Achizitie publica - Constructie sistem de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Pogaceaua, Judetul Mures, - Obiectul nr. 5 ?Racordarea gospodariilor din localitatea Pogaceaua la sistemul de canalizare?
Detaliu pentru invitatia numarul 355352
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355352/04.11.2013
Denumire contract: Constructie sistem de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Pogaceaua, Judetul Mures, - Obiectul nr. 5?Racordarea gospodariilor din localitatea Pogaceaua la sistemul de canalizare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POGACEAUACod fiscal: 4436879, Adresa: str.Primariei, nr.152, Pogaceaua, Telefon: 0265420001, Fax: 0265420001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Primariei, nr.152, Pogaceaua, Romania, cod postal: 547465, telefon: +40 265420001, fax: +40 265420001, persoana de contact: Olivia Miron
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul administrativ al UAT Comuna Pogaceaua, din loc. Pogaceaua strada Primariei nr. 152.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie sistem de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Pogaceaua, Judetul Mures, - Obiectul nr. 5?Racordarea gospodariilor din localitatea Pogaceaua la sistemul de canalizare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie este initiata in scopul atribuirii contractului de lucrari pentru Constructie sistem de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statie de epurare in localitatea Pogaceaua, Judetul Mures, - Obiectul nr. 5?Racordarea gospodariilor din localitatea Pogaceaua la sistemul de canalizare?.Valoarea estimativa a procedurii de achizitie este de 848.307 lei fara TVA, reprezentand valoare aferenta investitiei de baza si valoare cheltuieli diverse si neprevazute.Detalierea valorii estimative: - valoarea aferenta investitiei de baza este 807.911 lei (fara TVA) si reprezinta valoare eligibila conform bugetului indicativ al proiectului;
- valoarea aferenta cheltuileilor diverse si neprevazute este 40.396 lei si reprezinta valoare neeeligibila conform bugetului indicativ al proiectului;Ponderea procentuala a cheltuielilor diverse si neprevazute este de 5% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute), respectiv suma de 40.396 lei raportata la valoarea 807.911 lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 848, 307 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 16.150 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)In cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta valuta, atunci echivalenta se va calcula la cursul BNR valabil cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In conformitate cu prevederile art. 90 aliniatul (3) din HG 925/2006 garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.NOTA: Se vor accepta si operatorii economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate in acest sens.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4), insotita de Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social si Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.NOTA: Se vor accepta si operatorii economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate in acest sens.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Suteu Viorel (primar); Cucuta Florentin ? Petru (viceprimar); Florea Sanda ? Mihaela (secretar); Miron Olivia (contabil); Leorintiu ? Buie Alina Coralia (referent); Cismas Gheorghe (consilier local); Florea Iacob (consilier local); Florea Vasile-Daniel (consilier local); Gaspar Liviu (consilier local); Muresan Minodor (consilier local); Murutan Victor (consilier local); Ormenisan Vasile (consilier local); Romanta Cornel (consilier local); Sotan Petru (consilier local); Stefan Daniel (consilier local); Persoanele juridice romane vor prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota 1: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Nota 2: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al operatorului economic.Nota 3: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 807.911 lei (valoarea investitiei de baza fara cheltuieli diverse si neprevazute).Documente relevante: Declaratie privind cifra de afaceri (Formular nr. 7), insotita de Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente care trebuie sa reflecte situatia economica si financiara., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Documente: Completare Formular nr. 7A, nr. 7B, si prezentarea formularelor nr. 4 si nr. 6 (de catre tertul sustinator).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 150 bucati de bransamente / racorduri la retea de canalizare.Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(formular 8), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. (Completare formular nr. 8C).Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.11.2013 14:27