Achizitie publica - Constructii pentru marcarea limitei de judet
Detaliu pentru invitatia numarul 334874
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334874/05.09.2012
Denumire contract: Constructii pentru marcarea limitei de judet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: MOCSARY-GONDOS Zoltan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: MOCSARY-GONDOS Zoltan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructii pentru marcarea limitei de judet
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezent la intrarea in judetul Covasna dinspre Bacau respectiv Brasov pe DN 11 exista doua constructii pentru marcarea limitei de judet care au fost realizate in urma cu 30-40 ani, aflati intr-o stare avansata de degradare. Se doreste realizarea unor constructii noi a caror caracteristici arhitecturale sunt stilistic asemanatoare cu arhitectura turnurilor de biserici fortificate specifice arhitecturii medievale din zona. Elaborare proiect de specialitate pentru alimentare cu energie electrica si de iluminat.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 512 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 14, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe, cod fiscal 4201988. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare (art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) 1.215, 12 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata.Garantia de buna executie poate fi constituita si prin scrisoare de garantie bancara care devine anexa la contract, la momentul semnarii acestuia si va fi valabila pe toata perioada derularii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va completa si depune declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 1).Ofertantul va completa si depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2).Ofertantul va completa si depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3). Persoane cu functii de decizie privind procedura de achizitie publica in cauza sunt urmatorii: TAMAS Sandor, HENNING Laszlo-Janos, KLARIK Laszlo-Attila, BIRO Donat, MOCSARY-GONDOS Zoltan, KIRALY Sandor, DEMETER Pal, SZABO Agoston. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Demeter Janos, Baka Matyas, Ambrus Jo;zsef, Demeter Laszlo, Tatar Marta-Éva, Kiss Tiberiu, Kovacs Odon, Bagoly Miklo;s Levente, Toth-Birtan Csaba, Dimeny Gyorgy, Farkas Gyorgy, Bodo; Lajos, Molnar Endre, Nagy Zoltan, Fazakas Tibor, Fekete Carol, Csog Ignac, Fülop Csaba, Bandi Imre, Tulit Attila, Kulcsar-Terza, Jo;zsef-Gyorgy, Benedek Barna Jo;zsef, Bartha Sandor, Calinic Sabin, Solomon Ioan, Bote Aurel, Agrigoroei Gica, Joo;s Stefan Leontin, Zarnescu Gheorghe).Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4).Ofertantul va depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau la cele locale cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme. Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? ONRC (de la ofertantul clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului se va solicita depunerea certificatului in original sau copie legalizata). Din certificatul constatator trebuie sa reiasa clar obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor depune documente care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata) din care sa reiasa ca operatorul economic poate desfasura activitati in domeniul supus licitatiei. Aceste Documentele trebuie sa fie valabile la data licitatiei si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse pentru indeplinirea contractului / in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitatile necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile generale ale operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta in domeniul executarii de lucrari din ultimii 5 ani. Ofertantii vor atasa la lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani cel putin o certificare de buna executie.Ofertantii vor completa si depune Formularul nr. 6 (lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani), insotit de cel putin o certificare de buna executie a lucrarilor., Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantii vor depune CV-urile pentru maistru constructor in format Euro-Pass in original, insotite de diplomele in copii conforme cu originalul (diplome de studii, certificate de participare la cursuri, etc.) din care sa reiasa calificarile acestuia. Pentru dulgheri si zidar se vor depune diplomele de studii din care sa reiasa calificarile acestora. Diplomele vor fi prezentate in limba romana sau traduceri autorizate in limba romana., Informatii privind subcontractantiiOfertantii vor depune Formularul nr. 7 completat (numai in cazul subcontractarii) ? in original., Informatii privind asociatiiOfertantii vor completa si depune un acord de asociere (Formularul nr. 8 ? model orientativ ? numai in cazul asocierii). In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 09:01