Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - constructie capela mortuara si trapeza?Biserica Selari?,sat Selari,com Valea Mare Pravat,jud Arges.


Detaliu pentru invitatia numarul 320872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)
Numar invitatie: 320872/28.02.2012
Denumire contract: constructie capela mortuara si trapeza?Biserica Selari?, sat Selari, com Valea Mare Pravat, jud Arges.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)Cod fiscal: 5010196, Adresa: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Telefon: 0248557112, Fax: 0248557112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +40 248557112, fax: +40 248557112, persoana de contact: ION BONCOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +40 248557112, fax: +40 248557112, persoana de contact: ION BONCOI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: constructie capela mortuara si trapeza?Biserica Selari?, sat Selari, com Valea Mare Pravat, jud Arges.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari de constructii conform proiectului tehnic pentru obiectivul ?Capela mortuara si trapeza ? Biserica Selari?, sat Selari, comuna Valea Mare Pravat, judetul Arges.?
II.1.6) CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 2.500 lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data dep.ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 1.265 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , faraTVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa siatasa Formular nr. 1 - DECLARATIE privind eligibilitateaPrezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea in cazul existentei tertilor sustinatori acestia vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Se va completa siatasa Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea in cazul existentei tertilor sustinatori acestia vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006 literele a), c^1 si d).3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese). Se va completa siatasa Formular nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese).Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? BoncoiIon, Viceprimar ? Avram Viorel, Secretar ? Iosifescu Ion, Contabil ? Tentu Dorel In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemenea in cazul existentei tertilor sustinatori acestia vor prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese).4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura din OUG 34/2006.Se va completa siatasa Formular nr. 4 - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: -sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
-sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
-sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
-intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: -asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau-care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau-care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completaFormularul 26.Fiecare ofertant va prezenta o declaratiepe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de statCertificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul genera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice )NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. 1.Persoane juridice/fizice romane: Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta in etapa de evaluare a ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original, copie legalizata copie conform cu originalul.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri si bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (respectiv 2008, 2009, 2010). Valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010)solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 252.966 lei. Cifra de afaceri este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afaceri se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul resp dupa cum urmeaza: Anul 2008:3.6827 lei; Anul 2009:4.2373 lei; Anul 2010:4.2099 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii- daca este cazul Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Informatii privind capacitatea tehnica. Se va prezenta o decl. privind lista princip lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autorit. contractante sau clienti privati., Experienta similara: Se va prezenta fisa de exp. similara. Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani ( calculati de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor), pentru lucrari similare , solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 126.483 lei. Autoritatea contractanta va respecta prevederile art.14 alin. 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin.1, art. 14 din Ord.509./2011.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati., Recomandari - se vor prezenta din partea beneficiarilor, in copie cu mentiunea " conform cu originalul" pentru lucrarile prezentate ca experienta similara., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespuzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind capacitatea profesionala.Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabil direct de indeplinirea contractului. Nominalizarea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului se face in scopul asumarii indeplinirii obligatilor din contractul ce urmeaza a fi atribuit., Informatii privind asocierea - daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Dtandarede de asigurarea calitatii - SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente., Standarde de asigurarea protectiei mediuluiSR EN ISO 14001:2005 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer