Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie retea alimentare apa potabila si retea canalizare, cu statie epurare, a localitatii Rusciori, com Sura Mica, jud Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 347119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SURA MICA
Numar invitatie: 347119/21.05.2013
Denumire contract: Constructie retea alimentare apa potabila si retea canalizare, cu statie epurare, a localitatii Rusciori, com Sura Mica, jud Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURA MICACod fiscal: 4241109, Adresa: Str. Principala, nr. 103, sura Mica, Telefon: +40 0269577101, Fax: +40 0269577096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 103, sura Mica, Romania, cod postal: 557270, telefon: +40 0269577101, fax: +40 0269577096, persoana de contact: Joarza Cornel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Comunei Sura Mica, situat in loc Sura Mica, nr 103, jud Sibiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie retea alimentare apa potabila si retea canalizare, cu statie epurare, a localitatii Rusciori, com Sura Mica, jud Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.racordare la reteaua de apa Sibiu- Ocna Sibiului, in zona , ,Dealu? Cucului?, aductiune in localitatea Rusciori, cu subtraversarea Variantei de Ocolire Sibiu, a autostrazii Sibiu ? Orastie si a DJ 143 B, cu o lungimede 4.405 m, rezervor de apa cu capacitatea de 125 mc si statie de pompare cu retea golire preaplin in lungime de 59 ml, statie pompare apa, cu conducta evacuare preaplin, retele stradale de distributie a apei in lungime de 4.434 ml, cu branasmente individuale, pana la limita de proprietate, fara contorizare, hidranti de incendiu, 10 camine vane pe reteaua de distributie, 12 camine vane pe reteaua de aductiune.2.retele stradale de evacuare ape uzate (lungime 3.898 ml ? prin curgere gravitationala), cu bransament individual la toate gospodariile si operatorii economici, retea curgere sub presiune (refulare) in lungime de 342 ml, 2 statii pompare ape uzate SP 1-SP 2, 97 camine vizitare pe reteaua de evacuare, 1 statie de epurare3. Valoarea estimata a investitiei 4.677.419 lei, cu mentiunea ca 568.380lei din aceasta suma reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 677, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in suma de :82.000, 00lei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respinge eventualele contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.027, 74 lei (in conformitate cu prevederile art 278.1, alin (1), lit b) din OUG 34 / 2006. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, respectiv suma de 41.000, 00 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei.- Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile HG 925 / 2006 cumodificarile si completarile ulterioare, art 86, alin (1).In situatia in care se prefera scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi emisa de o banca / institutie financiara din Romania sau care are corespondent in Romania si se prezinta in original. In situatia in care se depune o garantie de participare in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data data anterioara datei limita dedepunere a ofertelor. Astfel se va realiza o evaluare si raportareunitara a cuantumului garantiei de participare.Se va depune formular nr 13
Garantie de buna executie
Cf HG 925/06 modif.si complet.ulter.art 90, alin(1?3).In situat.constit.garant.in totalit.in avans, se depune form.14.Cuantumul garant.de buna exec.este de 10% din val.accept.a contr.fara TVA si va fi const.in moneda contr.Mod constit.garant.de buna exec.poate fi prin: -Scris.gar.bancara de buna execut /Polita de asig.emisa de o soc.de asigurare (ambele cu valab.pe perioada de valab.a contr)/prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale conf.prev.art.90(3)din HG 925/2006 cu compl.si modif.ulter.In aceasta situatie ofert. castig.va const.un disponib.in avans de0, 50% din val.contr.fara TVA.Garant.de buna exec.va face referire expresa la contr.incheiat cu Aut.Contr., va contine numele in clar al Aut.Contr.si va contine parafa lizib.a instit.emitente si/sau semn.aut. Nu se admite prez.unor doc.de garant.de buna exec.comune cu alte investitii. In cazul unei asoc, doc./cont privind gar.bancara de buna exec.va fi emisa integral/deschis in numele si pt. Lider asoc.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.sunt solicitate documentele (in original) care atesta neincadrarea in prevederile art 180 din OUG34/ 2006. Acestea vor fi prezentate de ofertantul independent si de tertul sustinator. Documentele solicitate sunt: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular 1- cazierul fiscal al pers. juridice- cazierul judiciar al administratorului / actioanarilor2.Sunt solicitate documentele pt neincadrarea in prevederile art 181, lit a), lit c.1) si lit d) dinOUG 34 / 2006 ? formular 1A. Acest document se depune si de Tertul Sustinator.Acest document se poate depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Se solicita deasemenea- , , Certificatul de participare cu oferta independenta? ? formular 1B.- , ,Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69.1? din OUG 34/2006 ? formular 1C. Acesta va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In acest scop, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante care organizeaza, urmaresc si finalizeaza procedura de atribuire: - Ristea valentin - viceprimar- Mihai Boada- responabil achizitii- Miuta Rodica - departam. economic- Teci Alexandru ? consilier local- Bulea Viorel ? consilier local- consultanti tehnici extern-ing Bica Ioan?diriginte de santier-Bunaciu Mircea?reprezent.Con.Jud.Sibiu4.1.Cerificatul fiscal (emis in conformitate cu prevederile Ordin 2618 / 2011 al Ministrului Finantelor Publice) depus in cadrul ofertei nu va avea mentionate datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.4.2. Cerificatul fiscal emis de Unit.Administrativ Teritoriala unde ofertantul isi are sediul social va reflecta situatia datoriilor la bugetul local scadente la aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. 1. pt persoane juridice romane1. Certificat constatator ? (care se poate prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?), emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul unde este inregistrat Ofertantul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certific. constatator trebuie sa rezulte: actionariatul societatii (asociatii) societatii /sediul social/ administratori/sedii, sucursale inregistrate/ activitatea principala si cele secundare (cod CAEN), in sensul ca obiectul principal al contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN inscris in certificatul constatator.2. pt persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului ? traduse si legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1- bonitate/acces la resurseDocumente/declaratiicare justifica accesul la resurse financiare?aceleasi docum.inscrise la pct III.1.3Disponibilul solicitat este pt perioada acceptata in graficul de lucru / plati(in luni calendaristice) plus 1 luna (art 18 din contract) - valoarea lunara a contratului fara TVA x ritmicitatea platilor din graficul de lucrari si plati + 1 luna.Ofertantul trebuie sa depuna declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la / sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 2 luni, in valoare de minim 410.904, 00 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.Ofertantii persoane juridice straine vor depune documente doveditoare emise de autoritati competente in tarile de, Cerinta 2- Informatii priv.cifra afaceriCer.obligatorie: complet.form.F3. Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 500.000lei(Form.3). Acest formularse va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).Ofertantii pers.jur.straine vor depune docum.doveditoare emise de autoritati competente in tarile de origine. Valorile inscrise in F 3 vor fi sustinute de bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009 ? 2010 ? 2011) inregistrate la Adm Finantelor Publice ? in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-sau orice alte documente edificatoare. Cursul mediu de referintaaferent fiecarui an in parte este cel comunicat pe site-ul BNR, conform pct III.2.2 cerinta 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 3 Lista privind echipament. tehnice, utilajele, instalatiileOfert.va prezenta copii dupa docum.ce demonstr. detinerea (dotare proprie/contr. inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilaj. instalat. echipamente tehnice implicate in realizarea contr.de lucrari., Cerinta nr 4 Informatii privind partea de contract pe care op.ec.are intentia sa o subcontractezeCompletare form. 9.Declaratie privind parte/ partile din contr.care sunt indeplin.de asociati/subantrepren.Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/ subcontractantii urmeaza sa le indeplin, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acord acestuia/ acestora, Cerinta nr 2 Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Manager Proiect/ Reprez.Antreprenor-exper.profes.in calitate de Manager/Coordon. Proiect sau Reprez.Antrepren.in lucrari de infrastruct. de apa /canaliz.dovedita prin particip.la cel putin un proiect.-Coord.constr: experienta in activ.coordonare a construct.pt infrastructura de apa si/sau canaliz. dovedita prin particip.in cel putin un proiect.- Sef santier: exper.profes. in lucrari de infrastr.de apa si/sau canaliz.doved.prin particip.la cel putin un proiect.Se complet, declar.referit.la efectiv.medii anuale ale personal.Form.6). Pt pers.mention.se pot prezen. si contr.colaborare, angajam, contr.munca... Se complet.form.2 si 9, form. Angaj. Acord asoc. form.AT, form. DT1, form.DT.De asemenea, se vor prezenta pt fiec. dintre pers.responsab.pt executia lucrar: -Dipl.Inginer studii sup.Certif. profes.obtinute (mention.in CV).-Dovada ca a mai particip.la cel putin 1 proiect similar, Cerinta 1 Lista princip.lucrari in ultimii 5 ani/ Lista de experienta in ultimii 5 ani.Experienta ca op.ec.in lucrari de constr. in domen.prezent contract, exec.in ultimii5 ani: cel putin 1 contract de lucrari similare executat in domeniul prezent.contract care sa includa executia unei subtraversari a unui curs de apa pe o lungime de min.15 m. Prin lucrari similare se intelege realizarea unor retele de apa potabila sau de canalizare, sau combinatie de astfel de lucrari. Completare form.4 Experienta similara, completare form.5. Formul.4-5 se vor completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii).Pt fiecare dintre lucrar.similare finaliz. prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta certificari de buna executie din partea tertilor implicati sau PVReceptie Partiala sau Receptie la termin. Lucrarilor sau Receptie Finala sau Document Constatator din care sa reiasa: beneficiarul, detal./valoare/perioada/locul execut cont. Pt terti se vor prezenta numai documente prevaute de art 13, 19-20 ale Lg 279/2011 (decl eligibilitate, decl cf art 181, declaratie cf art 69.1) Cerinta unicat-Certificarea standardului de asigurare a calitatii pentru activitati de constructii ISO 9001 sau echivalent, sau dovada ca ofertantul este in curs de obtinere a certificarii standardului de asigurare a calitatii pentru lucrari de constructii.-sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoane autorizatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 22:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer