Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructia a 2 (doua) statii de transfer (Calarasi si Oltenita), extinderea unei statii de transfer (Lehliu Gara) si constructia a 2.742 platforme de colectare a deseurilor menajere si 1.157 platforme de colectare a deseurilor reciclabile in judetul Cala


Detaliu pentru invitatia numarul 324096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 324096/12.04.2012
Denumire contract: Constructia a 2 (doua) statii de transfer (Calarasi si Oltenita), extinderea unei statii de transfer (Lehliu Gara) si constructia a 2.742 platforme de colectare a deseurilor menajere si 1.157 platforme de colectare a deseurilor reciclabile in judetul Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean CalarasiCod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311302, fax: +40 0242331609, persoana de contact: Gheorghe Marian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Jud. Calarasi, Romania, cod postal: 910019
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructia a 2 (doua) statii de transfer (Calarasi si Oltenita), extinderea unei statii de transfer (Lehliu Gara) si constructia a 2.742 platforme de colectare a deseurilor menajere si 1.157 platforme de colectare a deseurilor reciclabile in judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia a 2 (doua) statii de transfer (Calarasi si Oltenita), extinderea unei statii de transfer (Lehliu Gara) si constructia a 2.742 platforme de colectare a deseurilor menajere si 1.157 platforme de colectare a deseurilor reciclabile in judetul Calarasi
II.1.6) CPV: 45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 098, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare trebuie sa fie exprimata in suma fixa, respectiv :200.000 LEI. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate, respectiv 120 de zile de la data depunerii ofertelor, inclusiv. 3. Modul de constituire a garantiei de participare: i) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11) - original; ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Calarasi, CF: 4294030, cont: RO65TREZ2015006XXX000200 deschis la TREZORERIA CALARASI.; iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari, emis in conditiile legii ? original. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 10 % din pretul contractului, fara TVA.Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante -Consiliului Judetean Calarasi-CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156, TREZORERIA CALARASI;scrisoare de garantie bancara de buna executie-original;instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? original;retinere succesiva din facturi. Dupa atribuirea contractului furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 1A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 2A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinte obligatorii: Persoanele juridice romane / straine vor prezenta: a. Cazier judiciar sau echivalent pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181 ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si bugetul asigurarilor sociale: Cerinta obligatorie: Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sensNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Ofertantul va prezenta Formularul 17A CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va completa Formularul 6 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006? ? originalOfertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Ter?ul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Marian Gheorghe ? consilier, Mihai Poteaca ? ref. de specialitate, Veronica Dragulin ? manager public, Gina Popescu ? consilier, Simona Mustatea ? consilier, Decu Daniel ? consilier, Robert Plesa ? consilier, Baicu Emanuela ? consilier) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 9A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Alaturi de Formularul 9A, operatorul economic va completa si Formularul 10A - Declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, cu exprimarile valorice ale acestor parti. Acest formular va fi prezentat doar de liderul asocierii insa va fi semnat de toti membrii asocierii.In cazul in care ofertantul nu intentioneaza sa se asocieze sau sa subcontracteze, se va completa Formularul 10A cu mentiunea ?Nu este cazul?.6. Informatii privind subcontractantii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica - Formularul 12A.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta inaintea semnarii contractului de achizitie publica.7. Istoricul litigiilor. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani. Ofertantul va completa Formularul 16A. In cazul in care este format dintr-o asociere, Ofertantul va prezenta Formularul 16A pentru fiecare membru asociat in parte. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? lucrari de constructii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul depunerii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? lucrari de constructii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.c) ONGCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare; documente care atesta ca persoana semnatara este autorizata, precum si statutul cu modificarile la zi.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara: Cerinte minime obligatorii: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie mai mare sau egala cu 22.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala: I. Experienta similaraCerinta minima: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, minim uncontract de lucrari de constructie cu o valoare de minim 11.000.000 lei fara TVA.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. In situatia in care experienta similara este dovedita printr-un contract in care antreprenorul a fost o asociere de operatori economici, atunci operatorul economic care va dori sa se prevaleze de existenta acestui contract trebuie sa fi fost reponsabil pentru indeplinirea un procent mai mare de 50% din valoarea contractului de executie a lucrarilor., Continuare Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Pentru anul in curs, transformarea in lei se va face la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei din ziua publicarii anuntului de participare., Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala., II. Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: Personalul minim propus trebuie sa aiba experienta - experti principali (cheie), dupa cum urmeaza: Personal responsabil cu executia: 1 Coordonator de Proiect/Team Leader Cerinte minime: - absolvent studii superioare de lunga durata in domeniul constructii civile; - diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale; - experienta generala de minim 5 ani; - experienta in calitate de coordonator de proiect demonstrata prin prezentarea a minim 1 contract de lucrari finalizat, in domeniul infrastructurii de mediu/ managementului deseurilor, depozit ecologic de deseuri, inchidere depozit neconform sau platforme industriale derulat potrivit conditiilor contractuale FIDIC., 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) Atestat in urmatoarele domenii: - constructii edilitare;
- drumuri si poduri. (domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili tehnici cu executia)., ? 1 Inginer constructor ? specializarea instalatii / constructii edilitare- experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;, ? 1 Inginer constructor - specializarea cai ferate, drumuri si poduri experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;, ? 1 Inginer in domeniul instalatii electrice de joasa tensiune atestat ANRE minim grad IIB pentru executie lucrari - experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;, ? 1 Inginer pentru asigurarea calitatii ? responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 proiect finalizat;, 1 Inginer de cantitati/gestiune financiara (atasamentist) - implicarea in cel putin 1 contract de supervizare/executie in domeniul infrastructurii de mediu care sa fi inclus lucrari de constructii civile si edilitare, din care cel putin in unul sa fi indeplinit functia de inginer verificator cantitati/specialist certificate de plata, derulat potrivit conditiilor contractuale FIDIC., III. Informatii privind dotarile specificeCerinta minima obligatorie: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a utilajelor / echipamentelor prezentate, raportate la termenul de executie a contractului de achizitie publica. In anexa la formularul 15A este prezentata dotarea minima necesara pentru executia contractului de achizitie publica in termenul maxim impus., III. Informatii privind dotarile specifice Certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
30
Descriere: Descrierea detaliata a algoritmului de calcul in fisierul CRITERIU DE ATRIBUIRE din CAIETUL DE SARCINI.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer