Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara, Comuna Sincai


Detaliu pentru invitatia numarul 322586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SINCAI
Numar invitatie: 322586/22.03.2012
Denumire contract: Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara, Comuna Sincai
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCAICod fiscal: 4375836, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Telefon: 0265427451, Fax: 0265427201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Romania, cod postal: 547595, telefon: +40 0265427451, fax: +40 0265427201, persoana de contact: CATALIN ONAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc la sediul administrativ al Comunei Sincai din loc. Sincai strada Principala nr. 156 (sediul primariei)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie sistem de canalizare ape menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara, Comuna Sincai
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie este initiata in scopul atribuirii contractului de lucrari de constructie sistem de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Lechincioara, comuna Sincai.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 523, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 30.461 lei (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO 75TREZ 4765006XXX000236 deschis la Trezoreria Municipiului Tg. MuresCod Fiscal: 4375836Titular cont: COMUNA SINCAI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta: 1.Formularul nr. 4 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;2.Formularul nr. 5 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;3.Formularul nr. 6 de la capitolul III - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? Moldovan Valer; Membrii comisiei - Panczel Vilmos; Onac Doru Catalin; Suciu Ludovica; Onac Cristian; Szikszay Gyozo4.Formularul nr. 7 de la capitolul III Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.5.Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 7.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Note: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 8.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani., 9.Informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin un contract de lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 1.523.064, 00 lei fara TVA. Plafonul valoric se va demonstra prin prezentarea unui singur contract., 10.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 11.Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat (responsabil tehnic despecialitate pentru asigurarea controlului calitatii), 12.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Ofertantul trebuie sa facadovada ca dispune de personal calificat: -un(1) coordonator de proiect;
-un(1) responsabil tehnic cu executia (RTE), 13.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Pentru buna desfasurare a lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a urmatoarelor utilaje si/sau echipamente: - Buldozer- Excavator- Autobetoniera- Grup termic de sudura- Instalatie de forat si turnat piloti- Longrina metalica- Macara lansator de conducte- Masina de sudura PE cu toate accesoriile- Placa vibratoare- Laborator autorizat de gradul II 14.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei., 15.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia integrala este anexata pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP) in cadrul directorului "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer