Achizitie publica - Constructii si instalatii (C+M) masini,utilaje si instalatii tehnologice, mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare Spital Judetean de Urgenta Tulcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 354487
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354487/07.10.2013
Denumire contract: Constructii si instalatii (C+M) masini, utilaje si instalatii tehnologice, mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare Spital Judetean de Urgenta Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502236/35, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Tulcea, str. PACII NR.20, cam.405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Constructii si instalatii (C+M) masini, utilaje si instalatii tehnologice, mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare Spital Judetean de Urgenta Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructii si instalatii (C+M) masini, utilaje si instalatii tehnologice, mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Reabilitare si modernizare Spital Judetean de Urgenta Tulcea?. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, fara TVA este de1.004.795, 26 lei(9, 81%).Valoarea estimata totala a contractului de achizitie este de 11.656.827, 57 lei, fara TVA din care, cheltuielile diverse si neprevazute sunt in valoare de 1.004.795, 26 lei, fara TVA ceea ce reprezinta o pondere de 9, 81% din valoarea estimata a contractului de achizitie, fara diverse si neprevazute).Valoarea estimata care nu include cheltuielile diverse si neprevazute, este de10.652.032, 31lei, fara TVA.Clauze de variatie: Limita posibilelor suplimentari/modificari: in limita procentului de 9, 81% din valoarea ofertata fara TVA, fara cheltuieli diverse si neprevazute;Natura posibilelor suplimentari/modificari: Categorii de lucrari pentru care este posibil sa fie necesar a fi angajate cheltuieli de diverse si neprevazute (eventuale lucrari care deriva din adaptarea lucrarilor la teren): Amenajari pentru protectia mediului, spatii verzi;Lucrari executate in post trafo;Structura platforme exterioare;Retele electrice exterioare;Reabilitare termica;Structura;Arhitectura;Instalatii incalzire;Instalatii de ventilatie;Instalatii sanitare interioare si hidranti interiori;Instalatii fluide mecanice;Instalatii electrice curenti slabi - detectie incendiu, Instalatii electrice curenti slabi - televiziune cu circuit inchis, evacuare ;Instalatii electrice curenti slabi ? evacuare de urgenta;Instalatii lectrice curenti slabi ? retea structurata voce date;Instalatii electrice curenti slabi ? apelare sora medicala;Montaj utilaje si echipamente tehnologice;Utilaje si echipamente instalatii incalzire;Utilaje si echipamente instalatii ventilatie;Utilaje si echipamente instalatii fluide medicale si de aer;Utilaje si echipamente inst. Curenti slabi sist. Detectie;Utilaje si echipamente inst. Curenti slabi TVCI;Utilaje si echipamente inst. Curenti slabisistem evacuare;Utilaje si echipamente inst. Curenti slabiretea structurata voce date;Utilaje si echipamente inst. Curenti slabiapelare sonora; Utilaje si echipamente inst. Curenti tari;Utilaje si echipamente tehnologice inclusiv dotari.Conditiile in care se poate recurge la ele: atunci cand din adaptarea la teren a proiectului se impun cheltuieli suplimentare la lucrari, echipamente ti dotari, conditii suplimentare ale avizatorilor pe parcursul executiei lucrarilor, probe suplimentare, testari impuse de situatia din teren.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 656, 827.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 30.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.725, 68 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si de tertul sustinator si asociat.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completare Formular nr.1);
-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de fiecare asociat si tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa si de asociat.Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (completare Formular nr.1A )-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente, la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente, la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentare si de fiecare asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul - formular nr.1A1.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere raspundere de participare la licitatie cu oferta independenta (completare Formular nr.3 ).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7 ).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre fiecare asociat, subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii ofertante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Teodorescu Horia- presedintele Consiliului Judetean Tulcea, Siscu George -vicepresedintele Consiliului Judetean Tulcea, Strat Vasile- vicepresedintele Consiliului Judetean Tulcea, Caraman Sirma- Director executiv Directia Economica Buget Finante si Administrativ, Nicu Mihai- Manger proiect, Director executiv Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul Proiectelor -Mihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul Contencios si Asistenta Juridica, 5. Ofertantii vor prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (completare formular nr.12C)Ofertantul trebuie sa declare, daca este cazul, partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze si sa prezinte datele de recunoastere ale eventualilor subcontractanti. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul isi va asuma rapunderea cu privire la faptul ca informatiile cu prinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta copii si traducerea lor certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Ofertantul isi va asuma rapunderea cu privire la faptul ca informatiile cu prinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii-prezentare Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? a ofertantului pentru instalarea, punerea in functiune a masinilor, utilajelor instalatiilor tehnologice, mobilier specific dotarilor infrastructurii serviciilor de sanatate (copie ?conform cu originalul?) in baza Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii. Ofertantul va face dovadaca la data semnarii contractului va avea acces la sau va aveadisponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 1.500.000 leipentru o perioada de 3 luni., Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 21.000.000 lei.Ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romanaiei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu personalul calificat implicat in contract, pentru instalatiile de fluide medicale, in conformitate cu prescriptia tehnica ISCIR, PT CR9/1 :2003 si EN ISO 7396-1, in conformitate cu Ordinul ISCIR 165/2011, art.3., Autorizatia eliberata de producator privind capacitatea tehnica a ofertantului pentru instalarea, punerea in functiune a masinilor, utilajelor instalatiilor tehnologice, mobilier specific dotarilor infrastructurii serviciilor de sanatate, instruire, service in garantie, in conformitate cu legea 176/2000 privind dispozitivele medicale, Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului echipamentelor referitoare la asigurare transport, instalare punere in functiune si instruire personal beneficiar, Declaratie de conformitate CE/Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat pentru fiecare tip de echipament ofertat(copie ?conform cu originalul?)., Ofertantul va face dovada detinerii cu contract de munca sau alta forma de anjare /declaratie de disponibilitate a urmatorului Personal necesar - nivel minim: 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.14 si art.23)-documente justificative : atestat de specialitate pentru domeniul Costructii civile industriale si agricole, Legitimatie RTE cu viza valabila ladata limita de depunere a ofertelor.1 sef santier Studii superioare. (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.14 si art.23)-documente justificative : CV semnat, declaratie de disponibilitate, diploma de studii Facultatea constructii civile, specializarea constructii civile, in copie cu mentiunea conform cu originalul. C.V.-ul va avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.1 coordonator lucrari de instalatii (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.14 si art.23) - studii superioare, specialitatea instalatii pentru constructii, -documente justificative : declaratie de disponibilitate, diploma de studii Facultatea de Instalatii , in copie cu mentiunea conform cu originalul, Legitimatie ANRE cu viza valabila la datalimita de depunere a ofertelor.1 responsabil cu controlul tehnic al calitatii (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.4.)-documente justificative : decizia angajatorului, declaratie de disponibilitatePersonalul solicitat este conform cerintelor din Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.4, art 14, art.23, Detinerea in cadrul personalului tehnic a minim unei persoane avizate de inspectoratele de politie jud. sau de Directia Generala de Politie a Mun. Bucuresti, pe raza careia societatea isi are sediul, respectiv persoana fizica domiciliul, pentru instalare sisteme de alarma impotriva efractiei, conf. L 333/2003, art 34, alin(3).-documente justificative: Diploma de studii, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; autorizatii, certificate de atestare, alte documente, relevante pentru contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; declaratie de disponibilitate?in original., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul responsabil pentruindeplinirea contractului, Efectuarea uneilivrarii de produse similare din care sa reiasa experienta similara in livrari de Masini utilaje si instalatii tehnologice cu valoare cel putin egala cu valoarea 2.400.000 lei fara TVA., Efectuarea uneilivrarii de produse similar din care sa reiasa experienta similara in livrari de Mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate cu valoare cel putin egala cu valoarea de 500.000 lei fara TVA., Executarea uneilucrari din care sa reiasa experienta similara in lucrari de constructii civile si instalatii aferente cu o valoare cel putin egala cu valoarea 7.600.000 lei fara TVA., In cazul in care oferta include subcontractanti, acestia trebuie declarati conform prevederilor art. 45 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Capacit tehnica si/sau profesesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conf cu prevederile art 190 alin 1, 2, 3 din OUG34/2006 cu modif si compl ulter.Pentru sustinere acordata de catre o alta persoana acesta are obligatia de a prezenta un angajament ferm conf Formular nr.10 al persoanei respective. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionale nu trebuie sa se afle in situatia conf art.180, art.181 lit.a, c^1si d si art.69^1/OUG 34/2006, cu modificarie si completarile ulterioare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent sau un echivalent al acestuia, care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, sau echivalentun sistem de management al calitatii pentru pentru lucrarile de constructii si instalatii aferente, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind standardulde management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent sau un echivalent al acestuia, care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, sau echivalentun sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri cerinta privind Standardul de management de mediutrebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat, , pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 08:56