Achizitie publica - Constructie sediu administrativ
Detaliu pentru invitatia numarul 354616
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354616/11.10.2013
Denumire contract: Constructie sediu administrativ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BECLEANCod fiscal: 4548821, Adresa: str. Ghiocelului, nr. 6, Beclean, Telefon: 0263343686, Fax: 0263343686
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ghiocelului, nr. 6, Beclean, Romania, cod postal: 425100, telefon: +40 263343686, fax: +40 263343686, persoana de contact: Belciug Aurel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ghiocelului, nr. 6, Beclean, Romania, cod postal: 425100, telefon: +40 263343686, fax: +40 263343686, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie sediu administrativ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: constructie sediu administrativinvestitia implica executia lucrarilor : sediu administrativ P+3 conform documentatiei de atribuirevaloarea estimata fara TVA: 2.453.185 leicheltuieli pentru investitia de baza 2.230.168, 12 lei-111.508, 44 lei reprezinta valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute(5% din 2.230.168, 12 lei fara TVA-111.508, 44 lei reprezinta valoarea pentruorganizare de santier
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 453, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 40.000 RON-perioada de valabilitate a garantiei de participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare1.scrisoare de garantie bancara (instrument de garantare) in favoarea Primariei Beclean, formular nr.11Garantia se recomanda a fi eliberata de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu sediul sau cu filiala in Romania si se va constitui in RON.Garantia trebuie sa fie irevocabila.De asemenea instrumentul de garantare va prevedea angajamentul societatii bancare /de asigurari de a plati , la cererea scrisa a autoritatii contractante, o suma determinata conform prevederilor art.278^1 ?pct.b)-din OUG NR.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarein situatia in care ofertantul va depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC indiferent de faptul ca ofertantul va ataca sau nu decizia CNSC2.-ordin de plata in contul autoritatii contractante la Trezoreria Beclean : RO47TREZ1025006XXX000066CUI 4548821Scrisoareade garantie bancara trebuie :1)prezentata in original si anexata /atasata la coletul cu oferta, 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, 3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoareacareia s-a constituit, 4)sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire, 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita , care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta .pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare cursul de schimb la care se va face echivalenta lei/valuta este cursulde schimbBNR din data de 30.08.2013
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieda X -cuantumul garantiei de buna executie10% din valoareacontractului ;modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in acest caz conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 dinHG 925/2006Suma initiala a garantiei de buna executie care se depune de contractant este de minim 0, 5% din pretul contractului (formularul 19) in original , completat stampilat si semnatEliberarea garantiei de buna executie se face dupa cum urmeaza: a)70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor , daca nu a ridicat pina la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, b)restul de 30 % din valoarea garantiei , la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate , pe baza procesului-verbal de receptie finala.Precizari pentru ofertantul cistigator: In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de achizitie publica in conditiile de baza impuse prin documentatia procedurii, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude de la procedura orice ofertant sau oricare dintre asociati(daca este cazul), daca se afla intr-una dintre situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 sau de ordinul 314/2010 respectiv, are obligatiade a exclude orice ofertant sau asociere daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 691. Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile ceruteutilizand modelele din sectiunea formulare. Formularele si declaratiile care sustin criteriul de calificare trebuie prezentate astfel: Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Orice document se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaSolicitatxModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formular nr.12A ( in original, completat stampilat si semnat )se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedurain cazul unei asocieri , fiecare asociat vaprezenta documentul mentionatIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181SolicitatxPrezentare formular nr.12B( in original, completat stampilat si semnat )se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedurain cazul unei asocieri , fiecare asociat vaprezenta documentul mentionatIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181din OUG nr.34/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatxPrezentare formular12 C( in original, completat stampilat si semnat )ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctuinea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza, -sa depuna oferta individuala /comunasi sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz , a celei in care este ofertant asociat;In cazul prezentarii unei oferte comune de catre mai multi operatori economici, prin asociere se solicita completarea acordului de asociere. Documentele insusite de partile implicate in asociere se vor legaliza in cazul n care oferta comuna va fi declarata castigatoare la solicitarea achizitorului. In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociatCerintanr.4Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSolicitatxPrezentare formular C(in original, completat stampilat si semnat )Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatxPrezentare declaratie( in original, completat stampilat si semnat )Ofertantii/candidatii/ofertantiiasociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuirevor prezenta documentul mentionat.Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Moldovan Nicolae-primar, Mathe Sefan-viceprimar-membru, Garjan Adriana-dir.ex., Giugiuca Ioan-sef birou fond funciar, Oprea Simiona Crinela-secretar-membru, Ghimici Eduard-auditor, Belciug Aurel-consilier achizitii publice-presedinte, Vlad Gheorghe-sef birou asis.soc, Miresan Claudiu-sef pol.loc., Mates Nicolae-referent comp.urb.-membru, Giurgiuca Monica-inspector comp.cont-fin-membru, consilierilocali : Bilegan Titus, Bindea Sever Aurelian, Boros Alendrina Loredana, Borsos Karoly Laszlo, Cirlig Cristian Costel, Carjac Ioan, Cocoi Vasile, Costin Bogdan Ioan, Lazar Ioan, Mariasiu Mihai, Moldovan Emil Marius, Pop Vasile, Rusu Bogdan Doru, Tusa Bogdan-Florian, Veres Zoltan Sandor, Vladutiu LetitiaIncadrarea oricaruia dintre asociatiintr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 6SolicitatxCertificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP( in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul si trebuie sa fie scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele) , in cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta documentul mentionatCerinta nr. 7SolicitatxCertificat privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP( in original , copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul si trebuie sa fie scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). in cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta documentul mentionatPersoanele juridice/fizice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Solicitatx.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, -codul unic de inregistrare -sediul social , sedii secundare , puncte de lucru , filiale, sucursale, subunitati(adresa)-structura actionariatului-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic-domeniul de activitate principal, -domeniile de activitate secundare.(domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri)informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorIn cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.documentul va fi prezentat si pentru subcontractanti, respectiv terti sustinatori(daca este cazul)Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ORC- original (sau copie legalizata semnata si stampilata ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina numai daca acest lucru este prevazut in cadrul certificatului) sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.;Observatie: operatorul/operatorii economici a carui oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificat constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatiiCerinta: Persoanele juridice/fizice straine : Solicitat xDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani :2010, 2011, 2012pentru calculul ecchivalentei mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Bilant contabil pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate la organele competente, Media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim 4.000.000 lei, Acces la lichiditati , credite/alte mijloace financiare, de minim: 500000 lei pentru o perioada de min.3 luni(plati la 3 luni)pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte , dovedite prin scrisoare bancaraModalitatea de indeplinire1.Scrisoare de bonitate sau alt document bancar din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor necesare pentru realizarea contractuluiin cazul in care oferta este declarata cistigatoare2.O declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in situatia in care va fi declarat cistigator respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independentde alte angajamente contractuale ale acestuiaDeclaratia va fi data de cel care va indeplini aceasta cerinta indiferent de calitatea in care participa la proceduraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor-Formular nr. 12F(in original , completat stampilat si semnat )2.Pentru demonstrarea experientei similare(lucrari de constructii de cladiri) : lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract maxim 2 contracte de lucrari sau la nivelul a cel putin 1 contract maxim 2 contracte a executat lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 2.200.000 lei fara TVA insotite de certificari de buna executie/contracte/copii de la parti relevante ale contractelor/recomandare/proces-verbal de receptie, emise sau contrasemnatede catre autoritate sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei, Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere?, Lista privind cantitatile de utilaje , instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Conducerea tehnica de specialitate pentru executia investitiei-Lista personalului propus pentru indeplinirea contractului (personalul de conducere , personalul de executie , responsabilul pentru executia si calitatea lucrarilor )Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit: -sef santier studii superioare in specialitatea CCIA -un Responsabil tehnic cu executia (RTE)in domeniile lucrarii ce urmeaza sa fie executate cf.lege nr.10/1995, HG.925/1995, atestat MLPAT cu atestat si legitimatie valabilela data limita stabilita pentru depunereaofertelor - un controlor de calitate (CQ)cu decizie denumire la acest contract- o persoanainstalatii electrice autorizat ANRE grad minim IIB, - o persoana cu studiiinstalatii sanitare si termice- se vor prezenta-documentele in copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul cu viza valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertei Nota: la contractare se va solicita prezentareacontractelor de munca / angajamentul de participare / alte forme contractuale de colaborare cu persoanele desemnate in oferta, Personalul muncitor de specialitate pentru executia investitiei-, Declaratie privind partea sau partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Cerinte privind sistemul de management al calitatii in constructii si managementul mediuluiDocumente emise de organismele nationale si internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante , respectiv 1.Certificat ISO-9001 pentru managementul calitatiiin constructii 2.Certificat ISO-14001 pentru managementul de mediu in constructii Certificatele vor fi prezentate incopie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru ofertantii ce sunt in curs de certificare se vor accepta doar cei ce dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca se va primi certificareaIn cazul unei asocieri cerintele privind sistemul de management al calitatii in constructii si managementul mediului trebuie indeplinite de fiecare asociatElaborarea, intocmirea si prezentarea documentelor care demonstreaza indeplinirea cerintelor din documentatia de atribuire se va face de catre ofertant in conformitate cu ordinul ANRMAP nr.509/2011 publicat in monitorul oficial Mof 987/28.09.2011 , cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 09:46