Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire acoperis tip sarpanta si instalatie paratrasnet - Internat Centrul scolar pentru educatie incluziva "Aurora" Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 335746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUSIVA "AURORA" VASLUI
Numar invitatie: 335746/19.09.2012
Denumire contract: Construire acoperis tip sarpanta si instalatie paratrasnet - Internat Centrul scolar pentru educatie incluziva "Aurora" Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUSIVA "AURORA" VASLUICod fiscal: 4359482, Adresa: str. Filaturii nr.1, Vaslui, Telefon: +40 0235361020, Fax: +40 0235361020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Filaturii Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730009, telefon: +40 0235361020, fax: +40 0235361020, persoana de contact: Prajica Liliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Filaturii Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730009, telefon: +40 0235361020, fax: +40 0235361020, persoana de contact: Prajica Liliana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire acoperis tip sarpanta si instalatie paratrasnet - Internat Centrul scolar pentru educatie incluziva "Aurora" Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza urmatoarele lucrari, conform documentatiei de atribuire: - lucrari constructii, conform memoriului tehnic de structura;
- instalatie paratrasnet, conform memoriului tehnic instalatii electrice de protectie: instalatia de paratrasnet si instalatia de impamantare.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 327.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare-2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 3.140, 00 lei.Se va completa Formular 15.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art 87 din HG 925/2006 si art 278^1, alin (1), lit b) din OUG 34/2006:1.573, 27 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 925/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau-ordin de plata in contul Centrul Scolar de Educatie Incluziva "Aurora" Vaslui, RO31TREZ65624650220XXXXXdeschis la Trezoreria Vaslui cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare se va completa si depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).Daca ofertantul este IMM beneficiaza de 50% reducere a cerintei privind cunatumul garantiei de participare, cu completarea si atasarea declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in IMM.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta este castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu este castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul al carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare, care devine anexa la contract, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Acest formular va fi completat si de catre tertul sustinator, in cazul in care acestia exista. 4. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, implicate in procedura de atribuire sunt: Grigore Doinita ? director CSEI "Aurora" Vaslui, Stefanita Ionel ? director adjunct CSEI "Aurora" Vaslui, Prajica Liliana ? administrator financiar CSEI "Aurora" Vaslui, Cozma Ioan - Consilier Directia Tehnica Consiliul Judetean Vaslui, Vieriu Vasile - director Directia Tehnica Consiliul Judetean Vaslui.Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anuale incheiate, vizate si inregistrate de organele competente, in copie., Cifra medie de afaceri globala, calculata pentru ultimii trei ani financiari, valoarea minima impusa fiind de 157.327, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani.Formularul 7, specificand cele mai importante lucrari finalizate in perioada 2008-2012, specificandu-se valori, perioadede livrare, beneficiari, indiferent de forma juridica., Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul va prezenta cel putin 1(unu) contract finalizat in ultimii 5 ani, cu o valoare egala sau mai mare decat157.327, 21 lei. Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Formularul 8, specificand cel putin o lucrare-prezentare etape desfasurare, recomandari, PV de receptie, etc Formularul 8, specificand cel putin o lucrare-prezentare etape desfasurare, recomandari, PV de receptie, etc, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini. Formularul 10 -Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari si daca sunt asigurate din dotarea proprie si/ sau prin contracte de inchiriere. Operatorul va face dovada detinerii utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, contracte de leasing , etc). Pentru utilajele minim solicitate inchiriate se va prezenta contract de inchiriere, in copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilajele solicitate prin caietul de sarcini, se va permite si prezentarea unui angajament., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini: Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate.Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii.Inginer constructii - inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii.Pentru personalul de specialitate care nu este angajat permanent al ofertantului se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare, si prezentarea de angajamente. Formularul 11 Pentru personal se vor prezenta: CV-uri (Formularul 17). Copii ale diplomelor, atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor. Standardele de asigurarea calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001 sau echivalent in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte); Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(o) = Pret minim / Pret (o) X60; Unde, P(o) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei"; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (o) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vedereadepartajarii ofertelor.
Termen de executie
30
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv (30 puncte); Pentru alt termen de executie a lucrarilor se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat, astfel: Pexec.(o) = Termen minim/ T(o) X30;Unde Pexec.(o) ? punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termen de executie?; Termen minim ? termenul de executie cel mai mic ofertat; T(o) ? termenul de executie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Durata de executie maxima acceptata este de 3 luni, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforme. Pentru un termen de executie mai mic de o luna calendaristica oferta nu va fi punctata suplimentar.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv (10 puncte); Pentru alta durata de garantie a lucrarilor se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat, astfel: Pgar.(o) = Pg(o)/Perioada maxima X10;Unde Pgar.(o) ? punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarilor?; Pg(o) ? perioada de garantie oferita de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Perioada maxima ? perioada maxima de garantie oferita. Durata minima de garantie acceptata este de 24 de luni, ofertele cu termene de garantie sub aceasta perioada vor fi declarate neconforme. Pentru o durata de garantie ofertata mai mare de 36 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 20:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer