Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUCTIE STATIE DE EPURARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA MARGINA COLONIE, COM. MARGINA, JUD. TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 340980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 340980/13.12.2012
Denumire contract: CONSTRUCTIE STATIE DE EPURARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA MARGINA COLONIE, COM. MARGINA, JUD. TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2806193, Adresa: LOC. BREAZOVA NR. 50, Breazova, Telefon: 0256/326000, Fax: 0256/326197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI MARGINA, loc. Margina, str. Principala, nr. 1, jud. Timis, Margina, Romania, cod postal: 307260, telefon: +40 256326000, fax: +40 256326197, persoana de contact: MARIOARA GROZESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Margina, loc. Margina, str. Principala, nr. 1, jud. Timis, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUCTIE STATIE DE EPURARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA MARGINA COLONIE, COM. MARGINA, JUD. TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii pentru obiectivul: CONSTRUCTIE STATIE DE EPURARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA MARGINA COLONIE, COM. MARGINA, JUD. TIMIS
II.1.6) CPV: 45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 195, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 23.900 lei (IMM reducere la 50%).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 3); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 4); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Primar - Ing, Ionel Costa, Viceprimar - Ing. Szellelki Ioan, Secretar - Jr. Danciu Grosan Dan, Contabil - Ec. Cosa Aurora, Responsabil achiz. publice. Jr. Grozescu Marioara, Membrii comisiei de evaluare oferte: Szellelki Ioan, Grozescu Marioara, Cazanescu Remus, Lapugean Ciprian Ioan; persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica - Consilieri locali: Szellelki Ioan, Popovici Angelica, Mestecanean Ioan, Inisconi Gelu, Lapugen Ciprian -Ioan, Hedre Gelu-Alexandru, Tutac Crinel Milu, Faur Siviu, Sava Cosmin Aurel, Lupulescu Caius Mircea, Popescu Cosmin, IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 5).Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile precizate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 2.391.000 lei.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs (Formular 9); pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR;2. prezentarea de Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM (Formular 10)., Confirmarea faptului ca, la semnarea contractului, ofertantul va avea acces sau va avea disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 597.828 lei, pentru o perioada impusa de 3 luni (durata de executie a contractului este de 6 luni, aceasta fiind distincta de durata de garantie acordata lucrarilor).Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea de declaratii bancare sau alte documente?adresate autoritatii contractante si nominalizate pentru contractul in cauza.Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei castigatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Formularului 17., Experienta simila: Executarea, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza(lucrari de canalizare), in valoare de min.1195000 lei(TVA exclus);Cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Formularului 12, insotit de anexa;2. prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (Formular 13) sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari). Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru echivalenta RON/EURO se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR, Personal-Experti cheie: -Manager de proiect;
-Sef de santier(specializarea: constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare);
-Responsabil tehnic cu executia, cu atestat (domeniul: constructii hidrotehnice /imbunatatiri funciare);
-Responsabil cu controlul calitatii (specializarea: constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare);
-Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conf.H.G.300/2006.Modalitate de indeplinire: 1.prezentarea Formularului 14;2.prezentareade doc.prin care sa se dem. relatia de munca pe care expertul o are cu of./tertul sustin.(spre ex.contr.de munca, extras REVISAL, etc.);se accepta si angajam.de particip.(decl.de disponibilitate);3.prezentarea de inf.referitoare la studiile, pregat.prof. si calific.person.de conducere, precum si ale pers.respons.pt. exec.lucrarilor: CV(Formular 15), doc.suplim. prin care se confirma competen.si abilit. declarate in CV-urile prezentate(diplome, certificate, atestate, autorizatii, legitimatii, etc, dupa caz), Personal muncitor de specialitate (personal calificat): 2 betonisti, 2 fierar-betonisti, 2 zidari, 2 instalatori apa-canal, 2 electricieni, 2 sudori, 2 lacatusi.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care personalul muncitoro are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, etc.) sau angajament de participare (declaratie de disponibilitate);2. prezentarea de documente prin care se confirma competentele si abilitarile declarate (diplome, certificate, autorizatii, etc.)., Utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (conform C8 si C9 din caietul de sarcini);Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 18);2. prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. De ex: facturi fiscale, contracte de inchiriere, contracte de leasing, contracte de comodat, etc.;autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor, precum si, daca este cazul, acordul/ contractul cu un laborator autorizat; etc.; se permite si prezentarea unui angajament., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular 19);2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare (Formular 20).Forma de depunere a documentelor de calificare: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implicaexecutia lucrarilor in cauza, conf.ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf.ISO 14001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf.ISO14001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 22:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer