Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUCTII NOI SI EXTINDERI - CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU TINERI CU HANDICAP - SIMIAN


Detaliu pentru invitatia numarul 353799
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Numar invitatie: 353799/17.09.2013
Denumire contract: CONSTRUCTII NOI SI EXTINDERI - CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU TINERI CU HANDICAP - SIMIAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252324460, Fax: +40 252328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turnu Severin, Strada Traian 89, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, persoana de contact: Victoria Danciulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Turnu Severin, Strada Traian 89, etaj 1, camera 29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUCTII NOI SI EXTINDERI - CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU TINERI CU HANDICAP - SIMIAN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect ?Lucrari constructii noi si extinderi ? Centrulde ingrijire si asistenta pentru tineri cu handicap, Comuna Simian, Judetul Mehedinti?.Conform caietului de sarcini se vor executa urmatoarele lucrari: 1. Corp C1 ? Pavilion central cu urmatoarele corpuri de cladire: a) -Corp existent cazare(refunctionalizat pentru noua cerinta functionala) ;b) - Corp tratament;c) ? Extindere cazare;d) ? Extindere sala de mese2. Corp C2 ? Spalatorie, Centrala Termica;3. Corp C3 ? Magazie combustibil;4. Corp C4 ? Cabina poarta;5. Corp C5 ? Piscina;6. Imprejmuire incinta;7. Teren de spor;8. Sistematizare incinta;9. Instalatii exterioare.Valoarea estimata a contractului de lucrariinclusiv cheltuielile diverse si neprevazute este de 3. 754.398, 28 lei din care: - Constructii, instalatiisi utilaje =3.386.050 lei fara TVA- organizare santier=44.530 lei fara TVA- dotari specializate =169.380 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute =4, 29% reprezentand 154.438, 28lei.Evaluarea ofertelor, respectiv a propunerilor financiare prezentate de ofertanti prin prisma incadrarii in prevederile art.202(oferta cu pret neobisnuit de scazut) sau in prevederile art.36, alin.1, lit.e sau e¹, din H.G. 925/2006, se va realiza prin luarea in considerare a propunerilor financiare totale ce cuprind inclusiv valoarea ce rezulta din aplicarea procentului de diverse si neprevazute (mentionat mai sus ? 4, 29%) la propunerea financiara a fiecarui ofertant in parte (fara diverse si neprevazute).Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant in parte ca procent de 4, 29% din valoarea ofertata, se vor evidentia in mod distinct in Centralizatorul F1si se vor include in oferta financiara. Ofertele financiare care nu vor respecta procentul indicat de autoritatea contractanta se vor considera inacceptabile.
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 754, 398.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferentavalorii estimate fara procentul de diverse si neprevazute este de 71.999, 20 lei.Perioada de valabilitate : - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: In conformitate cu art.84 si urmatoarele din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: - virament bancar in contul autoritati contractante RO42TREZ4615006XXX000111 Trezoreria Drobeta Turnu Severin confirmat prin O.P. prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta de 90 de zile;
- instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta de 90 de zile. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul ofertantilor IMM, garantia de participare va constitui 50% din cuantumul de 71.999, 20 lei. In sensul acesta, ofertantii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea declaratiei in original prevazuta de Legea 346/2004.Garantia in alta moneda se va calcula la data publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR. In cazul in care se depune o contestatie, respinsa pe fond de CNSC sau la care contestatarul renunta, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278¹ alin. 1 si 2 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Asupra garantiei de buna executie se pot emite pretentii in conformitate cu prevederile art.91 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale invocate mai sus.In cazul I.M.M-urilor, pentru a beneficia de reducerea legala, se va face obligatoriudovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatile prevazute la art.180 din O.UG. nr.34/2006 cu modificarele si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 (Formular F1) in original. In cazul unei asocieri, acesta cerinta trebuie indeplinita de toti asociatii. In cazul sustinerii, acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta 2: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatile prevazute de art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (Formular F2) in original;b) indeplinirea obligatiilor eligibile de plata.I.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea? conform cu orginalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.II. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau tara in care ofertantul este stabilit: certificate, caziere judiciare sau documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva prin care se pot dovedi indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor si taxelor la bugetul de stat. Documentele vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul? la care se va anexa traducerea in limba romana.In cazurile prevazute la art. 11 alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006, autoritatea contractantava accepta si prezentarea de documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelor, daca se face dovada solicitarii acestora, la institutiile abilitate, inainte de data de depunere a ofertelor.In cazul unui asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, cerinta va fi indeplinita si de tertul sustinator numai in ceea ce priveste lit. a, c si c¹ de la art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa aiba calitatea de participant la procedura.Acesta calitate se dovedeste prin prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura in original ( Formular F3).In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de catre toti asociatii.Cerinta 4: Ofertantul nu tebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. 34/2006.Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din O.U.G.34/2006 in original (Formular F4).Numele persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritati contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Peroanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu /sau pentru procedura de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.A.S.P.C. Mehedinti, sunt: Director executiv ? Ec.Popescu Constantin Valentin, Director executiv adjunct ?Jr. Aprotosoaie Georgeta, Director executiv adjunct economic ? Ec. Raceanu Mirel Richard, Sef serviciu finante, buget, contabilitate-salarizare ? Ec. Barbu Daniela, Sef birou achizitii publice si contractare servicii sociale ? Jr.