Achizitie publica - Constructie biserica din lemn hramul Sfantul Gheorghe in Comuna Hotarele Judetul Giurgiu
Detaliu pentru invitatia numarul 325288
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325288/27.04.2012
Denumire contract: Constructie biserica din lemn hramul Sfantul Gheorghe in Comuna Hotarele Judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOTARELE (primaria ComuneiHotarele)Cod fiscal: 5483372, Adresa: COM. HOTARELE, JUD. GIURGIU, Hotarele, Telefon: 0246247205, Fax: 0246247205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. HOTARELE, JUD. GIURGIU, Hotarele, Romania, cod postal: 087125, telefon: +40 246247205, fax: +40 246247205, persoana de contact: STATE VILCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Hotarele Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie biserica din lemn hramul Sfantul Gheorghe in Comuna Hotarele Judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie biserica din lemn hramul Sfantul Gheorghe in Comuna Hotarele Judetul Giurgiu
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 899 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.437, 98 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :2.718, 99 leiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 89 si 90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;.Acord de asociereNumai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 C din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Neagu Marin- primar ; 2. Toma Mitica ? viceprimar ? presedintele comisiei ; 3 Stefanache Marian ? membru ; 4 Zeldea Ion ? membru Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si local, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 2010 1.Certificat constatator ( original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.-ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.Oferta depusa de persoana juridica care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, va fi considerata inacceptabila conform art. 36 din HG 925/2006 .Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie, Cerinta minima : completare formular B2cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minimum: 200.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 200.000 lei. Cursul valutar , mediuanual comunicat de BNR/BCE pentru cei trei ani este : Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei , Anul 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, Anul 2009 :1 Euro = 4, 2373 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita, completarea Formularului 12F1, in care sa fie redate informatiile solicitate in formular, dintr- un contract de lucrari, cu obiect similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 200.000 fara TVA; Pentru echivalentul in Euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE ; Lucrarile similare vor fi demonstrate de documente doveditoare: contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Se solicita recomandare , vizata de beneficiarul lucrarii ? completare formular 12F2, Completare formular 12H si anexa la formularul 12H Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12G In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat, Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii ale diplomelor personalului cheie pentru acest contract. Se va prezenta echipa deexecutie a lucrarii, astfel: -1-inginer constructii civile ; - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat; - 1 responsabil cu controlul calitatii ; -1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie; - Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare; - Declaratie de disponibilitate. In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati., Pentru Responsabilul de calitate (CQ) se vor prezenta: - Declaratie pe propria raspundere privind existenta unei persoane responsabile cu calitatea din cadrul firmei sau existenta unei relatii de colaborare. - Declaratie de disponibilitate a persoanei numite. In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati, Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani conform formularului 12F si Anexa la formularul 12F? in original In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ. Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:10