Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie Cladire ISU P+1E, imprejmuire, ministatie de epurare si racordare la utilitati


Detaliu pentru invitatia numarul 350324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Izvoarele (Primaria Izvoarele Giurgiu)
Numar invitatie: 350324/11.07.2013
Denumire contract: Constructie Cladire ISU P+1E, imprejmuire, ministatie de epurare si racordare la utilitati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Izvoarele (Primaria Izvoarele Giurgiu)Cod fiscal: 5182159, Adresa: Com. Izvoarele, Jud. Giurgiu, Izvoarele, Telefon: 0246248104, 0246248016, Fax: 0246248016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Izvoarele, Jud. Giurgiu, Izvoarele, Romania, cod postal: 087140, telefon: +40 246248104, fax: +40 246248016, persoana de contact: Gheorghe Pantelimon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Izvoarele jud Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie Cladire ISU P+1E, imprejmuire, ministatie de epurare si racordare la utilitati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie cladire in valoare totala de 902130 lei din care 883984 lei executie si 18146 proiectare . Valoarea cheltuielilor divarse si neprevazute este de 88398.4 lei ( 10% din C+M)
II.1.6) CPV: 45216127-0 - Lucrari de constructii de posturi pentru servicii de urgenta si de salvare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 990, 528.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
18000 lei. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDurata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va lua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cu procedurile de achizitii publice sunt: Stanciu Alin Banica, primar, Cazacu Silviu Marius. viceprimar, Chivu Florea, secretar, Stoichita Mioara, contabil, consilieri: Olan Marian, Tudor Mihai Bogdan, Galaman Constantin, Gutu Iulian Gelu, Lazar Marian, Rosu Georgeta, Buzica Ion, Tanase Valeriu, Pantelimon Gheorghe, Neacsu ion, Cosoi Petrica, Gheorghe Ion.completarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate .Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu1800000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevantcare sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2010, 2011 si 2012. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.pentru bilantul de la 31.12.2012 se pot prezenta si alte documente relevante avand in vedere ca termenul scadent pentru depunerea bilantuluipe 2012 nu a expirat si exista posibilitatea ca nu toti operatorii sa il aibadepus la acesta dataPrezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimiitrei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit- pentru proiectare - dovada derularii in ultimii trei ani a minim un contractmaxim trei contracte avand ca obiect servicii de proiectare constructii civile invaloare totala de minim 18000 lei fara TVA- pentru executie - dovada finalizarii totale sau partiale a minim unui contract- maxim 3 contracte de lucrari de constructii similare in ultimii cinci ani in valoare totala de minim 883000 lei Ofertantii vor putea prezenta pentru dovedirea experientei similare si contracte cuprinzand atat proiectare si executie in valoare totala de minim 900000 lei fara TVA, personalul solicitat se refara la urmatoarele categorii: pentru proiectare: - minim 2 ingineri constructori specialitarea instalatii si rezistenta- arhitect- topometrist cadastrist autorizatpentru executie: - inginer constructor specialitatea constructii civile- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copiidupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial o declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnatepana la semnmarea contractului de achizitie publica, utilaje si echipamentepentru proiectare: - plotter- imprimanta LASER- statie topografica- calculatoare minim 3software specializat proiectarepentru executie: - buldoexcavator- schela metalica- incarcator frontal- autobasculanta-betoniera certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de realizare a proiectului
15
Descriere: componenta tehnica 1
durata de executie
15
Descriere: componenta tehnica 2
termenul de interventie la remedierea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: componenta tehnica 3
termenul de garantie
5
Descriere: componenta tehnica 4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 20:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer