Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE BAZIN ACOPERIT IN INCINTA STRANDULUI ALESD ? FAZA II ? INCHIDERE BAZINE


Detaliu pentru invitatia numarul 335980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SALUBRISA
Numar invitatie: 335980/25.09.2012
Denumire contract: CONSTRUIREBAZINACOPERITININCINTA STRANDULUIALESD ? FAZAII?INCHIDEREBAZINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSALUBRISACod fiscal: RO 8334634, Adresa: Str. Dimbovitei - Nr.12 - Alesd, Alesd, Telefon: 0359800808, Fax: 0359800809
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. LALELELOR, Nr.2, oras Alesd, judetul Bihor, Alesd, Romania, cod postal: 415100, telefon: +4 0359800808, fax: +4 0259340904, persoana de contact: SANDOR FLORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC SALUBRI SA - Str. Lalelelor, Nr.2 - localitatea: ALESD, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice: alimentare cu apa, canalizare, salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIREBAZINACOPERITININCINTA STRANDULUIALESD ? FAZAII?INCHIDEREBAZINE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform temei de proiectare s-a proiectat o cladire tip hala cu forma dreptunghiulara in plan de 18, 20 m x 35, 60 m, cu structura metalica avand deschiderea de 17, 60 m, traveile de 5, 00 m, inaltimea la streasina de 6, 00 m si la coama de 7, 00 m, cu structura de rezistenta formata din fundatii izolate, cadre duble articulate transversale din profile laminate, contravantuiri in planul acoperisului si in planul peretilor, pane si rigle din profile laminate U.Constructia se va executa in doua faze: -Faza I: - cuprinde executia elementelor infrastructurii pana la cota zero a terenului (lucrare licitata, executata si finalizata in anul 2011-2012).-Faza II: - va cuprinde executia elementelor din suprastructura, respectiv constructia de tip hala cu structura metalica.Invelitoarea va fi alcatuita din panouri de tip sandwich fixate de pane, iar elementele de inchidere pentru pereti vor fi la fel din panouri de tip sandwich.
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 691, 679 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 13.830 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire conf art.86 al.1 din HG 925/2006.Cont autoritate contractanta: RO92RNCB0033021957710001 ? BCR ALESDIn cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Retinerea garantiei de participare: Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile de la data semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica, in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care unul sau mai multi dintre ofertantii implicati in procesul de achizitie publica depune contestatie autoritatea contractanta va aplica prevederile OUG 34/2006 astfel: Potrivit Art. 2781*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA al contractuluiSe constituie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? ORIGINAL;
- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI.Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 7(sapte) zile de la semnarea contr., in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.In propunerea financiara se mentioneaza modul de constituire a garantiei de buna executie optat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Se va depune Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Se va depune Formularul 12BDocumente tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca acesta si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat, date in fata unui notar.Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre o institutie sau persoane autorizate.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 ? Se va depune Formularul 16b ? in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Moraru Florin ? Director, ec. Mocan Irina ? Sef Serviciu financiar-contabil, ing. Sandor Florin ? Responsabil achizitii, jr. Alb Valentin ? Jurist, ing. Iacob Marcel ? Sef transportCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competente (nu mai vechi de 30 de zile).Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competente.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Se va depune Formularul 12CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Persoane fizice - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 691.679, 00 lei (2011, 2010, 2009).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.In cazul asocierilor, valoarea se refera la cifra de afaceri medie anuala a societatilor mixte, consortiilor sau asociatiilor., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 ani (2009, 2010 si anul 2011) inclusiv anexele, in copie simpla lizibila, pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL, Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului(eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Informatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Se solicita prezentarea unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unor documente/contracte/procese verbale de receptie care sa certifice finalizarea executiei unor lucrari de piscine, bazine de inot, lucrari de structuri metalice, etc. sau lucrari similare in valoare de minim 691.679 lei fara TVA.Prezentarea declaratiei trebuie insotita de un tabel cuprinzand obiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate, in original, Prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte ca suma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 691.679 lei fara TVA pentru executia lucrarii, Contractul sau contractele in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract ( parti, durata, valoare garantie, semnaturi), Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractul sau contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul sau contractile prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiile, echipamentele tehnice inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie sau prin inchiriere) pentru indeplinirea contractului Prezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, Ofertantul va face dovada ca detine utilaje si echipamente tehnice care sa cuprinda minim o macara de 12 tf cu autorizatie valabila ISCIR (prezentarea obligatorie a verificarilor tehnice si a autorizatiei ISCIR ale macaralei)., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original, Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in original, care trebuie sa cuprinda: a)- 1 pers. Sef de santier cu experienta. Se va prezenta in mod obligatoriu: - CV-ul persoanei prezentate din care sa reiasa participarea in calitate de sef de santier la minim o lucrare avand ca obiect executia de lucrari similare (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract) respectiv, 45212212-5 Lucrari de constructii de piscine si/sau 45223210-1 Lucrari de structuri metalice;
- copie diploma de licenta in domeniul inginerie civila- dovada raporturilor juridice dintre personalul nominalizat si ofertant: copie contract de munca sau contract de colaborare incheiat in forma legala, extras REVISAL (fara a elimina prezentarea altor mijloace de proba legale)., b. ? 1 pers. Responsabil tehnic cu executia in domeniul I-constructii civile, industriale, agrozootehniceOfertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MDRT, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii ( in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa atestat , legitimatie cu autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de munca inregistrat REVISAL. - se va permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca;, c. - 1 pers. Responsabil tehnic cu calitatea in constructii.Se va prezenta in mod obligatoriu: - CV-ul persoanei prezentate din care sa reiasa participarea in calitate de responsabil tehnic cu calitatea in constructii la minim o lucrare avand ca obiect executia de lucrari similare (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract) respectiv, 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine si/sau 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice;
- copie diploma de licenta in domeniul inginerie civila- dovada raporturilor juridice dintre personalul nominalizat si ofertant: copie contract de munca sau contract de colaborare incheiat in forma legala, extras REVISAL (fara a elimina prezentarea altor mijloace de proba legale)., d. - 1 pers-responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens.Se va prezenta in mod obligatoriu: - CV-ul persoanei prezentate din care sa reiasa participarea in calitate responsabil cu securitatea muncii pe santier.- copie certificate de atestare/diplome care sa certifice calificarea solicitata- dovada raporturilor juridice dintre personalul nominalizat si ofertant: copie contract de munca sau contract de colaborare incheiat in forma legala, extras REVISAL (fara a elimina prezentarea altor mijloace de proba legale)., e. - Personal calificat si necalificat pentru executarea lucrarilor.- minim 1 sudor autorizat ISCIR cu poanson.Se va prezenta in mod obligatoriu: - CV-ul persoanei prezentate din care sa reiasa calificarea de sudor autorizat ISCIR cu poanson- autorizatie de sudor ISCIR valabila la data deschiderii ofertelor- dovada raporturilor juridice dintre personalul nominalizat si ofertant: copie contract de munca sau contract de colaborare incheiat in forma legala, extras REVISAL (fara a elimina prezentarea altor mijloace de proba legale).Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora., Pentru asociere se va prezenta: Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei.Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere. Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare gratuita fisiere atasate de la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer