Achizitie publica - CONSTRUCTIE TEREN DE SPORT MULTIFUNCTIONAL INGRADIT, CU VESTIARE SI NOCTURNA IN LOCALITATEA BIRDA, COMUNA BIRDA, JUDETUL TIMIS
Detaliu pentru invitatia numarul 326028
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326028/08.05.2012
Denumire contract: CONSTRUCTIE TEREN DE SPORT MULTIFUNCTIONAL INGRADIT, CU VESTIARE SI NOCTURNA IN LOCALITATEA BIRDA, COMUNA BIRDA, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BIRDA (PRIMARIA BIRDA)Cod fiscal: 16414777, Adresa: BIRDA NR.110, JUD. TIMIS, Birda, Telefon: 0730060830, Fax: 0256410882
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BIRDA NR.110, JUD. TIMIS, Birda, Romania, cod postal: 307187, telefon: +40 0256312530, fax: +40 0256312530, persoana de contact: ROMEO SEBASTIAN MARASESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BIRDA NR.110, JUD. TIMIS sediul primariei comunei Birda.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUCTIE TEREN DE SPORT MULTIFUNCTIONAL INGRADIT, CU VESTIARE SI NOCTURNA IN LOCALITATEA BIRDA, COMUNA BIRDA, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui teren de sport multifunctional cu vestiare si grupuri sanitare.
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 728, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de Participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in contul RO 96TREZ62421340250xxxxx deschis laTrezoreria Deta , Judetul TimisGarantia de participare se poate constitui si prin depunereala casieria autoritatii contractante- Primaria Birda : a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) asumei in numerar, Garantia trebuie sa fie irevocabila.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA.- unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art. 180 din O.U.G 34/2006 completata in conformitate cu.2)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu.3)Declaratia privind calitatea de participant la procedura.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul).6)Persoaneaflate in conducerea ACin ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire astfel: Stoian Ghe. Marius -primar, Marcu Sorinel- presedinte de comisie de evaluare cu drept de vot , Eftenie Nicolae-membru, Marasescu Sebastian -membru, Moisa Daniel Cornel, secretar comisie.7)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertei.8)Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente de la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localin luna anterioara depunerii ofertei.9)Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Nota: Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate11).Fisa de informatii generale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnareacontractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., 2. Informatii prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are accessau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioadaimpusa de executie a lucrarilor.Ofertantul trebuie sa anexeze unul sau mai multe documente edificatoare, numai in original, prin care se confirma ca are disponibil sau are acces la facilitatile de credit in suma de cel putin 300000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului (pe toata durata de executie, respectiv maxim 8 luni)care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie., 3. Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani anteriori depunerii ofertei a ofertantilor participanti la procedura si safie de minim 1.000.000 lei.Cursul de referinta euro/lei va fi cel de la 31.12 a fiecarui an., 4. Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani., 2.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 5 ani lucrari celor ce fac obiectul prezentei proceduri- executie lucrari de constructii /reabilitarein valoare cumulata de minim 700.000, 00 lei fara TVA;, 3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., 4. Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari., 5. Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut., 6. Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate., 7. Pentru asigurarea optima a managementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, pe toatadurata contractului, un personal de conducere format din urmatorii specialisti: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 3 ani ca inginerconstructor si care sa fi condus in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii ? pentru functia de Manager Proiect., 8. minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale siAgricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 3 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim1 ani ca Sef de Santier lucrari de constructii civile., 9. minim 1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile, Industrale si Agricole ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia ConstructiiCivile, Industrale si Agricole;, 10. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOperatorul economic trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare minima: ? Minim 2 ( doua) autobasculante = 16 to. ;? Minim 2 buldoexcavatoare;? Minim 1 compactor ;? Minim 1 autogreder;? Minim 1 utilaj cu ghidaj laser pentru nivelarea agregatelor;? Minim 1 utilaj pentru dozarea si perierea nisipului si granulelor de cauciuc., 11. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUGnr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica. 1.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilorsimilare, conform ISO 9001-
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Descriere criteriu: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 60 de puncte.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat.
. Durata de executie a lucrarilor (exprimata in luni)
20
Descriere: Componenta tehnica: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a)Pentru cel mai scazut dintre Termenele ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte.b)Pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a)se acorda punctaj astfel: P = [termen minim ofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat.Termenul de executie acordat lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 3 (trei) luni si maxim de 8 (opt) luni.
Garantia de buna executie a lucrarilor(exprimata in luni)
20
Descriere: Componenta tehnica: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 de puncte;b) pentru duratade garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat.Durata garantiei acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 24 (douazecisipatru) luni si maxim de 60 ( sasezeci) luni. sub 24 de luni oferta este declarata neconforma iarpeste 60 de luni nu se mai puncteaza.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 09:47