Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUCTIE GRUP SANITAR, ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE ? SCOALA MAGURI


Detaliu pentru invitatia numarul 158388
Autoritate contractanta
colegiul national iulia hasdeu lugoj
Cod de identificare fiscala: 4269266
Adresa: v.v.delamarina nr 1, Lugoj
Telefon: 0256350070
Fax: 0256351714
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONSTRUCTIE GRUP SANITAR, ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE ? SCOALA MAGURI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45215000-7 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sociale si sanitare, de crematorii si de toalete publice (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: CONSTRUCTIE GRUP SANITAR, ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE ? SCOALA MAGURI
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.07.2008 13:01
Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL FINANCIAR ?IULIA HASDEU?, Str. V. V. Delamarina, nr. 1, Lugoj, jud. Timis, tel. 0256/351714, fax 0256/354530.
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL FINANCIAR ?IULIA HASDEU?, Str. V. V. Delamarina, nr. 1, Lugoj, jud. Timis, tel. 0256/351714, fax 0256/354530.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizat si înregistrat de organele competente, potrivit legii; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 350.000 RON; 2 contracte similare însotite de certificari de buna-executie (recomandari) din partea beneficiarilor respectivi; Atestat responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ); Legitimatie responsabil tehnic cu executia; Lista privind subcontractantii; Certificat de atestare a calitatii; Certificat de atestare a managementului de mediu.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer