Achizitie publica - construire acoperis-sarpanta lemn, invelitoare din tigla metalica la gradinita nr 4 Boldesti-scaeni
Detaliu pentru invitatia numarul 334117
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334117/22.08.2012
Denumire contract: construire acoperis-sarpanta lemn, invelitoare din tigla metalica la gradinita nr 4 Boldesti-scaeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: 0244/211363, Fax: 0244/211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Natalia Mares
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Boldesti-Scaeni, Calea Unirii, nr.67, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: construire acoperis-sarpanta lemn, invelitoare din tigla metalica la gradinita nr 4 Boldesti-scaeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia unui acoperis cu sarpanta din lemn si invelitoare din tigla metalica. Se va interveni si la instalatiile de paratrasnet si electrica.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 382 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1.200 lei; Termen de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: conform prevederilor art 86 alin (1) din HG nr 925/2006.. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular nr 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO04TREZ5395006XXX001682 deschis la Trezoreria Brazi, cod fiscal 2842943. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor.Returnarea grantiei de participare se va face pe baza unei cereri adresate autoritatii contractante in maxim 3 zile de la data cominicarii rezultatului procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul constituit nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului. Dovada constituirii contului de garantie de buna executie se va face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea (formular 3) ;2 Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (formular 4) ;3. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.;4. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.5. Declaratie pe propria raspundere conform, art 69-1 din OUG nr 34/2006 prin care ofertantul declara ca nu are relatii comerciale sau este ruda pana la gradul IV cu persoanele din conducerea institutiei. (formular 5).Persoanele cu functii de decizie: - Bucuroiu Constantin ? primar, Predea Gheorghe ? viceprimar, Tudor Florina ? Neli ? secratarul orasului, Ionescu Elena -contabil sef, membrii comisiei de evaluare: Voicu Filofteia, Mares Natalia, Matesan Gabriela, consilieri: Dumitrescu Emil, Gheorghe Nicolae, Tanasescu Stelian, Isbasoiu Ovidiu, Croitoru Gabriel, Mihalcea Florea, Isbasoiu Constantin, Vasile Adrian, Tudoran Gabriel, Dinica Florin, Bita Paul, Papusa Marius, Lacatus Ioan, Naum Andreea, Tanase Razvan, Dinu NeluNOTA : In cazul unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele de la punctele 1 ? 5.5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010 prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. (formular 6).NOTA : In cazul unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data de depunere a ofertelor , din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006.Certificat constatator emis de ORC va fi prezentat comisiei de evaluare in original sau in copie legalizata, la cerere, pentru conformitate, pentru ofertantul clasat pe primul loc.2. Documente care atesta statutul de IMM, daca este cazul.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu legislatia in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora inlimba romana.NOTA : In cazul unei oferte comune, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie minim 258764 lei, conform art 9 lit b) din HG nr 925/2006.NOTA : In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.2. Documente edificatoare din care sa rezulte ca ofertantul poate are sustinere/poate sustine financiarlucrarea, pretul ofertat cu TVA. Cerinta se impune pentru ca autoritatea contractanta doreste finalizarea lucrarilor in termen de 2 luni de la semnarea contractului iar platile se vor efectua in termen de 14 luni de la semnarea contractului.3.Valoarea sustinerii financiare va fi pretul ofertat cu TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind personalul angajat/ de care poate dispune ofertantul in derularea contractului.2. Informatii referitoare la personalul tehnic de conducere si de specialitate . Personalul de specialitate : - a) responsabil tehnic cu executia (RT-ist) atestat in domeniul ofertat;
- b) personal autorizat/atestat pentru executia de lucrari de instalatii electrice.NOTA : In cazul unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.3. Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ( 2009, 2010 si 2011).4. Informatii privind lucrarile similare executate in ultimii 5 ani , calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor.5. Experienta similara : Se cere ca in ultimii 5 ani sa fi finalizat cel putin un contract in valoare de minim 129.382 lei fara TVA. Respecta standardele de calitate: Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii. In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 14:54