Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUCTIE SALA DE SPORT MULTIFUNCTIONALA, COMUNA VALEA MARE, SAT NAMAIESTI, JUDETUL ARGES


Detaliu pentru invitatia numarul 321176
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)
Numar invitatie: 321176/01.03.2012
Denumire contract: CONSTRUCTIE SALA DE SPORT MULTIFUNCTIONALA, COMUNA VALEA MARE, SAT NAMAIESTI, JUDETUL ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)Cod fiscal: 5010196, Adresa: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Telefon: 0248557112, Fax: 0248557112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +0 0248557112, fax: +0 0248557112, persoana de contact: ION BONCOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +0 0248557112, fax: +0 0248557112, persoana de contact: ION BONCOI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUCTIE SALA DE SPORT MULTIFUNCTIONALA, COMUNA VALEA MARE, SAT NAMAIESTI, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUCTIE SALA DE SPORT MULTIFUNCTIONALA, COMUNA VALEA MARE, SAT NAMAIESTI, JUDETUL ARGES
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 739, 956 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.500 lei fara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de4.520 lei;
Garantie de buna executie
- 5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006.Se vor respecta si prevederile HG 1045/2011 privind modalitatea de constituire prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului -Formularulnr.05, original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.06, original-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.07, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 25, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Formular nr.15 original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.23, original. Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sun urmatoarele: -Boncoi Ion ? primar;
-Avram Viorel ? viceprimar;
-Iosifescu Ion ? secretar;
-Tentu Dorel ? contabil sef; - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui saprezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 739.956lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin o lucrare/un contract de natura si complexitate similaraa carei valoare sa fie de cel putin 739.956 lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehnice.Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii civile, industriale sau agricole. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginercu autorizatie CQ pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, sau decizie de numire, declaratie de diponibilitate, - inspector protectia muncii. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat inspector protectia muncii cu certificat de absolvire a unui curs de specialitate, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?se calculeaza astfel: pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim de70de puncte, acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp=pmin./pn x 70 unde: Pp= punctajul acordat pentru pretul ofertat pmin=pretul minim ofertatpn=pretul caruia i se calculeaza punctajul
Termen de executie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie? se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai micase acorda punctajul maxim. b) pentru o durata mai maredecat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 15unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executietmin= termenulde executie minim ofertatTermenulminimde executie este de 3 luni calendaristice, iar celmaximeste de 6 luni calendaristicePeste un termen de 6 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma. Ofertele care vor prezenta un termen de executie mai mic decat cel stabilit de autoritatea contractanta nu vor fi punctate suplimentar
Garantia lucrarii
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare, ,Perioada de garantie a lucrarii?? se acorda astfel: a) Perioada de garantie cea mai mare: 15 pct. b)Celelalte oferte admisibile care au perioade mai mici punctajul se acorda astfel: Gp = gmin/gn x15unde: Gp = punctajul acordat pentru garantia lucrarii gmin=garantia lucrarii minimaofertatagn= garantia lucrariicareia i se calculeaza punctajul Durata de garantie minima a lucrarii este de 3 ani. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Garantia maximava fi de 10 ani. O durata mai mare de 10 de ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar. ---
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer