Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie sediu administrativ Valea Lunga


Detaliu pentru invitatia numarul 330795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC AL ORASULUI RASNOV R.A.
Numar invitatie: 330795/29.06.2012
Denumire contract: Constructie sediu administrativValea Lunga
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC AL ORASULUI RASNOV R.A.Cod fiscal: RO 17373721, Adresa: STR. Republicii, nr.13, Rasnov, Telefon: +40 0268231281, Fax: +40 0268230095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie sediu administrativValea Lunga
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii de cladiri : Sediu administrativ Valea Lunga
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val garant de part: 4004 RON. Dovada const gar de particip se va posta scanata pe SEAP, si va fi trans in orig la sediu aut contr de toti op econNote1) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.2) Modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.3) In cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara sau Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari se va folosi FormularulF.84) Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (formular F8.1). In cazul in care este o asociere, toate firmele asociate vor trebui sa prezinte documente din care sa reiasa ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.5)Documentele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.6) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 7 zile de la primirea instiintarii ca oferta sa a fost declarata castigatoare, refuza sa semneze contractul de lucrari in perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul depune o contestatie respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, suma conform art.278ยน* ), alineatul (1), litera c) din OUG34/2006.7) Garantia de participare constituita de ofertant se returneaza acestora de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.2) Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 alin (1), (2) si(3) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In cazul in care se ofera Garantie de buna executie prin banca/societate de asigurari , aceasta se va prezenta conform Formularului F9 de catre ofertantul declarat castigator.3) Garantia de buna executie este de 5 ani.4) Ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 3 zile de la ramanerea definitiva a hotararii de atribuire. Dupa constituirea garantiei de buna executie se elibereaza garantia de participare.Modul de restituire: conform articolului 92, alineatul 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.1. Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).2. Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)3. Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).4. Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. Formular D - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Apostu Adrian ? sef ocolEc Vestea Anca-Daniela ? contabil sefIng Costescu Bogdan ? responsabil achizitiiCj Vasii Catalin ? consilier juridic6. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Cifra medie de afaceri globale in domeniul domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii trei ani minim egala cu 800000 lei.Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducere cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada calitatii de IMM pt a beneficia de reducerea cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp simDecl pe prop rasp priv contr de lucr sim exec in ultimii 5 ani . Fisa de exp sim pt contr exec in ultimii 5 ani.Pt echiv se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ EURO com de BNR .Se acceptasi lucr final part, caz in care ofert va prez p-vb de recept part sau lucr recept insot de p-vb de recept fin.In sit in care ofert a avut calit de subcontr se vor prez pag din contr din care sa rez partile contr, ob contr, durata contr, pretul contr precum si pag finala cu semnat atat dincontr antrepren gen cat si din contr de subantrep.In caz in care ofert a avut calit de asoc se vor prez pag cu informa relev din acordul de asoc, din contr lid cat si din contr asoc inch cu lid asoc.Pentru dem exp sim se vor prez pag din contr din care sa rezul part contr, ob contr, durata contr, pretul contri precum si pag fin cu semnaturi.Prin lucr sim se inteleg lucr la cladiri dest folosintelor umane.-Compl Formu F4, F4.1, F5, Recomandare din partea beneficiaruluisi procesul verbal/ procesele verbale de receptie., Minim un contr de lucrari sim exec din lemn in ultimii 5 ani cu o valoare de minim 400.000 lei fara TVA.Prin lucrari similare se inteleg lucrari la cladiri destinate folosintelor umane., DotareOfertantul trebuie sa aiba o dotare minima: ? 1 macara? 1 betoniera? 1 buldoexcavator? 1 autobasculante? 1 excavatorNota: Op ec trebuie sa faca dova det in prop/ leasing sau cu contr de inch a dot nec pentru executia lucr. Se vor prez urma doc in functie de forma de prop: copie dupa fact fisc de ach, copie dupa contr de leas, copia contr de inchiriereDaca op ec nu detine in propr unul dinutilaj/echip, pe langa posib prez unui contract/precontr de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament.Compl F 12, F 12.1, PersOf treb sa aiba cel putin urm pers nec pt indepl contr: a)1 ing sp constr civileb)1 resp teh cu exec lucr(RTE), sp constr civ, at de catre Min Dezv. Reg si Tur, cf ord. 1867/2010 pt modif si compl Norme met de apl a Lg 50/1991 priv aut exec lucr de constructii constru, aprob prin Ord. Min dezv reg si loc nr. 839/2009;c)1 resp cu contr cal lucr(CQ)d)1 sef de santiere)1 resp SSMSe compl F 6Se dep: a)ing sp constr civile- dipl de licb)RTE-cert de at profc)CQ-doc care sa at part intr-o lucr simil pe o poz simd)sef sant: fisa postului insusitae)SSM-cert de at prof si leg valab la data dep ofg)pers de cond- Copii contr de munch)CV pers cond nomin pt indepl contr F 6.1i)pers neangaj - decl de disponibilit Form C, Intentia de a subcontracta, respectiv subcontractorii declaratiCompletare Formular F7 Certificat ISO9001 sau echivalentDocumente care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii pt. domeniul din care fac parte lucrarile ce constituie obiectul contractului de achizitie publica.ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalentDocumente care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pt. domeniul din care fac parte lucrarile ce constituie obiectul contractului de achizitie publica.ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 60 puncte. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [60]
DURATA DE REALIZARE A LUCRARILOR
40
Descriere: Pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarilor se acorda 40 puncte; pentru alta durata de realizare punctajul se acorda astfel: P(n)= durata minima/ durata oferta(n) x 40 puncte Pentru ofertele cu o durata de realizare mai mica de 45 de zile se acorda punctajul maxim , iar autoritatea contractanta are posibilitatea sa ceara clarificari privind modalitatile de realizare in termen a lucrarilor. Pentru ofertele cu o durata de realizare a lucrarilor mai mare de 540 zile se va acorda punctaj zero. Durata de executie se da in zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer