Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire acoperis tip sarpanta la Sectia Pediatrie a Spitalului Municipal Moreni


Detaliu pentru invitatia numarul 331861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MORENI
Numar invitatie: 331861/18.07.2012
Denumire contract: Construire acoperis tip sarpanta la Sectia Pediatrie a Spitalului Municipal Moreni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, persoana de contact: Directia tehnica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, jud. Dambovita, Romania, cod postal: 135300, Registratura Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire acoperis tip sarpanta la Sectia Pediatrie a Spitalului Municipal Moreni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire acoperis tip sarpanta la Sectia Pediatrie a Spitalului Municipal Moreni , cu urmatoarele dimensiuni : - Sarpanta lemn S=892 mp;
- Invelitoare tabla ampretata (tip tigla)= 944 mp- Jgheaburi si burlane = 380 ml- Termoizolatie vata minerala (20cm) = 672mp
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum = 6000 lei/3000 lei IMM -uri;Perioada de valabilitate :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Forma de constituire: a) conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Scrisoarea de garantie de participare/polita de asigurare vor mentiona informatiile si situatiile de retinere (integrala sau partiala), din formularul anexat.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Moreni RO33TREZ2745006XXX000033 deschis la Trezoreria Moreni, cod fiscal: 4344597;b) prin ordin de plata confirmat de banca, conform art. 86, alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se va retine cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, - Dovada constituirii este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plic
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului, fara TVA Modul de constituire : integral prin orice alt instrument de garantare conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratii privind situatia personala a operatorului economic - completare si prezentarea formularului 2 - declaratie privind eligibilitatea - Formular Nr. 22. declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular Nr.13. declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Formular Nr.34 Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 11)5. declaratie privind evitarea conflictului de interese - Formular Nr.7Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Moreni: Primar Dinu Constantin;Secretar Popescu Carmen, Dir. Ec. Timaru Ana Clauditia; Sef serv Fin. Simion Daniela; persoane implicate in aprobarea bugetului Primariei Moreni -Consilieri locali - Chirica Cornel Florian;Ciocan Gheorghe; Costache Marian ;Dinu Valeriu; Druta Romeo Daniel; Gerosanu Sorin ;Marinoiu Cristian - Laviniu; Harabagiu Matei Robert; Iacobescu Longin; Ionescu Mihaela; Ionita Ion; Ivan Gheorghe; Manu Ioan; Oprescu Vasilica; Pahon Nicolae; Sillo Georgeta, Dan Constantin, Tugui Ovidiu;(la data la care se va definitiva noul consiliu local se va transmite o clarificare in SEAP cu noua componenta a consiliului local . Aceasta se poate urmari si pe site-ul Primariei Moreni - wwwprimariamoreni.ro).Persoane implicate in intocmirea, aprobarea documentatiei de atribuire si evaluarea ofertelor: Dir. Th. Dinu Simona;Insp. Ach. Publ. Nes Roxana;Cons. Iubulescu Nicoleta;Jr. Soare Grigoras Tamara, Cons Stan Renata, Tehn. Draganescu Nicolae, Ref. Bunea Florentina.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinatorare obligatia de a prezenta documentele solicitate.6.Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si certificatul fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale ? certificate valabile eliberate de institutiile competente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor pentru ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul??).Pentru persoanele juridice straine se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul??)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de inf. generale cu declararea CA pe ultimii 3 ani - cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 634.296 lei; Se vor prezenta copii dupa sit. financiare anualepe anii 2009, 2010, 2011, inregistrate la adm. financiara si/sau alte doc. emise de aut. legale competente.Pt. conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual BNR leu euro, astfel: 2009:1euro= 4, 2373lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2011:1euro=4, 2379lei. Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economica si financiara, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilorPrezentarea formular 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractuluiPrezentare formular nr.16, Ofertantul trebuie sa fac dovada ca are la dispozitie un responsabil tehnic- RTE- atestat conform legii; Se accepta si decizia de numireOfertantul va prezenta: - contract individual de munca sau contract de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoana respectiva sau declaratie de disponibilitate(completare formular nr.12), in cazul in care se propune o persoana care nu este angajata a ofertantului/- CV-ul care va purtasemnatura in originalPentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita documente care sa ateste experienta declarata in CV, Ofertantul trebuie sa fac dovada ca are la dispozitie un responsabil cu calitatea - CQ- atestat conform legii; se accepta si decizia de numireOfertantul va prezenta: - contract individual de munca sau contract de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoana respectiva sau declaratie de disponibilitate(completare formular nr.12), in cazul in care se propune o persoana care nu este angajata a ofertantului/- CV-ul care va purtasemnatura in originalPentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita documente care sa ateste experienta declarata in CV, Informatii privind subcontractantii - formular 6, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani la care se ataseaza un contract de lucrari a carui valoare sa fie de minimum 317148 lei, fara TVA, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale si recomandare din partea beneficiarului . Pentru indeplinirea cerintei se va prezenta copia contractului de executie de lucrari similar, insotit de PV de receptie, recomandare/doc.constatator emise de beneficiar si informatii despre contract Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urm.aspecte: modul de indeplinire a oblig. contract pe parcursul derularii contractului respectiv ;daca pe parcursul executiei lucr. au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiv a contractantului;receptii amanate sau respinse din cauza neresp. parametrilor de calitate. Se vor prezenta formularele 5 si 9, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? echipamentele ce acopera necesarul conform extrasului de utilaje (C8), contracte de inchiriere sau prezentarea unui angajament -formularul nr. 18, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- formularul nr. 10 Certificatul privind managementul sistemului calitatii ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru executia lucrarilor similare, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor., Certificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente pentru executia de lucrari similare, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer