Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constr.santuri si rigole betonate, rigole carosabile, podete, accese la propriet, refacere carosabil


Detaliu pentru invitatia numarul 301281
Autoritate contractanta
COMUNA CORDUN (PRIMARIA CORDUN)
Cod de identificare fiscala: 2613680
Adresa: Com. CORDUN , Jud.NEAMT, Cordun
Telefon: 0233748196
Fax: 0233748196
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Constr.santuri si rigole betonate, rigole carosabile, podete, accese la propriet, refacere carosabil
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari aferent investitiei : "Construire santuri si rigole betonate, rigole carosabile, podete tubulare, amenajare accese la proprietati, amenjare canal de desecare si refacere parte carosabila cu balast pe strazile Pacii, Monumentului si Salcamilor in satul Pildesti, comuna Cordun - judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 12:45
Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Alecsandri, nr. 101, sat Cordun - comuna Cordun - judetul neamt, cod 617135
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Alecsandri, nr. 101, sat Cordun - comuna Cordun - judetul neamt, cod 617135
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 500, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratie priv. eligibilit- formular 12 A;2.decl. priv. neincadr. in prev art. 181- formular 12 B;3. certificat constatator priv. achitarea taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local;4.declaratie priv. calit de particip. la procedura - formular 12C;5.Certificat O.R.C.6. Informatii privind sit. ec. - financiara - formularul nr. 4 cifra medie de afaceri minim 500.000 pe ultimii 3 ani;6.informatii privind capacit. tehnic si / sau profesionala - formular 12 F;copie contract similar in val de 500 mii lei ( Anexa nr. 3 );7. Decl. priv. utilajele, instal, echip. tehnice- formular 12 H; 8.Inform referit la personalul angajat - formular 12I, 12 K si formular 8;9. Inf. priv. subcontractantii - formular 12G, formular 6 ( acordul de subcontractare) si , dupa caz formulare 12A, 12B, 12C; informatii priv. asocierea - 10.Acordul de asociere- formular nr. 7;11. Standarde de calitate: Certificate ISO9001/2001;Standarde de prot. mediu: ISO 14001/2005; Standarde priv. prot muncii OHSAS18001
Din sistemul SEAP; garantia de participare este de 5000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
25
Descriere: Durata de finalaizare a lucrarilor = 15 p; 2. Planul propriu al calitatii = 10 p
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer