Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire biblioteca si gradinita P+1, sat Tigveni, punctul scoala veche - 8 ani, comuna Ratesti, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 337864
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RATESTI (PRIMARIA RATESTI)
Numar invitatie: 337864/22.10.2012
Denumire contract: Construire biblioteca si gradinita P+1, sat Tigveni, punctul scoala veche - 8 ani, comuna Ratesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RATESTI (PRIMARIA RATESTI)Cod fiscal: 4972001, Adresa: com. Ratesti, sat Tigveni, jud. Arges, Ratesti, Telefon: 0248664066, Fax: 0248664066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Ratesti, sat Tigveni, jud. Arges, Ratesti, Romania, cod postal: 117610, telefon: +40 0248664066, fax: +40 0248664066, persoana de contact: NICOLAE BALANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Ratesti, sat Tigveni, jud. Arges, Ratesti, Romania, cod postal: 117610, telefon: +40 0248664066, fax: +40 0248664066, persoana de contact: NICOLAE BALANESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire biblioteca si gradinita P+1, sat Tigveni, punctul scoala veche - 8 ani, comuna Ratesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiectul "Construire biblioteca si gradinita P+1, sat Tigveni, punctul scoala veche - 8 ani, comuna Ratesti, judetul Arges?, se doreste construirea unei cladiri in care isi vor desfasura activitatea doua obiective importante si anume Gradinita si Biblioteca. Amplasamentul cu suprafata de 3083 mp se afla in punctul Scoala veche ? 8 ani
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 273, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 25.474 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a garantiei de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma de 5.053, 70lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 dinCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Matei Gheorghe (primar), Marin Alexandru (viceprimar), Rosescu Liviu (secretar), Sinca Jan (contabil), Balanescu Nicolae (responsabil achizitii), Albu Gheorghe (consilier), Georgescu Ioana (consilier), Gheorghe Nicolae (consilier), Ionascu Corina (consilier), Burete Ion (consilier), Mihai Gheorghe (consilier), Necula Ion (consilier), Nita Cornel (consilier), Patrascu Gheorghe (consilier), Proca Florin (consilier), Rizea Marin (consilier), Stancu Marian (consilier). Comisia de evaluare: Balanescu Nicolae (presedinte), Rizea Marin (membru), Duminica Mihaela (membru), Sinca Jan (membru), Petrica Cornel (membru).Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat, cat si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.2.Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri cuprinde informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani. Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici invederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 2.547.412 lei. Cifra de afaceri este globala in conf. cu art. 185 lit c din OUG 34/2006. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate de ofertanti nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa de experienta similara;Valoarea minima a experientei similare pentru lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.273.706 lei.Pentru serv de proiectare valoarea va fi egala sau mai mare de 43.705 lei, iar pentru executie egala sau mai mare de 1.230.001 lei. Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor exec in ultimii 5 ani (aferenta exec. luc) si o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (aferenta serv. de proiectare).In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara potfi indeplinita si prin cumul de catre asociati.Recomandare - Certif. din partea beneficiarilor in original/ copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/leasing/de proprietate si detine acces nerestrictionat pentru utilajele necesare realizarii contractului, PersonalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. Pentru fiecare personal propus ofetantul va prezenta documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel: - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 14) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)- pentru personalul propus pentru executie se va prezenta declaratie de disponibilitate(conform model cuprins in Formularul nr. 15), AsociereaInformatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, SubcontractareaInformatii privind subcontractantii- daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent), Cerinta nr. 2Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCES DIRECT IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer