Achizitie publica - Constructie teren sintetic stadion Parangul, oras Petrila, judetul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 330744
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330744/29.06.2012
Denumire contract: Constructie teren sintetic stadion Parangul, oras Petrila, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PETRILACod fiscal: 4375097, Adresa: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Telefon: 0254550977, 0254550760, Fax: 0254550977, 0254550760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 0254550977, fax: +40 0254550760, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Petrila, STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructie teren sintetic stadion Parangul, oras Petrila, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie teren sintetic stadion Parangul, oras Petrila, judetul Hunedoara conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 983.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la procedura este de 2.880 lei perioada de valabilitate a acesteia fiind de 90 de zile de la limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, care este tot de 90 de zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantulsi-a retras oferta.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita de autoritatea contractanta. Garantia de participare se poate consitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata (in contul RO79TREZ3685006XXX003077deschis la Trezoreria Petrosani)sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Coditiile de returnare sunt conform art.88 din HGR 925/2006.In cazul in care autoritatea contractanta se afla, conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2879, 83 lei. Ordinul de plata sau instrumentul de garantare prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 % din suma contractata fara TVA (5% in cazul IMM-urilor).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este in conformitate cu prevederile art.90 din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006(Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 19 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, si subcontractant, daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-Primar, Ec. Ramascanu Constantin-viceprimar, Jr. Popescu Elisaveta-jurist si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitate, Ing. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, Insp. Dragomir Bianca-membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Lucian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ec. Burdea Adriana- membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Ciprian - membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Szartori Adela- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Jr. Sirop Gabriela- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Iancu Roberta- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Insp. Olar Cristina- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor.Bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica este aprobat de catre Consiliul local al Orasului Petrila format din urmatoarele personae (consilieri locali): ANDRONACHEEMANOEL, VISANESCU DANIELA, BUIUM CRISTIAN, RAMASCANUCONSTANTIN, RASCOLEAN NEGOI DUMITRU, BOBAR GHEORGHE, PREDA NICOLAE, TEMNEANU ION, BERAR EUACHIM, JURCA VASILE, BOANTA GHEORGHE, ANDREICA EMILIA, ZAMFIR DACIAN NARCIS, HELJIU MARIUS NICOLAE, BOANTA DORU DANIEL, BULANCEA ION, COJOCARU VASILE, BUCUR IOSIF, BARBU ELENASa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 18 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura ca unic contractant, subcontractant, asociat etc. a operatorului economic. (Formularul 20 din Sectiunea Modele deFormulare)Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?).Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului Local conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit - Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea lucrarilor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire. Din acesta trebuie sa rezulte ca ofertantii trebuie sa nu fie insolvabili, in stare de reorganizare judiciara sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Lista principalelor contracte de executie de lucrari din ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, certificari de buna executie.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere a operatorului economic, Cerinta 2 - Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si au finalizat: - unul sau mai multe contracte distincte de proiectare si executie a carui (caror) valoare insumata sa fie de minim 287.000 lei fara TVA, adica proiectare 20.000 lei si executie 267.000 lei.Sau- unul sau mai multe contracte lucrari (care sa cuprinda proiectare si executie), a carui (caror) valoare insumata sa fie de minim 287.000 lei fara TVA, adica proiectare 20.000 lei si executie 267.000 lei.Fisa privind experienta similara din care sa reiasa urmatoarele: durata, valoare, garantii, semnaturi si beneficiari. Ofertantul va prezenta o copie dupa contractul(ele) respectiv(e), insotit(e) de certificari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de la beneficiari; In caz de subcontractare se va prezenta partea din contract realizat, Cerinta 3-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. f, din O.U.G. nr. 34/2006 -Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice., Cerinta 4-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. c) si d), din O.U.G. nr. 34/2006 - Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta o listacu personalul responsabil cu indeplinirea contractului delucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil in domeniu. Personalul minim obligatoriu solicitat este cel putin un inginer specializareaDocumente doveditoare pentru personalul minim obligatoriu: -Calificarile vor fi dovedite cu diplome acreditate/ recunoscute de organisme similare acreditate.-Experienta va fi dovedita prin CV-uri, care sa contina informatii actualizate, datate si semnate, copii dupa contracte de colaborare, recomandari din partea beneficiarilor, decizii sau orice alte documente.-Declaratie de disponibilitate constructii civile., Cerinta 5-Cerinta conform art 188, alin. (3) lit. e din ordonanta, se va completa o declaratie pe propria raspundere cu privire la protectia mediului.Ofertantii vor prezenta asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte ( moloz etc), Cerinta 6 - Informatii privind subcontractantii /asociatiiSe solicita completarea declaratieiSe va prezenta acordul de asociere pentru participarea la procedura de atribuire a contractului si/sau acordul de subcontractare (daca este cazul.Liderul asociatiei va prezenta partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
-Se vor prezenta toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca contractul (in exprimare valorica);
-Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizatiin oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale;
-Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei Cerinta 1-Cerinta conform art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau orice alt document care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 10:52