1 autocisterna cu dispozitiv de stropire, 1 compactor static, 1 autolaborator pentru verificari electrice, Cerinta 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. - Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 al ofertantului, pentru activitatea ce face obiectul contractului.In cazul in care ofertantul se afla in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul., - Certificatul in domeniul asigurarii calitatii mediului ISO 14001, pentru activitatea ce face obiectul contractului.In cazul in care ofertantul se afla in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin e-mail, prin solicitare la adresa: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer