Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie Cabana de vinatoare Pecica


Detaliu pentru invitatia numarul 355846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355846/19.11.2013
Denumire contract: Constructie Cabana de vinatoare Pecica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Episcopiei, nr.48, Arad, Romania, cod postal: 310084, telefon: +40 257280261, fax: +40 257280361
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DS Aad, Str.Episcopiei, nr.48, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie Cabana de vinatoare Pecica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladire Cabana de vinatoare Pecica.Valoarea estimata totala a contractului in suma de 1213000 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :1150000 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (5.0%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 63000 lei, fara T.V.A. .Nota: Valoare estimata a lucrarilor in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 1213000 lei, fara TVA(valoare ce include sisuma aferenta procentului de diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 213, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 23000 lei .Data de referinta pentru cursul de schimb, comunicat de BNR, ce va fi avuta in vedere la conversia valorii, aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este: cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire : Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, .In cazul in care se opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul DS Arad(RO16763020, J02/328/1991): contRO26RZBR0000060001027446 ? Raiffeisen Bank Arad.Garantia de buna executie va fi prezentata autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Cuantumul ce se va retine se va stabilii in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3, din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, al , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschistrebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ;3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006; 4.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Arad: membrii CA: Tigan Teodor, Zorlintan Paula, Mucescu Ioan, Mogos Gheorghe, comisia de licitatie : Cuzman Avram, Bradean Florica, Pascalau Mircea, , Emil Toader, Costut Adina, Bundau Lucian, Mustata Dan;5.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii , la impozitele si taxele catre bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii, la plata taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot depune o declaratie, conform art.11 din HG 925/2006, daca nu pot obtine in timp util certificatele solicitate, urmind a le depune intr-un termen stabilit ulterior de catre AC. Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente obligatorii: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 2300000 lei.Documente obligatorii: - Declaratie privind cifra de afaceri.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in alta valuta.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in considerare, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similarein valoare de min.1150000.00 lei .Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Fisa de informatii privind experienta similara, - Certificari de buna executie emise beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la personalul, de executie si urmarire a lucrarilor, de care dispun ofertantii pentru indeplinirea contractului.Documente obligatorii: - Declaratie privind lista personalului de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Neasigurarea urmatorului necesar de personal conduce la descalificarea automata a operatorului economic: 1.zidar, 2.dulgher, 3.fierar betonist, 4.finisor constructii, 5.instalator tehnico-sanitare si gaze, 6.constructor structuri, 7.instalator incalzire, 8.sudor electric, 9.tinichigiu santier, 10. electrician, 11. excavatorist, 12. mecanic masini si utilaje, 13. inginer constructii, 14. maistru constr.civile, 15. arhitect, 16. strungar, 17. alpinist utilitar, 18. lacatus mechanic19. timplar20. modelator timplar21. sculptor -lemn22. inginer mechanic ind. lemnului23. muncitori necalificati santier24. muncitori necalif, Cerinta nr.3.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt asigurarea controlului calitatii;4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pt indeplinirea contractului ; se depun : Contract de angajare/contract prestare servicii /Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pt indeplinirea contractului , Diploma de ing/subinginer in domeniul constructiilor pt persoana desemnata sef santier; Atestatul MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al resp tehnic cu executia, insotit de o copie a contractului de munca/prestare servicii/angajament de participare; CV-ul persoanelor care sunt atestate CQ; Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001).Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001).Documente obligatorii: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent.Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Perioada de timp, exprimata in luni, scursa intre data emiterii ordinului de incepere a executiei si data receptiei la terminarea lucrarilor.Durata maxima, peste care oferta este descalificata, este de 24 luni iar durata minima sub care nu se acorda punctaj suplimentar este de 8 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.si/sau sediul DS Arad, str.Episcopiei, nr.48, Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 08:15
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2013 09:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 07:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer