Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire acoperis -sarpanta lemn, invelitoare din tigla metalica - camin nefamilisti cartier Boldesti


Detaliu pentru invitatia numarul 334897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Boldesti-Scaeni
Numar invitatie: 334897/05.09.2012
Denumire contract: Construire acoperis -sarpanta lemn, invelitoare din tigla metalica - camin nefamilisti cartier Boldesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: 0244/211363, Fax: 0244/211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Natalia Mares
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Boldesti-Scaeni, Calea Unirii nr.67, judetul Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire acoperis -sarpanta lemn, invelitoare din tigla metalica - camin nefamilisti cartier Boldesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia unui acoperis cu sarpanta din lemn si invelitoare din tigla metalica. Se intervine si la instalatia de paratrasnet.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1.600 lei; Termen de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular nr 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO04TREZ5395006XXX001682 deschis la Trezoreria Brazi, cod fiscal 2842943. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor.Returnarea grantiei de participare se face conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin depunere in numerar la caseria Primariei sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru ultima varianta contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul constituit nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului. Dovada constituirii contului de garantie de buna executie se va face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Eligibilitatea formular 32 Neincadrarea in prevederile art 181 formular 43 Certificatul constat. privind indeplinirea oblig exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.;4 Certificatul constat. privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.5 Declaratie conform art 69-1 din OUG nr 34/2006 - formular 5Persoanele cu functii de decizie: - Bucuroiu Constantin ? primar, Predea Gheorghe ? viceprimar, Tudor Florina ? Neli ? secratarul orasului, Ionescu Elena -contabil sef, membrii comisiei de evaluare: Voicu Filofteia, Mares Natalia, Matesan Gabriela, consilieri: Dumitrescu Emil, Gheorghe Nicolae, Tanasescu Stelian, Isbasoiu Ovidiu, Croitoru Gabriel, Mihalcea Florea, Isbasoiu Constantin, Vasile Adrian, Tudoran Gabriel, Dinica Florin, Bita Paul, Papusa Marius, Lacatus Ioan, Naum Andreea, Tanase Razvan, Dinu NeluNOTA : In cazul unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele de la punctele 1 ? 5.5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta formular 6NOTA : In cazul unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoanele juridice/fizice romane :1 Certif constat emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006.2 Documente care atesta statutul de IMM, daca este cazul, pentru a beneficia de prevederile art 16 din Legea nr 346/2004.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu legislatia in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora inlimba romana.NOTA : In cazul unei oferte comune, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Cifra de afaceri globala calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 329992leiIn cazul asocierii, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Formular 7.2. Documente edificatoare din care sa rezulte ca ofertantul are sustinere/poate sustine financiarlucrarea (suma ofertata cu TVA).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind personalul angajat/ de care poate dispune ofertantul in derularea contractului.Se va prezenta declaratia cu personalul de conducere si personalul angajat/de care dispune;, 2. Informatii referitoare la personalul tehnic de conducere si de specialitate . Personalul de specialitate : - a) responsabil tehnic cu executia (RT-ist) atestat in domeniul ofertat;Se vor prezenta: CV-uri pentru personalul de conducerePersonalul specializat: Pentru responsabilul tehnic cu executia: copie documente atestare /acreditare / absolvire; copii de pe contractul de munca/contractul de prestari servicii; CV si declarati de disponibilitate in original.- b) personal autorizat/atestat pentru executia de lucrari de instalatii electrice.NOTA : In cazul unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., 3. Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ( 2009, 2010 si 2011).Completarea formularului 10, 4. Informatii privind lucrarile similare executate in ultimii 5 ani , calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor.Completarea formularului 9, 5. Experienta similara : Se cere ca in ultimii 5 ani sa fi finalizat cel putin un contract in valoare de minim 164.000 lei fara TVA.Se vor prezenta; Copie contract, copie Proces verbal de receptie la terminarea lucrailor (fara obiectiuni) si recomandare de la beneficiar sau orice alte documente relevante din care sa reiasa obiectul contractului si valoarea lucrarilor msimilare executate., 6.Informatii privind utilajele, echipamentele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Se completeaza formularul 11., 7.Declaratie cu subcontractantii (daca este cazul)Se completeaza formularul 12. Standarde de asigurare a calitatii.Certificat SR EN ISO serie 9000/doc echivalent- copie, Standarde de protectie a mediului.Certificat SR EN ISO serie 14000/doc echivalent- copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer