Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie sediu pentru Administratia Finantelor Publice Comunale si Trezorerie Prundu Bargaului


Detaliu pentru invitatia numarul 316955
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BISTRITA - NASAUD
Cod de identificare fiscala: 4347453
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 6 - 8, , Bistrita
Telefon: 0263-210661 ; 0263-211465 ; int. 211
Fax: 0263-216880
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Constructie sediu pentru Administratia Finantelor Publice Comunale si Trezorerie Prundu Bargaului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Constructie sediu pentru Administratia Finantelor Publice Comunale si Trezorerie Prundu Bargaului
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.10.2011 13:20
Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Bistrita ? Nasaud, jud. Bistrita ? Nasaud, 420080 Bistrita, str.1 Decembrienr. 6 ? 8, camera 4 - registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Bistrita ? Nasaud, 420080 Bistrita, str.1 Decembrie, nr. 6 ? 8, etajul 1, sala 11.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 458, 790 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUG34/2006; Certificate de atestare fiscala, pentru bugetul general consolidat si pentru bugetul local; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.69 din OUG34/2006; Certificat Constatator; Situatia economico - financiara, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie în valoare de minim 2.900.000 lei; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Lista principalelor lucrari în ultimii 5 ani; Experienta similara, din ultimii 5 ani, minim un contract de lucrari similare cu o valoare de minim 1.450.000 lei, fara TVA, precum si recomandarea beneficiarului acestei lucrari; Certificat ISO 9001 (sau echivalent); Certificat ISO 14001 (sau echivalent).
Din SEAP, Garantia de participare este în cuantum de 29.000 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer