Achizitie publica - Constructie Camin Cultural Sat Cheriu
Detaliu pentru invitatia numarul 333159
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333159/03.08.2012
Denumire contract: Constructie Camin Cultural Sat Cheriu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSORHEICod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon: +40 259313213, fax: +40 259313213, persoana de contact: Bara Ramona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Osorhei, Sala de sedinta, la data si ora mentionata
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie Camin Cultural Sat Cheriu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie Camin Cultural Sat Cheriu
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 858, 999 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 17000 lei , adica 1, 98 % din valoarea estimata a achizitiei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Cont IBAN garantii RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria municipiului Oradea, cu mentiunea: Pentru achizitie lucrari Construire Camin Cultural Sat Cheriu.In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulteriore, in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Modul de restituire a garantiei de participare este: -pentru ofertantul declarat castigator, in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.;
-pentru ofertantii declarati necastigatori in termen de 3 zile de la data semnarii contractului de catre ofertantul declarat castigator.Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG. 925/2006In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia depusa de catre un operator economic in cadrul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a operatorului contestator suma de 5059, 00 lei conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituii conform prevederilor HG 1045/2011, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 12A ?Declaratie privind eligibilitatea .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de Autoritatea Contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular de asemenea si tertul sustinator . ( daca este cazul).Tertii vor prezenta declaratie conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Operatorii economici vor prezenta documente/certificate eliberate de catre autoritatile competente, care sa ateste faptul ca operatorul economic respectiv si a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa inregistreze datorii restante la bugetul de stat.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie pe care va exista inscrisul « Conform cu originalul », semnat si stampilat de reprezentantul legal. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor. (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Nota : Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii la scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. (Formularul 12B1)5. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertanti nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinte certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - se va complecta formularul nr. 12 C5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art.69 (Formularul 12B2)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69^1( evitarea conflictului de interese) din OUG 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se solicita de la ofertant /asociat/ tert sustinator/subcontractant.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in cea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : -Pop Ioan - primar, Gligor Ioan - viceprimar, Morar Meda ? secretar primarie, Herlitska Mariana ? contabil sef, Agoston Sandor Ianos ? consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona ? responsabil achizitii, Soanea Pavel ? inspector. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Documentul de depunein original sau copie pe care va exista inscrisul « Conform cu originalul », semnat si stampilat de reprezentantul legal .Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanadupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim 1.500.000 lei., Scrisoare de confirmare fonduri - val. min. 200.000, 00 lei pt. sustinerea lucrarilor pe o perioada de 3 luni;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:42