Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie parcari supraterane etajate automatizate


Detaliu pentru invitatia numarul 327874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 327874/25.05.2012
Denumire contract: Constructie parcari supraterane etajate automatizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie parcari supraterane etajate automatizate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie parcari supraterane etajate automatizate conform caietului de sarcini si studiului tehnico-financiar anexatValoarea totala estimata a contractului pana la 31.12.2012 este de 5.189.516, 13 lei fara tva, din care 100.000 lei fara tva pentru serviciile de proiectare si 5.089.516, 13 lei fara tva pentru executia lucrarilor. Valoarea de 5.189.516, 13 lei fara tva reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care autoritatea contractanta aplica art.122 litera j din OUG 34/ 2006, valoarea totala estimata a contractului poate ajunge pana la 17.631.200 lei fara tva, aceasta valoare maxima continand si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45213312-3 - Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 631, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 25.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.980 lei +0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Cristian Constantin Poteras ? PrimarFlorin Preda ? Director Directia InvestitiiDoru Manolache ? Director EconomicAna- Maria Cristea Oficiul JuridicAndreea Florescu ? InspectorCristina Mihai ? ConsilierLucian Iscoviciu ? ConsilierAdrian Florea - ConsilierCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Toate certificatelepot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, cerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catrebugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorCertificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita dedepunere aofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Cerinta nr. 2Op economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 10.000.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea doc prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indepl in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, op ec care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indepl conditia de IMM.Aut Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prez si a altor doc, daca este cazul., Cerinta impusa tertilor/asociatilor Daca o asoc de op ec depune o of comuna, atunci sit ec si fin se dem prin luarea in consid a resurselor tuturor membr asoc.La ev sit ec-fin nu se iau in consid datele subcontr. Capacit ec si fin a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice exist intre op ec si pers resp.Daca of isi dem sit ec si fin invocand si sust acordata, in conf cu preved alin.(1)art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust de care benefic, prin prez unui angaj ferm al pers resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta conf faptul ca va pune la dispoz of resursele fin invocate.Pers care asig sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proced de atribuire, conf preved art 180 si art 181 lit a), c1 si d.Angaj ferm de sustinere fin reprez un act juridic unilateral prin care pers care sustine conf faptul ca va pune la disp op ec resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrar exec in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna exec pt cele mai imp lucr.Respectivele certificari indica benefic, indif daca acestia sunt aut contractante sau clienti privati, val, perioada si locul exec lucr si precizeaza daca au fost efectuate in conf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez aceasta lista.Lista va fi prez in orig, semnata si stamp de catre ofertanti., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata.Fisava fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti., Cerinta nr.3: Indepl de catre of in ultim 5 ani, din unul sau mai multe contr cumulate, a unei exp similare de exec de lucr de amenaj parcari supraterane automatizate in val de min 5.000.000lei fara TVA.Doved indepl acestei exp simil se poate realiza prin cumularea a mai multor ctr.Se accepta si lucr finaliz partial-ofertantul va prez p.v.de receptie partiala sau lucr recept insotite de p.v.de receptie finala.Daca of a avut calit de subcontr se vor prez pag din ctr din care rez partile contr, ob ctr, durata ctr, pretul ctr si pag finala cu semnaturi atat din ctr antrepren gen cat si din ctr de subantr.Daca of a avut calit de asociat se vor prez pag cu inf relevante din ac de asoc, din ctr lider cat si din ctr asoc inch cu lider asoc.Se va prez recomandare din partea benefic si p.v/p.v.de receptie.Pt dem exp simil se vor prez pag din ctr din care sa rez partile contr, obiect.ctr, durata ctr, pretul ctr si pag fin cu semnaturi.Pt ech se va avea in ved curs mediu anual lei/valuta comun de BNR/BCR, Cerinta nr. 4Decl cu privire la pers de conducere siefectivele medii anuale ale pers angajat in ultimii 3 aniIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratienu se refera la pers responsabil pentru indepl contractului., Cerinta nr. 5: Of trebuie sa faca dovada ca va avea disponibil pe toata durata ctr un pers cheie respons de indepl ctr, resp minim 1 inginer mecanic autorizat ISCIR.Doved indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii dipl studii sup, copii atestate/autoriz in termen de valab la data deschiderii ofertelor, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ctr de prest serv si prin CV anexat precum si decl de disponib/angaj de particip pt cei care nu sunt salariati proprii.Op.ec.clasat pe loc 1 se va solicita prez de doc care sa ateste exp prez in cv., Cerinta nr. 6Op ec trebuie sa faca dovada ca are pt exec ctr ce urmeaza a fi atribuit cel putin: macara, buldoexcavator, basculanta, generatorDoved indepl acestei cerinte obligatorii se va face in mod obligatoriu numai cu: copie ctr de cumparare/factura/ctr inchiriere/leasing/prez unui angaj pt toate echip/inst/autovehic de mai sus;autorizatie ISCIR(sau echivalentul acesteia), in termen de valab la data limita de dep a ofertelor, ptmacara, Cerinta nr. 7Inf priv subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontr, precum si inf privind proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca nu exista subcontr se da o decl in acest sens. Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006. Subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor. La incheierea Contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr nominalizati in oferta fara acceptul aut contractante, Cerinte impuse tertilor/ asociatilor Capacitatea tehn si profesionala a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp.Daca ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehn si profesionale invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180 si ale art. 181 lit.a), c1)si d).Cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit tehn si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca grupul benefic de sustin tehn si prof a unei terte pers, capacit tehn si prof se dem in cond prev de alin 2, art190 din OUG34/2006. Cerinta nr. 1Ofertantii vor prez Certif priv managementul sistemului calit din seria ISO 9001 sau certif echivalente, in domeniul exec lucr ce fac obiectul ctr, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valab la data limita de dep a of.In conf cu principiul recunoasterii reciproce, a.c. are oblig de a accepta certif ech emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.Aceste docu emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in lb romana si legalizata la notariat.In cazul asoc unui grup de op ec, cerintele priv standardele de asig a calit vor trebui sa fie indepl de toti membrii asoc, in conf cu natura partii de ctr pe care o vor indepl cf ac de asoc. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/ certificate.Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere si nu au aceste certif la data deschiderii., Cerinta priv asocierea: In cazul unei Asocieri, op economici vor prez Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si doc solicitate la capitolul Criterii de calificare pt fiecare din membrii asocierii.In cazul asoc ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/ candidatura comuna, alte oferte/doc de calif in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la proced.La depunerea ofertelor/candidaturilor se va prez acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Ac de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acest Ac de Asociere va fi legalizat de catre of castigator inainte de semnarea ctr si se va preda aut contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in doc de calif va fi prezentat ac de asociere.Neprez ac de asoc atrage dupa sine descalificarea ofertantilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru lucrarile care fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertatese acorda 50 puncteb) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [50]
Valoare costuri anuale pe durata exploatarii parcajelor supraterane etajate
15
Descriere: Valoarea costurilor anuale pe durata exploatarii se estimeaza de catre ofertant prin prezentarea unui calcul ce va avea in vedere cheltuielile de personal, costurile generate de asigurarea utilitatilor, lucrari de intretinere si service. Punctajul pentru factorul de evaluare Valoare costuri anuale pe durata exploatarii parcajelor supraterane etajate se acorda astfel: a) pentru cea mai mica valoare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn= (valoare minima/ valoare n) x punctajul maxim alocat [15].Valoarea costurilor anuale pe durata exploatarii parcajelor supraterane etajate care se compara in vederea acordarii punctajelor este pentru parcajele ofertate.
Durata de executie a parcajelor ofertate
30
Descriere: Pentru evitarea prezentarii unor termene nerezonabile se estimeaza durata minima de executie a lucrarilor la 18 zile. Durata de executie a parcajelor ofertate se estimeaza de catre ofertant prin prezentarea unui grafic de executie a lucrarilor ( parcaj suprateran). Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de executie a parcajelor ofertate se acorda astfel: a) Pentru durata minima de executie dintre cele prezentate prin oferte sau egala cu durata minima (18 zile) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (durata minima/ durata n) x punctajul maxim alocat [30]
Timp de preluare si garare autovehicule
5
Descriere: Timpul depreluare si garare/ amplasament se estimeaza de catre ofertant prin prezentarea unui calcul ce va avea in vedere viteza de deplasare, timpi de asteptare si distantele necesare a fi parcurse intre intrarea si iesirea din parcaj. Punctajul pentru factorul de evaluare Timp de preluare si garare autovehicule se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut timp de preluare si garare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru alt timp de preluare si garare decat cel prevazut la li. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (timp minim/ timp n) x punctajul maxim alocat[5]
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi accesata gratuit pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer