Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructia a 3 statii de transfer si 6 platforme de colectare in cadrul proiectului ?Sistem Integrat de Management al Deseurilor in Judetul Vrancea?


Detaliu pentru invitatia numarul 356504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 356504/12.12.2013
Denumire contract: Constructia a 3 statii de transfer si 6 platforme de colectare in cadrul proiectului ?Sistem Integrat de Management al Deseurilor in Judetul Vrancea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4350394, Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Telefon: 0237616800, Fax: 0372372402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Dimitrie Cantemir, nr. 1, Focsani, Romania, cod postal: 620048, telefon: +40 0237616800, fax: +40 0372372486, persoana de contact: Serviciul achizitii publice si monitorizarea contractelor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd-ul Dimitrie Cantemir, nr. 1, Focsani, Romania, cod postal: 620048,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructia a 3 statii de transfer si 6 platforme de colectare in cadrul proiectului ?Sistem Integrat de Management al Deseurilor in Judetul Vrancea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect constructia a 3 statii de transfer si 6 platforme de colectare in cadrul proiectului "Sistem Integrat de Management al Deseurilor in Judetul Vrancea". Contractul este unul de proiectare si executie.Statiile de transfer vor avea urmatoarele capacitati: 40.000 tone/an/statie (statia de la Focsani), respectiv 10.000 tone/an/statie (celelalte doua statii).a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru investitia anterior mentionata. Proiectul va include toate documentele necesare (cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea proiectului tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei.c) Lucrari de constructie.d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice.e) Testare si punere in functiune.f) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar.g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor.h) Suport/Instruire a personalului Beneficiaruluii)Verificarea proiectului tehnic de catre verificator tehnic atestat intra in sarcina ofertantului.O descriere completa a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, este disponibila in sectiunea tehnica a documentatiei de atribuire.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0 conform devizului.
II.1.6) CPV: 45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 717, 427 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare este de 174.348, 54 lei (sau echivalent in orice valuta). IMM-urile vor constitui garantia in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Formularul 17). Pentru asocieri atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M. Data pentru care se determina echivalenta leu/orice valuta este cursul de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare. In cazul asocierilor, garantia de participare se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii acesteia.2. Perioada de valabilitate este de 150 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia achizitorul retine contestatorului din garantie 8.431, 74 lei (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006).4. Garantia de participare se constituie conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006 astfel : prin scrisoare de garantie bancara (Formularul 1), instrument de garantare emis de o societate de asigurari, prin virament bancar sau ordin de plata confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (contul IBAN al achizitorului este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4350394)5. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.6. Garantia se prezinta in afara coletului de oferta. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.2. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 in oricare dintre urmatoarele forme: 2.1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; 2.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca operatorul economic nu isiindeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic precizand obligatiile ce nu au fost respectate.4. Restituirea garantiei se va face in baza art. 92 alin. (4) din H.G nr. 925/2006 (respectiv 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala).Se va completa formularul nr. 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea: Oprisan Marian;Vicepresedintii ai Consiliului Judetean Vrancea: Barladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Directori executivi: Halici Nicusor, Dita Dumitru, Iordache RomeoConsilieri judeteni: Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Blindu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Ochean Valentin. 1. Pentru persoanele juridice romane: Documente de confirmare: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal / secundar, codurile CAEN aferente acestora.Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.2. Pentru persoanele juridice straine: Documente de confirmare: - prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 8.717.427lei.Documente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente (pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv), Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de2.179.356, 75 Lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani unul sau mai multe contractecaresa aiba ca obiect proiectarea si executia unei lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit - statie de transfera deseurilor cu o capacitate de minim 40.000 tone/an.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de achizitori la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de receptie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilorInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer