Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUCTIE CENTRU DE PERMANENTA MEDICALA SI ASIGURAREA DOTARILOR MINIME NECESARE FUNCTIONARII, INCLUSIV A UTILITATILOR SI MAGAZIE


Detaliu pentru invitatia numarul 349029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COTOFENII DIN DOS
Numar invitatie: 349029/20.06.2013
Denumire contract: CONSTRUCTIE CENTRU DE PERMANENTA MEDICALA SI ASIGURAREA DOTARILOR MINIME NECESARE FUNCTIONARII, INCLUSIV A UTILITATILOR SI MAGAZIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COTOFENII DIN DOSCod fiscal: 4553593, Adresa: COMUNA COTOFENII DIN DOS STR.NICU IOVIPALE Nr. 166, Cotofenii din Dos, Telefon: 0251447089, Fax: 0251447089
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA COTOFENII DIN DOS STR.NICU IOVIPALE Nr. 166, Cotofenii din Dos, Romania, cod postal: 207210, telefon: +40 0251447089, fax: +40 0251447089, persoana de contact: PREDUCA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA COTOFENII DIN DOS, STRADA NICU IOVIPALE , NR.166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUCTIE CENTRU DE PERMANENTA MEDICALA SI ASIGURAREA DOTARILOR MINIME NECESARE FUNCTIONARII, INCLUSIV A UTILITATILOR SI MAGAZIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUCTIE CENTRU DE PERMANENTA MEDICALA SI ASIGURAREA DOTARILOR MINIME NECESARE FUNCTIONARII, INCLUSIV A UTILITATILOR SI MAGAZIE IN COMUNA COTOFENII DIN DOS, SAT COTOFENII DIN DOS, STRADA NICU IOVIPALE
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 831 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 5000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertei.)AC are dreptul de a solicita ofertantului prelungirea perioadei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , ofertantul are obligatia sa extinda si perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in cond legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; b) OP in contul RO36TREZ2945006XXX000485, deschis la Trezoreria Filiasi pe Comuna Cotofenii din Dos, CUI: 4553593, sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;c)a unei sume in numerar , in cazul in care valabilitatea garantiei de participare este redusa ca valoare; GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA DEPUNE OBLIGATORIU IN ORIGINAL LA SEDIUL AC, pina la termenul limita de primire al ofertei;c) Dovada constituirii garantiei de participare se va face conform prevederilorart. 86 din HG nr. 925/2006. In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate , instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din form. nr S si se va prezenta in cond de mai sus , insotit de trad in lb. romana (autorizata si legalizata). In cazul depunerii unei oferte comune , garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati. Pentru a beneficia de prev Lg. 346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor. AC va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art 88 din HG nr.925/2006. .Echivalenta lei/alta valuta pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau alta valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Mod. de constituire: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr Plata fact. partiale. Cont. are oblig. de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia AC, conf. HG nr. 1045/2011, suma care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului fara TVA, OF declarat castig are oblig de a constit gar de buna executie a contr. 2) prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabil pina la exp. per. de gar de buna executie . Ac va elibera/restitui gar de buna exec conf prev art. 91-92 din HG 925/2006.AC va retine contestatorului din garantia de part suma rezultata din aplicarea prev. art. 278 alin.1 lit.b din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , art.180din OUG 34/2006, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formular ACerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formular BCerinta nr.3Declaratie pepropria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Modalitatea de indeplinire in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese Formular O . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.conf art.69 indice 1.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie in cadrul primariei Comunei Cotofenii din Dos, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire dupa cum urmeaza: Preduca Vasile - primarBuzatu Constantin -viceprimarDumitrascu Ionica-contabilDrula Janina-secretarGalbenu Marilena-inspectorStreinu Georgeta-inspectorBleau Elena- consilierLungan Ion - consilierPara Gheorghita- consilierPislaru Ecaterina- consilierSlamnoiu Gheorghe- consilierCalin Ion - consilierPerciu Marin - consilierPredut Dumitru- consilierTimplaru Nicolae- consilierTrican Constantin- consilierCerinta nr.4Certificat de atesare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr.5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de primaria locala , in original copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010, in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr.1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate , in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ?Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentare: fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani 2010-2012 in care se vor preciza datele complete de identificare ale operatorului economic.Convertirea in lei si euro, pentru ofertatii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicatde B.N.R. pentru anul respectiv.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010-2012)sa fie de cel putin :300 000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferenta de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, art.186. In acest caz ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstraza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata se va prezenta un acord ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit a), c1), si d)Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin(2).(Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri , garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.), Bilantul contabil la 31.12.2011 si 31.12.2012cu viza organelor competente , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferenta de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art.190. In acest caz ofertantul va respecta prevederile art.190, alin (2)din OUG 34/2006., Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similarin valoare de minim 280000 lei, care sa fi avut ca obiect constructia de cladiri cu instalatiile eferente.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , isotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele ceritficari indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu , si daca au fost duse la bun sfarsit; sau copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente rebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;sau procesul ?verbal de receptie finala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa faca dovada referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere . Declaratie pe pe propria raspundere referitaoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului: Pentru fiecare dintre specialisti se solicita: Pentru sef santier-inginer/subinginer: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament ); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Pentru responsabil tehnic cu executia: atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate , legitimatie in termen de valabilitate, copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament ); declaratie de disponibilitate in original; CV; atestati de MDRT.Pentru responsabil cu calitatea: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament ); declaratie de disponibilitate in original; CV, atestat/decizie interna, experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un p roiect similar ;Pentru responsabil SSM- copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament ); declaratie de disponibilitate in original; CV, atestat SSM, se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru responsabil cu managementul mediului : copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament ); declaratie de disponibilitate in original; CV, atestat/decizie interna., Informatii privind asocierea . Acord de asociere in care vor fi prezentate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat., Ofertantul trebuie sa faca dovada daca contractul de lucrari urmeaza sau nu sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora insotit de catre acordurile de subcontractare in original, iar in situatia in care nu este cazul, respectiv ofertantul nu va subcontracta o parte din lucrare , acest lucru se va consemna., Ofertantultrebuie sa faca dovada referitoare la utilaje , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu , in conformitate cu cerintele specificatieiISO 14001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificatul privind managementul sistemului calitatii ISO 9001 sau certificate echivalente in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer