Achizitie publica - Construire adapost pentru caini fara stapan
Detaliu pentru invitatia numarul 347381
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347381/27.05.2013
Denumire contract: Construire adapost pentru caini fara stapan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului Campulung MoldovenescCod fiscal: 4842400, Adresa: str. 22 Decembrie nr.2, Campulung Moldovenesc, Telefon: +40 0230314425, Fax: +40 0230314725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie nr.2, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 0230314425, fax: +40 0230314725, persoana de contact: Lucian Marius Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire adapost pentru caini fara stapan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia este alcatuita din doua corpuri distincte: cladire servicii veterinare si custi exterioare pentru caini.Lucrari de construire: cladire servicii veterinare, custi exetrioare, lucrari de executie utilitati si racorduri, electrice, retea proprie de apa si canal, fosa septica sau bazin vidanjabil, amenajari exterioare, alei, trotuare si rigole pentru ape meteorice, realizare imprejmuire.In conformitate cu devizul general elaborat de catre proiectant, cuantumul lucrarilor diverse si neprevazute este 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 100.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.102 lei. Pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% si va fi 1.051 lei, conf. prev. art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se exprima in lei si conform precizarilor art. 86 alin. (1)-(5) din H.G. nr. 925/2006, poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante. Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) Ordin de plata in contul RO36TREZ5925006XXX000051, codul unic de inregistrare CUI: 4842400, deschis la Trezoreria Campulung Moldovenesc, confirmat de banca emitenta.c) instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.d) Numerar la casieria aut contractante.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Orice contestatie formulata si respinsa de catre CNSC, va conduce la aplicarea prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 1.051 lei.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prev art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% si va fi 5 % din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document. Sustinatorul - persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit a), c^1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (formular).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Se va prezenta formularul din sectiunea formulare, completat semnat si stampilat. In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator trebuie sa prezinte acest document. Persoanele care detin functii de decizie in Primaria municipiului Campulung Moldovenesc sunt: NEGURA Mihaita ? primar, ROBCIUC Silviu Florin?viceprimar, MANDRILA Toader? secretar, Nita Lucian Marius ? presedinte comisie evaluare, Valean Niculina - membru comisie, Zancu Carmen ? membru comisie, Petroaie Paul? membru comisie, Nasoi Viorica ? membru comisie, Olcu Nicoleta ? membru de rezerva, Ignat Petronela ? membru de rezerva, consilieri locali: BERENTAN Corneliu Petru, BURDUHOS Victor, CHIRODEA Gavril, CIRMACI Nicolai, CRECIUNESCU Adrian, FLUTUR Cristina Nicoleta, GIOSAN Mircea, GIOSAN Nicolai, MACOVEI Virgil, NIGA Gheorghe, PAZIUC Alexandru, TIMIS Eugen Liviu, TIMPESCUL PITICAR Vasile, TARAN Ioan, VARVAROI Vasile Lucian, VRANAU Nicolai.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010, semnat si stampilat, in original. Se va completa si prezenta formularul din sectiunea formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice, care sa cuprinda obligatiile de plata exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii documentatiei de calificare, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu semnatura si stampila operatorului economic in original;7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile de plata exigibile, la data de 25 a lunii anterioare depunerii documentatiei de calificare, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu semnatura si stampila operatorului economic in original.Persoane fizice/juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local al tarii de provenienta sau pentru punctele de lucru din Romania, daca este cazul.Documentele prezentate, vor fi insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.In conditiile in care in tara de rezidenta a ofertantului nu se emit certificate, caziere judiciare sau alte documente necesare pentru stabilirea eligibilitatii acestuia, indeplinirea acestor cerinte se poate face de catre ofertant prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau in fata unei asociatii profesionale, care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate la Situatia personala a ofertantului. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de catre ORC.Informatiile cuprinse in acest Certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 210.000 lei.In acest scop se solicita prezentarea Formularului INFORMATII GENERALE (declararea cifrei de afaceri) completat. Acesta va fi insotit de documente financiare care sa confirme datele inscrise in formularul Informatii Generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita prezentarea a cel putin unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarit, in ultimii 5 ani, cu o valoare de cel putin 105.000 lei, fara T.V.A., ( in baza prevederilor art. 9, lit. a) din H.G. nr. 925/2006).
Se va prezenta lista privind principalele lucrari executate si duse la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, formular - Sectiunea Modele de formulare, (art. 188, alin. (3), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006). Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial, care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verballa terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Se solicita prezentarea a cel putin unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarit, in ultimii 5 ani, cu o valoare de cel putin 105.000 lei, fara T.V.A., ( in baza prevederilor art. 9, lit. a) din H.G. nr. 925/2006), pentru care se va prezenta copia contractului incheiat, cu mentiunea conform cu originalul/copii de pe parti relevante ale contractului/recomandare/proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/receptie finala. Acestea se vor prezenta in original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Recomandarile aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE.
In cazul in care in obiectul contractului/contractelor prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii (de ex. proiectare, achizitie bunuri etc.), pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara, valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare.
In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au
fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare
pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate
cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile
de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie cerificata
?conform cu originalul? a contractului de asociere si documente
doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de
lucrari solicitate ca experienta similara.
In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experienta
similara au fost executate ca subcontractant, valoarea ce va fi
luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va
calcula in conformitate cu valoarea contractului de
subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. In acest
sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a
contractului de subcontractare si documente doveditoare din
care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Se va completa formularul din Sectiunea Modele de formulare., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut. Se solicita: 1.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor specifice obiectului contractului, cu atestat valabil la data ofertarii.2.Responsabil cu controlul tehnic de calitate (AQ/CQ).
Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, formular ? Sectiunea Modele de formulare. Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: 1.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei (constructii civile), pentru care se va prezenta Atestatul profesional, in copie, eliberat de institutiile competente (M.D.R.T.), cu precizarea ?conform cu originalul?.
2.Responsabil cu controlul tehnic de calitate (AQ/CQ), pentru care se va prezenta:
- atestat profesional ISC/decizie interna;
- contract de munca sau contract de colaborare, in copie cu precizarea ?conform cu originalul?.
- Curriculum Vitae, conform Formularului ? Sectiunea Modele de formulare, care va contine informatii actualizate la nivelul lunii martie 2013, cu specificarea lucrarilor similare la care a participat.
3. Personal autorizat ANRE tip B pentru executia lucrarilor electrice interioare si exterioare (bransament electric).
Pentru persoanele care nu sunt angajatii ofertantilor se vor prezentaDeclaratii de disponibilitate, conform formularului prezentat in sectiunea Modele de formulare.
Pentru oferta comuna depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul).
Nota: O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii., Principalele dotari tehnice (aparatura, utilaje, instalatii, echipamente). Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, formularul + anexa din sectiunea Modele de formulare. Standardul de management al calitatii (ISO 9001)Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de management al calitatii, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standardul de management de mediu (ISO 14001)Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, in copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertei. In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de management al mediului astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alt document echivalent. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 10:31