Achizitie publica - Constructie dispensar uman P+M si parcare in Comuna Jebel, Jud. Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 329495
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329495/14.06.2012
Denumire contract: Constructie dispensar uman P+M si parcare in Comuna Jebel, Jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JEBEL (PRIMARIA COMUNEI JEBEL)Cod fiscal: 5238993, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.251, Jebel, Telefon: 0256394500, Fax: 0256394015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str PARIS 2A CAM 202, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300003, , telefon: +40 356465666, fax: +40 356465666, persoana de contact: RESPONSABIL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC BRMT BUSINESS str PARIS 2A CAM 202, TIMISOARA, Romania, cod postal: 300003, , telefon: +40 356465666, fax: +40 356465666, persoana de contact: RESPONSABIL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie dispensar uman P+M si parcare in Comuna Jebel, Jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de inchideri, compartimentari, tamplarie, finisaje, izolatii, confectii metalice, electrice, instalatii termice, ventilatie, alimentare cu apa, canalizare, in vederea realizarii unui dispensar uman, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 7.000 lei valabila min 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. GP se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr ? se prez in original; - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original; - virament bancar in contul aut contr RO47TREZ62421360250XXXXX deschis la Trezoreria Deta ? se va prez copie lizibila dupa OP cu stampila bancii; AC are dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cf art 87 alin. lit a-c, precum si at cand a inaintat catre CNSC o contestatie priv procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu;in ac sit se vor aplica preved art 278indice1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;in ac sit se va retine suma de 3548, 39 lei, calculata cf art 278ind1alin 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederileart 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele trebuie sa sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilatac.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilataPentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica( consilieri locali) sunt urmatoarele: Lifa A. Ana-presedinte comisie de evaluare, Iorgovan Dan-membru comisie de evaluare, Cuvejdian Adrian- membru comisie de evaluare, Bociu Sabin Ionel-primar, Petrus Teodor-viceprimar, Cocati Zina-secretar, Bogdan Nicoleta-contabil, consilieri locali: Bulzan Alina, Bociu Doru, Giltofet Ioan, Heghes Codrut, Marsoane Marcel, Muresan Cornel, Noje Cristina, Popa Aurel, Stefanescu Ionel, Farcalau Ioan, Negrut Felician, Zimcea Cornel.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original, cu raportare la lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precizate anteriorCerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in original Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea de Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?semnata si stampilata , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste un caen care sa justifice dreptul ofertantului de a executa lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuirePentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator emis de ORC (respectiv a documentului edificator prezentat de persoana juridica straina, daca e cazul) autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original /copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru operatorii economici ofertanti se solicita realizarea unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fara anul in curs) de minim 700000 lei-Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare; Valorile vor fi exprimate in lei; Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR/BCE si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., Cerinta nr. 2Pentru operatorii economici ofertanti se solicita prezentarea de documente bancare corespunzatoare unui cash-flow de minim 88700 lei pentru o perioada de minim 12 luniOperatorul economic ofertant are obligatia sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, neconsumate, in cuantumul solicitat ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul solicitat (minim 88700 lei pentru o perioada de minim 12 luni);se vor prezinta in original sau copii legalizate documentele edificatoare prin care demonstreaza existenta resurselorfinanciare. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent de forma prezentata, va trebui sa contina suma si perioada.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1se va prezenta declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Se va completa si prezenta, in original, Formularul C3 din Sectiunea Formulare., Cerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare, si anume, indeplinirea si / sau finalizarea unui contract de lucrari similare in valoare de minim 350.000 lei, fara TVA, insotit de pv de receptie a lucrarii, fisa de experienta similara si recomandare sau document echivalent.-Se va prezenta fisa experienta similara, cf modelului din Sectiunea Formulare, in orininal;
-Se va prezenta contractul ori parti relevante ale acestuia in copie lizibila certif ?cf cu originalul? semnata si stampilata ;
-Se va prezenta pv de receptie partiala, la terminarea lucrarii/receptie finala in copie lizibila certif ?cf cu originalul? semnata si stampilata.- Se va prezenta recomandarea de buna exec in original, copie legalizata sau copie lizibila cert ?cf cu orig? semnata si stampilata;, Cerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti treb sa faca dovada unei dotari tehnice corespunzatoare, prin prez de declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Se va completa si prezenta, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare ;, Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca dispun de personal specializat pentru indeplinirea contractului prin prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind personalu l/ organismul tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitatii, precum si persoanele calificate responsabile pentru derularea contractului; este nevoie de a face dovada dispunerii de personal autorizat ANRE pentru instalatiile electrice.Se va prezenta si Angajamentul ofertantului privind resursele umane, conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizatepentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand celputin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei si numai in baza acceptului beneficiarului.-Se va completa si prezenta, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare ;, Cerinta nr. 5Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului, prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
-se va completa si depune Formularul H1 din Sectiunea Formulare ? in origina, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, -se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original; in acest sens, se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare, insotit de acordurile de subcontractare in original, iar in situatia in care nu este cazul, respectiv ofertantul nu va subcontracta o parte din lucrare, acest lucru se va consemna in scris. ISO 9001/2008 sau echivalent, emis pt domeniul ce face obiectul procedurii.Se vor prezenta, in copie certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru caen-ul ce face obiectul contractului de executie lucrari, respectiv caen4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale., ISO 14001/ 2005 sau echivalent, emis pt domeniul ce face obiectul procedurii.Se vor prezenta, in copie certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care atesta implementarea standardului ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru caen-ul ce face obiectul contractului de executie lucrari, respectiv caen 4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (60);Pentru alt pret decat cel prevazut mai sus punctajul se acorda astfel: Pn = (pretminim / pretn ) x punctaj maxim acordat (60)Unde: Pretminim ? reprezinta cel mai mic pret dintre ofertele prezentate;Pretn ? reprezinta pretul ofertei careia i se calculeaza punctajul corespunzator pretului
durata de executie
20
Descriere: Pentru durata de executie cea mai mica -20 puncte;Pentru durata de executie alta decat cea mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = (Pmin./Pn) X 20.Durata de executie se va exprima in zile calendaristice.Durata de executie maxim acceptata este de 120 zile.Durata de executie minim acceptata este de 60zile(termenul minim de realizare a lucrarii) Se puncteaza toate ofertele cu durata de executie intre minimul si maximul mentionat.Oferta cu o durata de executie realista mai mica de 60 zile nu va primi punctaj suplimentar, ci tot punctajul maxim, iar cea cu o durata de executie mai mare de 120 zile se va respinge.
perioada de garantie
20
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai indelungata - 20 puncte; Pentru durata de garantie alta decat cea mai indelungata, punctajul se acorda astfel: Pn = (Pn./Pcea mai indelungata) X 20.Pn este perioada de garantie asumata prin oferta careia i se calculeaza punctajul.Perioada de garantie se va exprima in ani.Perioada de garantie minima solicitata a lucrarii este de 2 ani.perioad amaxima de garantie acceptata pt punctaj este de 10 ani(inclusiv).Se puncteaza toate ofertele intre minimul si maximul mentionat.Ofertele care vor contine o perioada de garantie sub minimul precizat vor fi respinse, iar cele care vor contine o garantie mai mare de 10 ani nu vor primi punctaj suplimentar, ci tot cel maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:56