Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Baza sportiva in comuna Adunati, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 334176
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Adunati (Consiliul local)
Numar invitatie: 334176/23.08.2012
Denumire contract: Construire Baza sportiva in comuna Adunati, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Adunati (Consiliul local)Cod fiscal: 2843248, Adresa: sat Adunati nr. 87, Adunati, Telefon: +40 244395053, Fax: +40 244395053
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Adunati nr. 87, comuna Adunati, Romania, cod postal: 107005, telefon: +40 244395053, fax: +40 244395053, persoana de contact: Constantin-Adrian Pinta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Adunati nr. 87, comuna Adunati, Romania (Primaria comunei Adunati)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Baza sportiva in comuna Adunati, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului "Construire Baza sportiva in comuna Adunati, judetul Prahova"
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 923, 773 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 9237 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Comunei Adunatib)prin virament bancar in contul: Comuna Adunati, RO25TREZ5225006XXX002746, Trezoreria Campinac)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractanted)Numerar, la casieria Comunei Adunati4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 15 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, adica suma de 4703, 772 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr.34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: - Negotei Octavian, primar- Termentu Petruta, secretar- Savulescu Ileana-Cristina, contabil- Pinta Constantin-Adrian, referentPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: - Tudosoiu Ion, viceprimar, consilier local- Gagiu-Badila Maria, consilier local- Coman Vasile, consilier local- Anca Mariea, consilier local- Negoteiu Colinas, consilier local- Nicolae Stelian, consilier local- Postolache Emil, consilier local- Anca Constantin, consilier local- Pinta Ciprian, consilier local- David Adrian, consilier local- Matei Ioana-Irina, consilier localPrezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta prin completarea Formularului Nr.5Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Se va prezenta cazier fiscal eliberat de ANAF.Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din acestea trebuie sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Acestea se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documentente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Copie dupa bilant contabil pe anul 2011, Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 923.773 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. impreuna cu anexa, Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratia pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului, insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/ documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului. Expert solicitat: -Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia.-Expert 2 ? Inginer constructor-Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara pentru executia lucrarii-Conditia minima de calificare se considera prezentarea unei dovezi din care sa rezulte ca a finalizat in ultimii 5 ani minim un contract pentru obiective de investitie similare cu cele care urmeaza a se executa.Aceasta trebuie sa fie insotita de: -Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului;
-Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;
-Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul) Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte. Acest certificat este solicitat doar pentru executia lucrarii., Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.Acest certificat este solicitat doar pentru executia lucrarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata de executie, prezentata in oferte, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la litera a), se acorda punctaj astfel: Pn = (termen minim / termen (n)) x punctaj maxim alocat. Termenul de executie, va fi exprimat in luni calendaristice. Termenul minim de executie acceptat de catre autoritatea contractanta este de: 6 luni, iar termenul maxim de executie este de: 12 luni. Pentru un termen de executie mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (12 luni) oferta va fi declarata neconforma. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim indicat de catre autoritatea contractanta (6 luni), nu se va acorda punctaj suplimentar.
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie reprezinta perioada dintre receptia lucrarii si receptia finala, pentru care ofertantul isi asuma obligatia inlaturarii tuturor deficientelor aparute datorate nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a prevederilor tehnice aplicabile.Oferta cu cea mai mare perioada de garantie va obtine punctaj maxim- 20 p. Punctajul pentru"perioada de garantie acordata lucrarii"=(perioada de garantie ofertata/perioada de garantie cea mai mare) x 20. Pentru oferta ce depaseste 36 luni nu se puncteaza suplimentar, va primi punctajul maxim de 20p. Ofertele care prevad o garantie mai mica de 12 luni vor fi neconforme. Oferta cu punctajul cel mai mare este declarata castigatoare. In caz de egalitate apunctajelor , departajarea se face prin compararea preturilor, pretul cel mai mic fiind castigator.In caz de pret egal se compara durata de executie, iar mai apoi perioada de garantie. PUNCTAJ TOTAL=PUNCTAJ PRET+PUNCTAJ DURATA DE EXECUTIE+PUNCTAJ PERIOADA DE GARANTIE
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer