Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE AMFITAETRU IN AER LIBER


Detaliu pentru invitatia numarul 344740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOMESTI
Numar invitatie: 344740/02.04.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE AMFITAETRU IN AER LIBER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMESTICod fiscal: 4540240, Adresa: COMUNA TOMESTI, Iasi, Telefon: 0232/290434, Fax: 0232/290434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TOMESTI, Iasi, Romania, cod postal: 707515, telefon: +40 232290434, fax: +40 232290422, persoana de contact: DOINEL ASOFIEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TOMESTI, JUDETUL IASI, STRADA VIOAREI, NR. 167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE AMFITAETRU IN AER LIBER
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIRE SCENA SI GRADENE EXTERIOARENU EXISTA CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE
II.1.6) CPV: 45214420-0 - Lucrari de constructii de amfiteatre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8772 Lei , Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare :120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire- Modul de constituire a garantiei pentru participare conform art. 86 din HG nr.925/2006, prin: a) scrisoare de garantiecare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situatie in care se va folosi FORMULARUL nr. 11 (din sectiunea FORMULARE si MODELE)Scrisoarea de garantie se prezinta in original si va fi anexata la coletul care contine oferta. Aceasta va fi insotita, dupa caz, de documentele privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM). In cazul scrisorilor de garantie emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea in limba romana, autorizata si legalizata.b) ordin de plata, in contulRO 24TREZ4065004XXX000356TREZORERIA Municipiului Iasi, Cod fiscal Primaria Tomesti :4540240, care se prezinta in original si copie;Data la care se va face ecivalenta leu/alta valuta este data la care a fost publivat pe SEAP invitatia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: - cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA;Modul de constituire: - garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Iasi. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: minimum 24 luni, de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Restituirea garantiei de buna executie: -70% la receptia la terminarea lucrarilor-30% la receptia finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratii privind calitatea de participantDeclaratia privind neincadrarea in prevederile prevazute la rt. 69 indice 1 din OUG 34/2006 si Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conf. Cu Ordinul ANRMAP 314/2010;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, pentru luna anterioara celei care depune oferta( Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat si Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; Art. 69ยน*) - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane responsabile pentru atribuirea contractului in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Prof Stefan Timofte, Viceprimar Barleanu Pavel, Contabil Elena Parpauta, consilier juridic Arvinte Gabriela Administrator public Asofiei Doinel, Inspector ciulei Liviu, Inspector Bancianu Florin, Secretar Mancas Gabriel, BESLEAGA GHEORGHE, BESLEAGA IOAN, BRAHASTEANU EMIL, CRAUS IONEL, MIRON MIHAELA, NECULAU PETRONELA, NANE DUMITRU, PATRASCU RADU, ROMAN VASILE, ROTARU VLAD, SCURTU PETRICA, SILVAS VASILE, TIMOFTE PETRU, TOLOLOI PETRICA, TUDOR TUDOREL, TUTURMAN DOREL. Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Pentru indeplinirea cerintei, ofertantul va prezenta : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii(codul CAEN);Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Documentatia tehnica.Documente solicitate: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei.Se solicita: Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, 438.641 lei;.Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul in care , din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica sifinanciara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarea minima(proprie sau prin contracte de inchiriere, leasing, angajament si declaratie din partea tertului sustinator sau alte documente doveditoare etc.) necesara indeplinirii contractului, in conformitate cu cerintele din documentatia tehnica.Cerinte obligatoriiExecutieAutoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant: ? un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;? un responsabil cu asigurarea calitatii;Ofertantul trebuie sa faca dovadaunui contract de lucrari finalizat, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii a carui valoare sa fiede cel putin 438.641 lei fara TVA.lista lucrarilor din ultimii 5 ani, certificari pt executia lucrarilor, declaratia privind utilajele si echipamentele necesare, declaratia referitoare la efectivele medii anuale din ultimii 3 ani, CV, declaratia de disponibilitate;CV in cazul specialistilor si declaratia de disponibilitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer