Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Constructie pod zona U.M. ? cartierul Nou?, Comuna Cristian, jud. Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 328242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CRISTIAN
Numar invitatie: 328242/29.05.2012
Denumire contract: ?Constructie pod zona U.M. ? cartierul Nou?, Comuna Cristian, jud. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISTIANCod fiscal: 4728369, Adresa: strada Piata Libertatii, nr.1, Cristian, Telefon: 0268/257001, Fax: 0372/870562
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Piata Libertatii, nr.1, Cristian, Romania, cod postal: 507055, telefon: +40 268257001, fax: +40 372870562, persoana de contact: Feier Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Cristian, Jud. Brasov, strada Piata Libertatii, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Constructie pod zona U.M. ? cartierul Nou?, Comuna Cristian, jud. Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Constructie pod zona U.M. ? cartierul Nou?, Comuna Cristian, jud. Brasov
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 684, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 6848lei si va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.1. GP se constituie conform art. 86, alin. (1), (2), (3) din HGR 925/2006.GP va insotii oferta si va fi depusa odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 4464 lei. Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Contul de garantie trebuie deschis la trezoreria statului si comunicat in scris autoritatii contractante, in cel mai scurt timp dupasemnarea contractului.Termenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Incadrarea in situatia prevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii.Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- cazier fiscal al persoanei juridice- cazier judiciar al persoanei juridiceCertificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006.Certificat de participare cu oferta independenta.Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - Dragos SerafimVICEPRIMAR - Buta OctavianCONTABIL SEF - Andrei MalureanuACHIZITII - Feier Mihaela Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSe accepta ofertanti/asociati care indeplinesc cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate de minim 1.369.620 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va prezenta minim un contract de executie lucrari cu o valoare de cel putin 684.810 lei, Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, dupa cum urmeaza : -utilajelese vor asigura in conformitate cu listele de cantitati de lucrari intocmite de ofertant. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze faptul ca utilajele, mijl. de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada., In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba urmatorul personal de conducere si respectiv responsabil pentruexecutia lucrarilor.Cerinta minimaOfertantul va face dovada detinerii urmatorului personal de specialitate angajat cu contract de munca sau o alta forma legala: Executie-1 (unu) manager de proiect- 1 (unu) inginer constructor specialitatea constructii poduri (sau echivalent) pentru sef santier, - 1 (unu) atestat RTE pentru constructii poduri atestat de MLPAT;
- 1 (unu) responsabil control tehnic de calitate CQ.- 1 (unu) responsabil securitate si sanatate in munca (SSM), - 1 (unu) topometrist.- 1 (unu) tehnician devize (devizier)., Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani. (2009-2011), Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale, Informatii privin asociatii Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate., Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul protectia mediului ISO 14001:2005 sau echivalent. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara 40 puncte
Propunerea tehnica
60
Descriere: Conform Caiet de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer