Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire bazin de inot zona Banffy din municipiul Toplita


Detaliu pentru invitatia numarul 344470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITA
Numar invitatie: 344470/28.03.2013
Denumire contract: Construire bazin de inot zona Banffy din municipiul Toplita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITACod fiscal: R4245178, Adresa: Str. Nicolae Balcescu , Nr.14, judetul Harghita, Toplita, Telefon: +40 266341772, Fax: +40 266341772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Nicolae Balcescu, nr.14 , judetul HARGHITA, camera 201( Secretariat), TOPLITA, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 0266341772, fax: +40 0266341772, persoana de contact: Birou Investitii, Programe, Proiecte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Mun. Toplita, str. Nicolae Balcescu, nr. 14, camera 104 (Sala de sedinte), etaj 1, Toplita, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire bazin de inot zona Banffy din municipiul Toplita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului care se va incheia este realizarea unui bazin de inot acoperit si unul descoperit. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimativa a prezentei proceduri (in functie de care se vor elaboara si evalua ofertele). Valoarea estimativa a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute) este de 5.331.170 lei fara TVA, respectiv 1.217.718 euro fara TVA, la cursul BCE 1euro=4, 378 lei/euro din data de 25.02.2013 (data actualizarii proiectului tehnic). Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 292.150 lei fara TVA, respectiv 66.731, 3 euro fara TVA, reprezentand 5, 19% raportat la valoarea estimativa a contractului.
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 331, 170 - 5, 623, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 100.000 lei. Perioada de valabil.: egala cu perioada de valabil. a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.25.-prin depunerea unui ordin de plata cu confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO86TREZ3545006XXX000036 Deschis la Trezoreria Mun. Toplita, cod fiscal R4245178).In cazul in care se depune in euro, pentru echivalenta se va folosi cursul leu-euro comunicat de BNR din ziua publicarii in SEAP AInvitatieie de participare.Se returneaza de aut. contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Aut. Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaII)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluiIII)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare cuantumul sumei prevazute conform Art.278^1, alin(1), lit.c.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, garantia de buna executie si la media cifrei de afaceri.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui fie prin: *scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ?ANEXA BE din sectiunea formulare.Nota: In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei in aceasta forma instrumentul de garantare va fi prezentat in maxim 15 zile de la semnarea contractului.fie prin*retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un contde disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante, laTrezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Pe parcursul indeplinirii contractului Autoritatea Contractanta urmeaza saalimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: *70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului - verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana laacea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minim;*30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate asumate in contract, pe baza procesului verbal de receptie finala;*Garantia de buna executie se acorda pentru minim 36 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea .Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formular nr. 1. In cazul unei asocieri sau sustinerea ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formular nr. 2. In cazul unei asocieri sau sustinerea ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte acest document.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note!-Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs .-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.*Se va completa Formular nr. 3Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante: - Platon Stelu - Primar-Olariu Dumitru - Viceprimar-Vancu Almasan Vasile -Secretar- Neculai Sterica-Director executivNita Costantin- Arhitect sef- Urzica Dumitru- Sef birou investitii- Rabja Andrea- Consilier Birou investitii-Buzila Gabriela - Inspector Birou Investitii- Krasztel Ileana- Consilier primar- Molnar Krisztina - Jurist- Marc Eugen - Consilier primar-Kalapacs Zsolt- Referent de specialitate-Pop Eugenia-Contabil-Bodor Attila- Consilier local-Buzila Victor Sebastian- Consilier local-Cozan Mugurel - Consilier local-Deme Carol- Consilier local-Erofei Samoila- Consilier local-Lazar Costel- Consilier local-Mohacsek Akos- Consilier local-Pascan Loredana - Consilier local-Petrut Danut- Consilier local-Pop Daniela- Consilier local-Rugina Dan- Consilier local-Sigmirean Angela- Consilier local-Szabo Coloman- Consilier local-Tompea Alexandru- Consilier local-Tompea Simina- Consilier local-Vilcan Ileana- Consilier local-In cazul unei asocieri sau subcontractari sau tert sustinator, fiecare asociat sau subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr.4Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta-Se va completa Formular nr. 4 - Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane fizice/juridice romane: - Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice/juridice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul in curs, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.- Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatiiCerinta 2Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca este atestat ANRE pentru lucrarile de instalatii electrice, conform Legii energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123/2012.Nota: Ofertantul clasat pe locul intai, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara: op.ec.vor prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2010 , 2011 , 2012). Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 10.000.000 lei.Daca op. ec. nu si-a inregistrat la A.F.P. bilantul contabil aferent anului 2012, va prezenta alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Cifra de afaceri se va prezenta cu echivalenta cursului lei/valuta mediu anual comunicat de BNR. Dc oferta este prezentata in numele unei asociatii, media cifrei de afaceri globala se considera cumulat, iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, ale firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. In cazul in care operatorul economic si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective Formular nr. 5 ? Informatii generale ., Situatiile financiare pentru anii 2010-2012 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2010-2012) vizate si inreg. de AFP.Daca op. ec. nu si-a inregistrat la A.F.P. bilantul contabil aferent anului 2012, va prezenta alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pt. pers. Jur./fiz. straine se solicita bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, dc. publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legisl. tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale anilor 2010, 2011, 2012, vizate si inreg. de organele competente, traduse in lb.romana de catre un traducator autorizat sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Pt. ofertantii nerezidenti, in cazul in care pt. exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii , dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acesta sau alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate anterior., Cash flow pentru 3 luniOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, entru o perioada de 3 luni, in valoare de 666.395lei.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Precizare la cerinte: Dc. un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci sit. ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap.ec.si fin. a op.ec. sau a grupului de op.ec, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de nat. rel. juridice existente intre op.ec.si persoana respectiva.Op.ec.sau grupul de op.ec.care beneficiaza de sustinerea capacitatii ec.si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11^1 din HG 925/2006., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)" si ale art. 69^ din OUG 34/2006. Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Angajamentul ferm in forma autentica prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Formular nr.6, Formular nr.1, Formular nr. 2 si Formular nr. 3Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Operatorii economici vor prezenta ? Formularul nr. 7 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Experienta similara.Operatorii economici vor face dovada executarii a maxim 2 contracte de executie lucrari civile/industriale ce au avut ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului cu o valoare cumulata de minim 5.331.170 lei fara TVA.Pentru contractele declarate ca experienta, ofertantul va prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut candidat/ ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Formularul nr. 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului. Se va prezenta si Formularul nr. 10 ? Declaratia de angajament privind resursele umane. Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru derularea contractului un Responsabil pentru executia lucrarilor (Manager de proiect), cu studii superioare, insotit de CV, copie dupa diploma de studiisi dovezi care sa reasa ca a participat la indeplinirea a cel putin un contract de lucrari., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionalasi calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului, respectiv: 1. Inginer constructii civile.-studii superioare, cu diploma de absolvire/licenta inginer constructii civile.-experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un contract de lucrari; Va prezenta copie diploma studii.2. Inginer instalatii electrice.- studii superioare, cu diploma de absolvire/licenta inginer instalatii electrice.-experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un contract de lucrari; Va prezenta copie diploma studii.3. Inginer instalatii de ventilatie, aer conditionat, incalzire.-studii superioare, cu diploma de absolvire/licenta inginer.-experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un contract de lucrari; Va prezenta copie diploma studii.4. Responsabil tehnic cu executia( RTE) ? cerinte minime: -Va prezenta copie diploma studii, copie atestat MDRT conform Legii 50/1991 ?i Legii 10/1995.2. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) - cerinte minime: -experienta profesionala in domeniul constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un contract de lucrari; Va prezenta decizie de numire.Se vor prezenta CV-uri care vor fi insotite deacte de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare, recomandari, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.In CV se va prezenta clar experienta profesionala solicitata-conform Formular 11.Se va prezenta o Declaratie de disponibilitate, acest formular se va completa de catre fiecare din persoanele care sunt luate in calcul la calificare -conform Formular 12., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formularul nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Se va depune documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului., In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta: Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta in original Formularul nr. 15 ?Acordul de subcontractare.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 14 si nu va mai prezenta Formularul nr. 15., Informatii privind asociereaOperatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta Formularul nr. 16 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: -Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;
-Formularul nr. 18 ? Declaratie privind legalizarea acorduluiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 16 si nu se vor mai prezenta Formularele nr. 17 si nr. 18.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documente relevante mentionate la punctele III.2.1) ? III.2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Capacitatea tehnica si/sau profesionalaa operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 20- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 20.1 sau Formularul 20.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?, la data deschiderii ofertelor si in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Certificat ISO 9001 sau certificat echivalent.Operatorii economici vor prezentadupa standardul privind sistemul de management a calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica: certificatul din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate pentru fiecare din asociati in parte., Certificat ISO 14001sau certificat echivalent.Operatorii economici vor prezentastandardul privind sistemul de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica: certificatul din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate pentru fiecare din asociati in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer