Achizitie publica - ,,Constructie retea alimentare cu apa potabila, cu statie de pompare, a localitatii Rusciori, com Sura Mica, jud Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 327743
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327743/23.05.2012
Denumire contract: , ,Constructie retea alimentare cu apa potabila, cu statie de pompare, a localitatii Rusciori, com Sura Mica, jud Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURA MICACod fiscal: 4241109, Adresa: Str. Principala, nr. 103, sura Mica, Telefon: 0269/577101, Fax: 0269/577096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 103, loc. Sura Mica, jud Sibiu, Romania, cod postal: 557270, telefon: +40 0269577101, fax: +40 0269577096, persoana de contact: Mircea Dorel Marcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 103, loc. Sura Mica, jud Sibiu, Romania, cod postal: 557270, telefon: +40 0269577101, fax: +40 0269577096, persoana de contact: Mircea Dorel Marcu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Constructie retea alimentare cu apa potabila, cu statie de pompare, a localitatii Rusciori, com Sura Mica, jud Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: introducere retea apa potabila, cu constructie statie pompare pe retea in localitatea Rusciori
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 854, 839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
37.000, 00 leiIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respinge eventualele contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.634, 84 (in conformitate cu prevederile art 278.1, alin (1), lit b) din OUG 34 / 2006In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sensprin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, respectiv suma de 18.500 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei.- Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile HG 925 / 2006 cumodificarile si completarile ulterioare, art 86, alin (1).In situatia in care se prefera scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi emisa de o banca / institutie financiara din Romania sise prezinta in original.- se va depuneformular nr 13
Garantie de buna executie
-In situatia constit.acestei garantii, in totalitate, in avans, se va depune form.14.Cuantum.garant.de buna exec.este de 10% din val.accept.a contr.fara TVA si va fi constit.in lei.Mod.de constit.a gar.de buna exec, poate fi prin: -Scri.gar.bancara de buna executie-Polita de asig.emisa de o soc.de asigurare, (ambele cu valab.pe perioada de valab.a contr.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.prev.art.90(3)din HG 925/2006 cu compl.si modificarile ulterioare.In aceasta situatie ofert.castigator va constitui un disponibil, in avans de 0, 50% din val.contr.fara TVA. Garantia de buna exec.va face referire expresa la contr.incheiat cu Aut.Contr.va contine numele in clar al Aut.Contr.si parafa lizibila a instit.emitente si/sau semn.aut.Nu se admite prez.unor doc.de garant.de buna exec.comune cu alte investitii. In cazul unei asoc., doc./cont privind garantia bancara de buna exec.va fi emisa integral/deschis in numele si pt.Lider asoc.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. sunt solicitate documentele (in original) care atesta neincadrarea in prevederile art 180 din OUG34/ 2006. Acestea vor fi prezentate de ofertantul independent si de tertul sustinator. Documentele solicitate sunt: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular 1- cazierul fiscal al pers. juridice- cazierul judiciar al administratorului / actioanarilor2.Sunt solicitate documentele pt neincadrarea in prevederile art 181, lit a), lit c.1) si lit d) dinOUG 34 / 2006 ? formular 1A. Acest document se depune si de Tertul Sustinator.Acest document se poate depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Se solicita deasemenea- , , Certificatul de participare cu oferta independenta? ? formular 1B.- , ,Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69.1? din OUG 34/2006 ? formular 1C. Acesta va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In acest scop, nominalizam toate persoanele cu fnctie de decizie din cadrul Autoritatii contractante care organizeaza, urmaresc si finalizeaza procedura de atribuire: - Mircea ? Dorel Marcu - primar- Mihai Boada- responabil achizitii- Ristea Valentin ? consilier local- Teci Alexandru ? consilier local- Bulea Viorel ? consilier local- ing Bica Ioan ? consultant tehnic extern4.1. Cerificatul fiscal (emis in conformitate cu prevederile Ordin 2618 / 2011 al Ministrului Finantelor Publice) depus in cadrul ofertei nu va avea mentionate datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.4.2. Cerificatul fiscal emis de Unit.Administrativ Teritoriala unde ofertantul isi are sediul social va reflecta situatia datoriilor la bugetul local scadente la aferente lunii anterioare depunerii ofertelor. 1.Persoane juridice romane. Certificat constatator ? (care se poate prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?), emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul unde este inregistrat Ofertantul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - actionariatul societatii (asociatii) societatii;
- sediul social;
- administratori;
- sedii, sucursale inregistrate;
- activitatea principala si cele secundare (cod CAEN), in sensul ca obiectul principal al contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN inscris in certificatul constatator.2. Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului - traduse legalizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1- accesul la resurseDisponibilul solicitat este pt perioada acceptata in graficul de plati(in luni calendaristice) plus 1 luna (art 18 din contract)-valoarea lunara a contratului fara TVA x ritmicitatea platilor din graficul de lucrari si plati + 1 luna.Ofertantul trebuie sa depuna declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la / sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 2 luni, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare. Ofertantii persoane juridice straine vor depune documente doveditoare emise de autoritati competente in tarile de origine., Cerinta 2- Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 lei (Formularul nr. 3). Acest formularse va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).Ofertantii persoane juridice straine vor depune documente doveditoare emise de autoritati competente in tarile de origine.Valorile inscrise in F 3 vor fi sustinute de bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009 ? 2010 ? 2011) inregistrate la Adm Finantelor Publice ? in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Cerinta nr 3 Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiileOfertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentele tehniceimplicate in realizarea contractului de lucrari.Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contractului se numara si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii avand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, pe care operatorul economic trebuie sa demonstreze ca il detine (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), - Cerinta nr 4 Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeDeclaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenori Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia / acestora, Cerinta nr 1 Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani /Lista de experienta in ult. 5 aniFormularele 4-5 se vor completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri). Pentru fiecare dintre lucrarile similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din partea tertilor implicati sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala sau Document Constatator din care sa reiasa: beneficiarul, detaliile contractului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit.(Nota: - Prin ?lungime a subtraversarii de minim 15 m? se intelege distanta dintre cele doua camine / chesoane executate pe reteaua respectiva de apa/canal, situate pe cele doua maluri ale cursului de apa si care delimiteaza subtraversarea. ? ), Cerinta nr 2 Studiile, pregatirea profesionala ssi calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor1.Manager de Proiect/Reprezent.Antreprenor? exper.profesion.in calitate de Manager/ Coordon. Proiect sau Reprezentant al Antreprenor. in lucrari de infrastr.de apa si/sau canalizare dovedita prin participarea la cel putin 1proiect.2.Cordonator constructie: experienta in activit.de coordonare a construct.pt infrastr. de apa si/sau canalizare, dovedita prin particip. in cel putin 1 proiect.3.Sef de santier: exper. profes.in lucrari de infrastr.de apa si/sau canalizare dovedita prin particip.la cel putin un proiect.Pt personalul mentionat se pot prezenta si contracte de colaborare, angajamente ???Se vor prezenta pentru fiecare dintre pers. responsabile pentru executia lucrar.: -Diploma de Ing.studii sup -Certific.profes.obtinute(mentionate in CV)-Dovada ca a mai participat in cel putin 1 contr. de infrastr.de apa si/sau canaliz.are in care sa fi detinut acceasi pozitie Standarde de asigurarea calitatii- Certificarea standardului de asigurare a calitatii pentru activitati deconstructii ISO 9001sau echivalent, sau dovada ca ofertantul este in curs de obtinere a certificarii standardului de asigurare a calitatii pentru lucrari de constructii.- sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:59