Achizitie publica - Constructie instalatie termica si utilitati la Scoala cu clasele I - VIII Suta Seaca, comuna Raciu
Detaliu pentru invitatia numarul 320404
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320404/17.02.2012
Denumire contract: Constructie instalatie termica si utilitati la Scoala cu clasele I - VIII Suta Seaca, comuna Raciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RACIUCod fiscal: 17352753, Adresa: PRIMARIA RACIU, COMUNA RACIU, JUDET DAMBOVITA, Raciu, Telefon: 0345.524020, Fax: 0345.524020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA RACIU, COMUNA RACIU, JUDET DAMBOVITA, Raciu, Romania, cod postal: 137267, telefon: +40 345524020, fax: +40 345524020, persoana de contact: Zaharia Alin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor se va face in data de 29.02.2012, ora 12.00, la sediul Primariei RACIU, COMUNA RACIU, JUDET DAMBOVITA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie instalatie termica si utilitati la Scoala cu clasele I - VIII Suta Seaca, comuna Raciu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - achizi?ie ?i instalare a doua centrale termice in corpurile A ?i B din Scoala Suta Seaca;
- construc?ie re?ele exterioare apa ? canal ?i cuva vidanjabila;
- construc?ie platforma gunoi ?i imprejmuire;
- construc?ie alei acces.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 415.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui sub forma Scrisorii de garantie bancara in original, pentru suma de 3000 lei, sau prin virament bancar in contul autorita?ii contractante RO27TREZ2715006XXX002752, deschis la Trezoreria Targovi?te.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor micisi mijlocii, cuantumul garantiei de participare solicitate este redus cu 50%.Garan?ia de participare se poate constitui ?i prin depunere la caseria autorita?ii contractante, cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu condi?ia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei de 3000 lei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 1604, 15 lei.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % (5 % in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta;cazierul judiciar;cazierul fiscal.Se va completa Formularul nr. 1 (Declara?ie privind eligibilitatea)Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006)Se accepta ?i copii lizibile dupa respectivele documente, cu men?iunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura ?i ?tampila opertorului economic.Cerin?a nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa Formularul nr. 3 (Certificat de participare cu oferta independenta )Cerin?a nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul nr. 4(Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006). Declara?ia va fi completata de catre to?i participan?ii la procedura (ofertan?i/asocia?i/subcontractan?i/ter?i sus?inatori).In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantulasociat/subcontractantul: Zaharia Alin, Ghiga Alina ?i Dimitriu Mirel. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificatul constatator emis de ONRC ? original sau copie;2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente iar acestea sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comer?ului in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, in valoare de 160415 lei, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 10 luni de la data semnarii contractului., Cifra de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 2 ani sa fie cel pu?in egala cu suma de 320000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2010 ? 4, 2099 lei/ 1 euro2011 - 4, 2379lei/1 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Aceasta lista trebuie sa fie insotita de undocument [contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc.] prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de 160000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2007 ? 3, 3373 lei/1 euro.2008 ? 3, 6827 lei/ 1 euro;2009 ? 4, 2373 lei/ 1 euro ;2010 ? 4, 2099 lei/ 1 euro;2011 - 4, 2379lei/1 euro, Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane minim necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): - sef santier cu experienta profesionala in instalatii sanitare si termice, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara;
- inginer RTE in specialitatea de instalatii sanitare si termice.Pentru personalul de specialitatea se vor permite si specialisti separat pentru sanitaresi pentru termice., Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca dispune sau ca are inchiriate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 valabil la data depunerii ofertelor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe SEAP sau prin solicitare scrisa la adresa autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 10:20