Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Constructie spatiu pentru activitati veterinare


Detaliu pentru invitatia numarul 342741
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Numar invitatie: 342741/15.02.2013
Denumire contract: Constructie spatiu pentru activitati veterinare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Servicii Publice, Sport si Agrement BotosaniCod fiscal: 24401506, Adresa: Str. Codrului nr 16, Botosani, Telefon: +40 331710613, Fax: +40 331710614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Botosani, str. Codrului nr. 16, cod postal ? 710375, judetul Botosani, Romania, telefon: +40 331710613, fax: +40 331710614, persoana de contact: Lucian Draghici-birou achizitii publice; e-mail: [email protected], [email protected].
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a DSPSA Botosani, str. B-dul M. Eminescu nr. 15 A, cod postal ? 710029, judetul Botosani, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (alte servicii in domeniul locuyintelor serviciilor si dezvoltarii comunale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie spatiu pentru activitati veterinare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari pentru constructia spatiilor destinate activitatilor veterinare.
II.1.6) CPV: 45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1980 lei Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. GPemisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP seconstituiein conformitate cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO89TREZ1165006XXX005135-Trez.Botosani, CUI-24401506), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar depusa la casieria autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P. insituatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006.Suma de 990 lei se va retine in conditiile art.278^1 alin(1)lit.a)/OUG 34/2006. Restituirea GP se face in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la procedura de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexatGP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.In cazul unei asocieri GP va fi emisa in numele asocierii fara a se creea o noua pers.juridica, in numele Liderului asoc.(se va atasa la scrisoarea de garantie imputernicirea semnata)sau in numele oricarui membru al asocierii
Garantie de buna executie
GBE -10%din pretul contr. fara TVA.Ptr.ofertantii care sunt in categ.IMM conf.L.346/2004 GBE va fi de 50%din cuant.GBE se va const: -Printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig.GBE poate fi const.si prin retineri succesive.Contract.are oblig.de a deschide la Trez.Stat.un cont conf.HG nr.1045/2011.Suma initiala ce se depune nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contract.A.C.urmeaza sa alim. acest cont de disp. prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract. pana la concurenta sumei stabilite.A.C. va instiinta contract.despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contract., in limita prejud.creat, in cazul in care contract.nu isi indepl.oblig. asumate prin contract.3.Restit.GBE: -70% din val.in 14 zile de la data incheierii P.V.de receptie la termin.lucr.- 30% din val, la exp.per.de garantie a lucr.exec., pe baza P.V.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F7 din Sectiunea formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;Cerinta 3-Prez.cerif.const.privind indeplinirea oblig.de plata: 1.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social op. ec.(doar punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?; Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului 4 si 7 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 4;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F16 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ovidiu Iulian Portariuc ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Valerian Sanduc-Director economic, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilir local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Lidia Bucsinescu-consilier local, Violeta Sfeclis- sef serviciu contabilitate, Barzu Costel- insp.achizitiiNote: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizatasi legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 1A. Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial eliberat cu cel mult 30 de zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulteca: a)ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;Atentie: a.Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b.Certificatul constatator va fi prezentatin original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita acestuiainainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.b.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta1Cifra medie de afaceri globaladin ultimii3 ani - min. 150.000 lei, Cerinta2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1. Declaratie+Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna exec. pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul exec. lucrarilor si precizarea daca au fost efect.in conf.cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va prez.cel putin un(1)contract-max. trei(3) contracte care sa confirme exec.de lucrari similare., 2.Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDeclaratia va fi insotita deListaprivind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoarea contractului., 3.Informatii privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitatea) Declaratie privind efectivul mrdiu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.b)Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarilor sa se regaseasca cel putin : -Resp Tehnic cu Exec(RTE)-atestat in domconstr. civile si industriale;constructii edilitare si de gospodarie comunala-pentru careofertantul va prezenta: a)copie dupa atestat emis deMLPAT- copie semnata si stampilata de catre ofertantcu mentiunea ?conform cu originalul?;b)CV in original;c)Declaratia de disponibilitate---Responsabil cu controlul tehnic de calitate- in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, pentru care ofertantul va prezenta: a)copie dupa decizia de numire - copie semnata si stampilata de catre ofertantcu mentiunea ?conform cu originalul?;b)CV in original;c)Declaratia de disponibilitate, 4.Informatii privind asociereaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestoraMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea., 5. Informatii privind subcontractareaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale acestora.Atentie! In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Informatii privind standardelede asigurare a calitatii.Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, .a. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului .b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Informatii privindStandardele de protectia mediuluiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei, cf.dispoz.art.172/OUG 34/2006a.Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului .b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer