Achizitie publica - CONSTRUCTIE CAMIN CULTURAL DEALU MORII
Detaliu pentru invitatia numarul 338400
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338400/29.10.2012
Denumire contract: CONSTRUCTIE CAMIN CULTURAL DEALU MORII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADEALU MORII (PRIMARIA DEALU MORII)Cod fiscal: 4352913, Adresa: COMUNA DEALU MORII, Dealu Morii, Telefon: 0234282771, Fax: 0234282656
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DEALU MORII, Dealu Morii, Romania, cod postal: 607140, telefon: +40 234282656, fax: +40 234282656, persoana de contact: Savin Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dealu Morii, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUCTIE CAMIN CULTURAL DEALU MORII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUCTIE CAMIN CULTURAL DEALU MORII
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13.000 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO11TREZ0715006XXX001278 deschis la TREZORERIA Podu Turcului, CUI 4352913;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca platase va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sauneconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HGnr.925/2006 si cele de la art.278"1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, numai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 4.431, 33 lei, conform art.278"1 lit. b) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada celputin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.12A.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 12B, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 12 C.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 12 D .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicamofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Dalu Morii, dupa cum urmeaza: 1.Savin Vasile ? primarul comunei2. Ciobotaru Ioan3. Vasilache Aurelian4. Bostan Lucian ? contabil sef5.Cristea Viorica? responsabil achizitii publiceConsilieri locali: 1..CiobotaruIonel2.Savin Gabriel3.TopaCostica4.Vasilache Toma5.Vlasie Alina6.Dumitras Viorel7.Munteanu Ionel8.Panainte Maricel9.Pascal Marian10.Ladaru Gelu11.Popa SpiricaCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 13 DNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriMedia Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.300.000 lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent).Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular 12 F si anexa 1 la Formular 12 F., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de lucrari constructii civile ( constructie civila noua), a carui valoare sa fie de minim 650.000, 00lei (fara TVA ).Se va face dovada cu urmatoarele documente: - Experienta similara, conformanexa 2 la Formular 12 F, cu prezentare detaliata a obiectului contractuluisi specificul lucrarii- contract de lucrari sau alte documente relevante privind experienta similara ? in copie conform cu originalul- acte aditionale la contract ? in copie conform cu originalul- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie partiala sau proces verbal de receptia finala ? in copie conform cu originalul- Recomandare in original/copie conform formularului B4 sau Document constatator in copie conform cu originalul, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 12 I.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 12 I)Personalul minim propus sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: - Sef de punct de lucru - 1 persoana- Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? 1 persoana;Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Se vor depune: 1. CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 12 K);2. Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract.3. Copii dupa diplomele de studii ale persoanelor responsabile implicate in contract.- Pentru Seful de punct de lucru ? diploma de inginer in domeniul constructi civile industriale si agricolei;
- Pentru celelalte persoane ?diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita;4. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract(contracte de munca, colaborare, servicii, etc)5. Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data depunerii ofertelor;6. Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de constructii civile, valabila la data depuneriiofertelor;, 7. Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data depunerii ofertelor.8. Seful de punct de lucru va avea experienta profesionala in constructii civiledovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similarDocumentele de la pozitiile 3-8 se vor prezenta in copie conforma cu originalul.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa asigure minim personalul de specialitate solicitat la aceasta cerinta., Cerinta nr. 3.1Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza ? anexa2 la Formularul 12I., Cerinta nr. 4Informatii despre dotarile specifice: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: ? statie de betoane de ciment.Pentru statia de betoane se va prezenta raport de inspectie emis de un organism independent intermen de valabilitate, adresa unde este amplasata statia de betoane. In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane., - laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare ? cu partea subcontractata in exprimare valorica- formularul 12G, anexa la formularul 12G si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitieprecizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 65 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 65 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
15
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 15 puncte), in care : ? t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie alofertei evaluate ; Durata minima realista acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 36 luni.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrariiP3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluate.Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni simaxim 60 luni. Pentru durata de garantie minima acceptat, ofertele care se afla sub aceasta minima vor fi declarate neconforme iar pentru durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) ofertele aflate peste nu vor fi punctate suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional . P = P1 + P2 + P3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 23:21