- Danciulescu Victoria, alte persoane din cadrul autoritati contractante care pot influenta continutul documentatiei de atribuire si /sau procedura de atribuire, Ec. ? Mangu Carmen ? Cita, Ing.? Ene Nicoleta, Ec. ? Iacobescu Maria, Ec ? Pirvulescu Florina Roxana.In cazul unei asocieri acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.In cazul subcontractarii acesta cerinta trebuie indeplinita de toti subcontractantii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta 5: Participarea la procedura se va desfasura cu respectarea regulilor de concurenta loiala.Mod de dovedire: Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conformOrdinului ANRMAP 314/2010 prezentat in original (Formular F5). Cerinta nr.1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea de a exercita activitatea profesionala.Mod de dovedire: a ) persoane juridice romane: -Certificat constator unic emis de ONRC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul ?.Informatiile cuprinse in acesta vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Din documentele prezentate, trebuie sa rezulte obiectul/ obiectele de activitate autorizate.b ) persoane juridice straine: Vor prezenta documente din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociati, referitor la partea din contract pe care o vor indeplini.In situatiile prevazute la art.11, alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006 se accepta si documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelor, daca se face dovada solicitarii acestuia la institutiileabilitate, inainte de data limita a ofertelor.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, se va atasa o imputernicire generala pentru persoana care semneaza oferta, prezentata in original care va insoti scrisoarea de inaintare a documentelor ofertelor.In cazul documentelor emise de institutii/organisme abilitate in acest sens, acestea trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.In scopul asigurarii tratamentului egal la procedura, toate documentele solicitate care se emit de terti pentru indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie sa aiba data emiterii anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cerinta este aplicabila in cazul in care ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin.4 din HG 925/2006. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentele in original sau copie legalizata in limba romana.Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa fie autorizat de ANRE in conformitate cu OUG 33/2007 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea 160/2012, pentru executia lucrarilor electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a se semna.Mod de dovedire: -Atestat emis de ANRE in conformitate cu OUG 33/2007 aprobata cu modificarile si completarile prin Legea 160/2012, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul achizitiei, in copie legalizata sau copie lizibila ? conform cu originalul?, care va fi insotit de anexa .In cazul in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita in conditiile Ordinului ANRMAP 509/2011In cazul documentelor emise de institutii sau organisme abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita: Valoarea mediea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii doi ani trebuie sa fie de minim7.199.920 lei/alta valuta cu T.V.A.In sensul aratat, se va prezenta: Fisa de infomatii generale ( Formular F6). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Atunci cind un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul operatorilor economici fara activitate in anii 2011 sau 2012, cifra de afaceri poate fi indeplinita in comun de catre asociati.In cazul operatorilor economici fara activitate in anii 2011 sau 2012, cifra de afaceri se va considera conform documentelor oficiale prezentate sau se va considera egala cu zero, dupa caz.Pentru sustinerea informatiilor prezentate, ofertantul va depune fisa de informatii generale in original si orice documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala in conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor jurudice existente intre operatorul economic si tertul respectiv.In acest caz ofertantul va prezenta un Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului sub forma unui instrument juridic prin care terul confirma faptul ca va pune la dispozitia subcontractantului resursele financiare invocate conf. Prevederilor art.11¹ din H.G.925/2006.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritati contractante de a solicta in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In caz contrar, va fi considerat document lipsa, fiind lovit de nulitate absoluta si oferta va fi considerata inacceptabila.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire confprevederile art. 180, 181 lit a, c1 si d si 69¹ din O.U.G.34/2006.Angajamentul tertului sustinator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar la solicitarea autoritati contractante se va prezenta in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 6: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Ofertantul trebuie sa prezinte ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica sau profesionala a ofertantului.Daca este cazul, se vor prezenta: a)Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala/experienta similara a ofertantului/grupului de operatori economici asociati (Formular F16), inclusiv Anexa la (Formular F16) sau-Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului(Formular F17) inclusiv Anexa la formular.Angajamentul privind sustinerea acordata trebuie sa reprezinte un instrument juridic, care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre sustinator.In caz contrar, va fi considerat document lipsa, fiind lovit de NULITATE ABSOLUTA iar oferta va intra sub incidenta prevederilor art.36 din H.G..925/2006 si considerata oferta INACCEPTABILA.Angajamentulprezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludera din procedura conform prevederilor art.180, 181 si 69¹ din OUG 34/2006.Potrivit prevederilor art. 69¹ din OUG 34/2006, ofertantul asociatul /subcontractantul /tertul sustinator care are drept membrii in cadrulconsiliului de administratie(organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Angajamentul/angajamentele terului sustinator se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? urmand ca in cazul ofertantului castigator acestea sa fieprezentat/e in original sau copie legalizata., Cerinta 5: In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind asociatii astfel: a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora(Formular F14)b)Acordul de asociere (Formular F15) in limba romana.Daca nu este cazul formularele se vor completa cumentiunea: NU E CAZUL, Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze.Se vor prezenta: a)Declaratie privind partea, partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular F12) si lista cu subcontractanti(Anexa la formularulF12)b)Acordul/acordurile de subcontractare in limba romana (Formular F13)Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69¹ din O.U.G 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura., Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ce urmeaza a se incheia.Se vor prezenta: a)Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului( Formular F11).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta de mai sus, se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului., Cerinta 2: Informatiile referitoare la personalul tehnic de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatiile referitoare la studiile si pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita minimum urmatoarele persoane responsabile pentru executia lucrarilor: 1.Coordonator/manager proiect ( lucrare) cu experienta profesionala specifica, dovedita prin participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.2.Inginer instalatii electrice cu studii superioare de specialitate si experienta profesionala specifica, dovedita prin participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.3.Responsabil privind asigurarea controlului calitatii desemnat prin decizie interna.4.Sef santier, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.5.Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat tehnico profesional pentru domeniile constructii civile.6.Coordonator securitate si sanatate in munca, pe durata executiei lucrarii, cu formare profesionala specifica si experienta profesionala specifica si experienta profesionala specifica, dovedita prin participarea intr-o pozitie similara intr-un alt contract.7.Inginer instalatii termice si sanitare pentru constructii cu studii superioare de specialitate.Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea intr-o pozitie similara, intr-un alt proiect.8.Arhitect cu studii superioare de specialitate.Documente doveditoare: 1) - Declaratie privind efectivul mediu anual al persoanelor angajate si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular F8).In cazul unei asocieri, formularul F8 va fi prezentat de catre fiecare asociat.2) - Declaratie privind personalul ce va fi angajat in executia lucrarilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a se semna.(Formular 9). In legatura cu aceasta cerinta se face precizarea ca o persoana nu poate fi desemnata ca expert pentru doua pozitii.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerarea a tuturor membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul.Resursele umane ale subcontractantilor se vor lua in considerare doar pentru partea din contract ce urmeaza a se indeplini de catre acestia.Pentru personalul nominalizat responsabil cu indeplinirea contractului, se vor prezenta urmatoarele documente: 3) - C.V.prezentat in limba romana, in original semnat de persoana nominalizata cu urmatoare mentiune: ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V.sunt corecte si corespund realitatii?.4) - Documente din care sa rezulte faptul ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau angajament de colaborare cu ofertantul in derularea contractului.5) - Angajament de participare/disponibilitate pentru toate persoanele nominalizate in vederea participarii la contractul supus procedurii.6) - Diploma de studii de profil, documente, calificari, certificate de atestare, etc. Valabile la data limita de depunere a ofertelor.7) - Decizii interne de numire pentru RTC.8) - Atestat RTE valabil la data limita de depunere a ofertelor si legitimatie RTE.9) - Fisa de post sau orice alt document prin care sa se faca dovada experientei profesionale specifice pentru persoanele nominalizate la care se solicita experienta profesionala specifica., Cerinta 1.Se va prezenta: a) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5ani( Formular F7 ).La calculul valorilor lucrarilor se va utiliza conversia in lei/alta valuta la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru: anul 2008;anul 2009;anul 2010;anul 2011;anul 2012;b)Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult doua contracte cumulate prin care sa se confirme executia de lucrari: construire, extindere si dotare. Confirmarea executiei lucrarilor se va putea face prin contracte distincte. Se va face dovada ca lucrarile au fost executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani. Valoarea acestor lucrari trebuie sa fie de minim 3.599.960 lei fara TVA.c) Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere pentru incadrarea in pragul valoric minim impus.Acestea trebuie sa se refere cel putin la lucrari de: -rezistenta, arhitectura, instalatii termice, sanitare, electrice si de sistematizare, precum si dovada dotarilor similare cu cele ce constituie obiectul prezentului contract.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tutror membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul incare capacitatea tehnica este sustinuta de tert, acestatrebuie sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz, pentru ofertant.Documentele enumerate la punctele a, b, c se vor prezenta astfel: - pentru persoane juridice romane in copie legalizata sau in copie conform cu originalul, - - - pentru persoane juridice straine, in limba in care au fost emise, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si traducerea certificata in limba romana, cu copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Cerinta 2: Standardele privind asigurarea protectiei mediului: - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a sistemului de management de mediu raportat la standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu( cum ar fi ISO 14001) sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului valabil la data limitade depunere a ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat.Aceast se va prezentaastfel: -pentru persoane juridice romane in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;
-pentru persoane straine: in limba in care au fost emise, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere certifcata in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care se angajeaza sa o execute.In cazul documentelor emise de institutiile sau organismele oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform procedurilor legale., Cerinta 1.Standardele de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, raportat la seriile de standarde europene relevante (ISO 9001 sau echivalent) certificate de organisme conform cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru activitatile care fac obiectul contractului.Se va prezenta: Document care atesta implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care constituie obiectul contractului, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat sau cu dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat.Documentul se va prezenta astfel: Pentru persoane juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: in limba in care a fost emis, copie cu mentiunea ? conform cu originalul?precum si in traducere certificata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform proceduri legale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer