Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie Laboratoare de Cercetare - com. Murighiol, jud. Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 355073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICE
Numar invitatie: 355073/25.10.2013
Denumire contract: Constructie Laboratoare de Cercetare - com. Murighiol, jud. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICECod fiscal: 3324060, Adresa: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0212207780, Fax: +40 0212207695
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060031, telefon: +40 0212207780, fax: +40 0212207695, persoana de contact: Mircea Juganaru, Vladimir Sandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie Laboratoare de Cercetare - com. Murighiol, jud. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia unei cladiri de laboratoare de cercetare pentru Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Stiinte Biologice, in com. Murighiol, jud. Tulcea. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimta a contractului de achizitie publica (fara cheltuieli diverse si neprevazute) este de 5%, iar valoarea aferenta este de 146500 lei.
II.1.6) CPV: 45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 076, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 15382.5 lei. (0.5% din valoarea estimata a contractului conf. art. 85 din HG 925/2006) Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, Ofertantii vor putea constitui garantia de partticipare prin urmatoarele forme : - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO31RZBR0000060015579199 deschis la Raiffeisen Bank Crangasi)prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; - Numerar la casieria din Splaiul Independentei nr. 296 sector 6, Bucuresti, - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura conform Formularul nr. 11. - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare, (Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.) Pentru o raportare unitara, echivalenta leu/alta valuta se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Data de referinta pentru determinarea echivalentei leu/alta valuta este 01.10.2013, la cursul afisat de BNR.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA. - - Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturile aferente lucrarilor executate cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG 925 / 2006, cu completarile si modificarile ulterioare (HG 1045 / 20111). - Contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. - Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 2% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia administratorului privind eligibilitatea (prevederile art. 180/OUG 34/2006). Prezentare formular completat in conformitate cu Formularul 1 din documentul Modele Formulare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 / OUG 34 / 2006. Prezentare formular completat in conformitate cu Formularul 2 din documentul Modele Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1/OUG 34 /2006. Prezentare formular completat in conformitate cu Formularul 3 din documentul Modele Formulare. Societatea sa nu aiba datorii la bugetul consolidat al statului la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, atestat de certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice la care societatea este arondata. Societatea sa nu aiba datorii la bugetul local la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, fapt atestat de certificatul eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manuela Sidoroff - Director General; Vladimir Sandru - Director Economic; Gheoghe Bobe - Sef Serviciu Tehnic -Administrativ;Victor Popescu - Consilier Juridic; Mircea Juganaru - Responsabil achizitii publice; Certificat de participare la ?cerere de oferte? cu oferta independenta. Ofertantul are obligatia de a completa pe propria raspundere Formularul nr. 4 prin care se certifica faptul ca participarea acestuia la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Documentele cerute in aceasta sectiune pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romane Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din tara ofertantului in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau act constitutiv/statut (documentul original scanat) - informatiile prevazute in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala -Persoane juridice / fizice straine. Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare ori atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi traduse si legalizateDocumentele cerute in aceasta sectiune pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani; Criteriul se considera indeplinit daca media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani este de minim 4500000 lei, Rezultatul exercitiului financiar in ultimul an vizat de Administratia Financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 2500000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer