Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie sediu nou Primarie


Detaliu pentru invitatia numarul 312285
Autoritate contractanta
ORASUL ALESD
Cod de identificare fiscala: 4348920
Adresa: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd
Telefon: +40259-342539
Fax: +40259-342589
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Constructie sediu nou Primarie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Constructie sediu nou Primarie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.08.2011 15:36
Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.A.T. Orasul Alesd, str. Bobalna, nr 3, Alesd, 415100, Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.A.T. Orasul Alesd, str. Bobalna, nr 3, Alesd 415100, Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 553, 402 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului /ofertantuluiCapacitatea de exercitare a activitatii profesionaleSituatiaeconomico-financiara - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani va fi mai mare sau egala cu 3.100.000, 00 leiCapacitatea tehnica si/sau profesionala - Lista principalelor lucrari similare - 1 contract similar cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu 1.550.000, 00 lei fara TVA.Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil cu executia si a cadrelor de conducere cu CV-urile atasateDeclaratia cuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilorDeclaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitateDeclaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotarePrezentarea Certificatelor ISO 9001:2008 ISO 14001:2004 OHSAS 18001:2004
De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau la sediul aut. contr..CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 31.000, 00 lei !!!
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Planul de executie
36
Descriere: Membrii comisiei vor analiza planul de executie propus de fiecare ofertant in parte. In cadrul evaluarii planul de executie propuse, membrii comisiei de evaluare vor acorda atentie, urmatoarelor aspecte: - corelarea datelor intre modul de alocare a resurselor tehnice si capacitatea tehnica - 9 puncte, - corelarea datelor intre modul de alocare a resurselor umane si capacitatea tehnica - 9 puncte, - corelarea datelor intre modul de alocare a resurselor financiare si capacitatea economica - 9 puncte, - corelarea datelor intre grafic de executie, pe responsabilitati a personalului cheie si capacitatea tehnica - 9 puncte
Durata de executie
13
Descriere: Durata de executie a lucrarii, mai mic de 12 luni, va primi 0 puncte. Durata de executie a lucrarii, mai mare de 15 luni, va primi 0 puncte. Durata de executie a lucrarii, de cel putin 12 luni si de cel mult 15 luni, va primi punctaj, astfel: Pn= 61- 4Tn, unde Tn- este termenul de executie exprimat in luni
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer