Achizitie publica - Constructii si instalatii, amenajare teren, asigurarea utilitatilor si organizarea de santier pentru obiectivul de investitii ?Centru inovativ de dezvoltare economica in judetul Harghita ? Harghita Business Center ? Incubator de afaceri?
Detaliu pentru invitatia numarul 345726
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345726/23.04.2013
Denumire contract: Constructii si instalatii, amenajare teren, asigurarea utilitatilor si organizarea de santier pentru obiectivul de investitii ?Centru inovativ de dezvoltare economica in judetul Harghita ? Harghita Business Center ? Incubator de afaceri?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, Pta Libertatii nr 5, camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructii si instalatii, amenajare teren, asigurarea utilitatilor si organizarea de santier pentru obiectivul de investitii ?Centru inovativ de dezvoltare economica in judetul Harghita ? Harghita Business Center ? Incubator de afaceri?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unui ?Centru Inovativ de Dezvoltare Economica in judetul Harghita ? Harghita Business Center ? Incubatorul de Afaceri?.Regim de inaltime propus: Parter + 2 etaje, conform Proiectului tehnic+DDEValoarea estimata a lucrarilor: 4.369.214, 10 lei fara TVAla care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute: 100.614, 70 lei fara TVAValoarea estimata totala: 4.469.828, 80lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 469, 828.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 87.384lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 7.996, 92 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alte valute decat leul se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita completarea Formularului nr. 1 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta 2: - se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind eligibilitateaCerinta 3: - se solicita completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Documente de confirmare: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat adica situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativ sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala, si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinia 4: - Completarea Formularului nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art. 2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul- aferente prezentei proceduri, sunt: Borboly Csaba ? presedinte; Birtalan Jozsef ? vicepresedinte; Petres Sandor ? vicepresedinte; Egyed Arpad ? secretar judet;Consilierii judeteni: Ambrus Sandor; Barti Tihamer; Becze Istvan; Bege Karoly; Bende Sandor; Benyovszki Lajos, Bíro; Barna Botond; Burus-Siklo;di Botond; Csillag Peter; Csutak Maria Magdolna; Danguly Ervin; Ferencz Salamon Alpar Laszlo;; Incze Csongor; Magyari Vencel; Marcu Raducu Ioan; Orosz-Pal Levente; Palffy Domokos; Pop Adrian; Proca Ion; Racz Arpad; Rafain Zoltan; Salamon Zoltan; Sandor Barna; Sebestyen Csaba Istvan; Sorban Attila; Szentes Antal; Thamo; Csaba Zsolt Bela; To;aso; Laszlo;.DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: Szabo; Barna ? director executivBalint Andras ? consilierGyorgy Emilia ? consilierMihaly Emeric - consilierLakatos Zsolt ? consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALARomfeld Maria Magdolna ? director generalDosa Szilard ? director general adjunctCsaszar Istvan ? consilier juridicDIRECTIA GENERALA INVESTITIIOrban Bela - director generalPeli Levente ? director general adjunctCsurka Piroska ? consilierBarcsay Annamaria - consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICAGabor Laszlo - director general Se solicita prezentareaurmatoarelor documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte: - structura actionariatului; - administratorul firmei; - faptul ca obiectul contractulti este inclus in domeniul de activitate al ofertantului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/ tertii sustinator/ sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea Formularului nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a dus la bun sfarsit cel putin un contract similar ca natura.Documente de confirmare: - - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotita decertificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr -o declaratie a operatorului economic, Informatii privind asociatii (daca e cazul)In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Se va completa Formularul nr. 9 ? Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)In cazul subcontractarii unor parti din contract, se va completa Formularului nr. 10 - Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora ? in original. Se va prezenta acordul subcontractantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistemde management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce faceobiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirmeasigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al mediului pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 11:31