Achizitie publica - ?CONSTRUCTIE CAPELA MORTUARA?
Detaliu pentru invitatia numarul 326307
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326307/11.05.2012
Denumire contract: ?CONSTRUCTIE CAPELA MORTUARA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)Cod fiscal: 4378832, Adresa: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Telefon: 0264/329100, Fax: 0264/329101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.1014, MIHAI VITEAZU, Romania, cod postal: 407405, telefon: +040 0264329101, fax: +040 0264286101, persoana de contact: Primaria Mihai Viteazu, Str.Principala, Nr.1014 , Loc.Mihai Viteazu, Jud.Cluj,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MIHAI VITEAZU, STR.PRINCIPALA, NR.1014, LOC.MIHAI VITEAZU, JUD.CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSTRUCTIE CAPELA MORTUARA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUCTIE CAPELA MORTUARAconform proiectului tehnic atasat pe SEAP
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 6.800 leiGarantia se constituie prin: virament bancar/instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.Cu OP in contul RO80TREZ2195006XXX001724 deschis la Trezoreria Turda, cod fiscal 4378832, pe care sa fie specificat explicit scopul platii, vizat de catre banca emitenta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Comunei Mihai Viteazu, Str.Principala, Nr.1014, Loc. Mihai Viteazu, Jud.Cluj.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile prevazute la Art. 87 alin.1 din H.G. 925/2006.In masura in care CNSC-ul respinge contestatia depusa de un ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, sumade 3430, 56 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan. de buna exec. a contract. va fi de 10 % din pretul contract.-T.V.A.Garan. de buna exec. a contract. se constit. la alegere, prin : - instr. de garan. emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig. (original), sau- retineri succesive din suma datorata pt. fact. partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent in administr. acestuia, un cont distinct la disp. autorit. contract. ? Comuna Mihai Viteazu.Suma initiala care se depunede contractant ladesch. contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului-TVA. Pe parcursul indepl. contractului, autorit.contract. urmeaza sa aliment. acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrearea in dispozitiile Art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Formularul nr. 6 . Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/certificat echivalent pentru persoane juridice straine, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Cazierul judiciar se depune in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar .3. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal se depune in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul fiscal.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul nr. 7. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioara celei de depunere a ofertelor.6. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare/in curs celei de depunere a ofertelorCertificatele fiscale se va depune in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la asigurarile sociale, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar.7. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr. 8. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr. 15. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.9. Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006Formular nr. 16. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Zeng Ioan ? primarSasu Gligor ? presedinte comisie evaluare oferteBica Traian-Ilie ? secretar - responsabil achizitieNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii, respectiv corespunde activitatilor din Sectiunea F- Constructii ;a. Diviziunea 41 Grupa 412b. Diviziunea 43 Grupa 432; 433;439 , din Codul CAEN (Clasificarea activitatilor din economia nationala) a RomanieiDin Certificatul constatator trebuie sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele deidentificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, falimentsau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest document.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 686.112 lei (val.estimativa contract X 2)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nuindeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste media cifrei de afaceri globale, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., 2 . Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, pentru o perioada de minim 2 luni, echivalent a 68.611, 20 lei (20% din valoarea estimativa a achizitiei), 3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. a)Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formular 10.b)Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat in ultimii 5 ani, un contract similar avand ca obiectlucrari de constructii - civile/ industriale /edilitare si de gospodarie comunala, cu instalatiisi racorduri la utilitati, in valoare de minim 171.528lei fara TVA (50% din val estimativa a prezentei achizitii)Operatorul economic care nu satisface acesta cerinta va fi descalificat., 2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formular 13., 3. Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta (Anexa 1 la Formularul 13).Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic, se va atasa: a) Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate.b) Copii diplome/atestari/certificari, care sa ateste experienta declarata.c) Contract de colaborare/ contract de prestari servicii (valabile pe perioada de derulare a contractului) pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului;d) Declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului., 4. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Pentru utilajele si echipamentele tehnice proprii se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare.Pentru utilajele si echipamentele tehnice inchiriate se vor depune copii dupa contractele/precontractele de inchiriere.Se accepta si prezentarea unui angajament ferm din care sa rezulte ca ofertantul va dispune de utilajele necesare executiei lucrarilorPentru buna desfasurare a contractului de lucrari, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si mijloace de transport: Buldoexcavator, Schela metalicaBetoniera cu cadere libera , astfel incat conform consumurilor de ore de functionare a utilajelor din proiectul tehnic, sa poata fi realizata lucrarea in termenul de executie ofertat., 5 Informatii privind subcontractantii, 6. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., 7.Informatii privind asocierea Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, pentru domeniul lucrarilor de constructii a cladirilor, instalatii electrice, sanitare, de incalzire , finisaje, alte instalatii pentru constructii (cod CAEN : diviziune/grupa 412, 432, 433, 439), valabil la data deschiderii ofertelor., Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru domeniul lucrarilor de constructii a cladirilor, instalatii electrice, sanitare, de incalzire , finisaje, alte instalatii pentru constructii (cod CAEN : diviziunea/grupa 412, 432, 433, 439), valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru oferta cu pretul cel mai scazut se acorda 70 puncte b) pentru oferta cu alt pret decat cel prevazut la pct.a), punctajul se acorda astfel: P0=(Pminim/Pn)x70, unde: P0-punctajul ofertantului, Pminim- este pretul cel mai mic ofertat, Pn- pretul aferent ofertantului pt. care se calculeaza punctajul
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: a)pentru durata cea mai mica de executie dintre cele ofertate (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 puncte. b) pentruo alta durata de executie decat cea prevazuta la pct.a) , punctajul se acorda astfel: P0=(Tminim/Tn)x10, unde: P0 - punctajul ofertantului, Tminim - este termenul de executie cel mai mic ofertat, Tn - termenul de executie aferent ofertantului pt. care se calculeaza punctajul c) Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 12 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma), iar durata de executie a lucrarilor minim acceptat este de 3 luni (sub care oferta va fi declarata inacceptabila). Durata de executie a lucrarilor se va exprima in luni. Durata de executie va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legislatie in vigoare
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni) , se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 puncte. b) pentruo alta perioada de garantie decat cea prevazuta la pct.a) , punctajul se acorda astfel: P0=(Pn/Pmaxim)x20, unde: P0 - punctajul ofertantului, Pmaxim - este perioada de garantie cea mai mare ofertata, Pn - perioada de garantie aferenta ofertantului pt. care se calculeaza punctajul c) Perioada de garantie pentru aceste lucrari va fi de minim 36 luni si maxim 120 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte ( sunt mai scurte decat 36 luni, respectiv sunt mai mari decat 12 luni) , vor fi considerate neconforme, conf.art.36 alin.2 din HG nr.925/2006. Perioada de garantie se va exprima in luni, se va calcula incepand de la data intocmirii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:23